wil weer motorrijden

leo-2

Rookie
8 apr 2007
7
0
bmw r65 ex politie gekocht bij moterhandelaar voor het lutelige bedrag van 750 euro
prachtding voor dat geld , tussendemper vervangen (veel te luid die mooie inox megafoons) keerringen voorvork vervangen en poetsen en bij dippen van de lakschade
intussen gezien dat je geen moter krijgt die af is voor dat geld, ben er nog steeds blij mee wanneeer ik denk er ooit nog op te rijden
want wat ie nog deed doet ie nu ook niet meer het hoofdprobleem is dat de stroom blokkeerd en niet aankomt bij het kontakt een geheime kontakt breker ingedrukt?
ik hoop maar dat m,n vriend Joost het vind met z,n powerstation, en z,n multimer
hij wil me wel helpen alles deed het eerst tot dat ik m,n accu op ging laden om dat er geen leven in zat ,dacht ik. nu met volle accu doet hij nog steeds niet
maar dat komt, want hij is niet verrot. hoop hem binnen niet al te lange tijd te horen
de ziel van de gedachte is m,n moter te horen dan nog dat voorbandje en dan nog dat achterbandje verzekering etc en dan op pad en dan ga ik hem als een vorst behandelen heb multi meter gekocht alles op de goede afloop
groet leo
 
het moet goed komen m,n nedelands is basic


En..... dit is een motor-forum. Iedereen die van motorrijden houdt moet zich hier thuis kunnen voelen. Dit is geen forum "het groene boekje". Gaan zeuren over spellingsfouten vind ik derhalve triest.
 
Post eens een foto van je beemer. Is ook leuk. :Y
full



En..... dit is een motor-forum. Iedereen die van motorrijden houdt moet zich hier thuis kunnen voelen. Dit is geen forum "het groene boekje". Gaan zeuren over spellingsfouten vind ik derhalve triest.


als het maar leuk gebracht wordt *O*
 
Laatst bewerkt:
Tja... hoe serieus neem je iemand die het woord 'motor' niet eens goed kan spellen...
 
Tja... hoe serieus neem je iemand die het woord 'motor' niet eens goed kan spellen...


Je kunt daarover pas een oordeel geven als iemand ontmoet heb en je weet wat zijn achtergrond is. Ik zal nooit iemand op voorhand be(ver)oordelen op zijn taalvaardigheid.
 
Je kunt daarover pas een oordeel geven als iemand ontmoet heb en je weet wat zijn achtergrond is. Ik zal nooit iemand op voorhand be(ver)oordelen op zijn taalvaardigheid.

Sorry hoor maar een beetje normaal nederlands kan geen kwaad. De beginpost is gewoon onleesbaar. Mensen die te lui zijn leestekens en hoofdletters te gebruiken verdienen gewoon een warning.
 
Het is niet te lezen idd.

Ik vind het altijd zo zonde als mensen geen aanhalingstekens enzo gebruiken. Dat er af en toe een 'd' of een 't' verkeerd staan, okee. Daar heb ik ook moeite mee. Maar met simpele punten en komma's?! Kom op!

Dat leer je ook zodra je leert schrijven. En dat leren ze ook in het buitenland! Dus of ie buitenlands is of niet. Punten en komma's heb je wel geleerd. Gebruik dat dan ook!
 
Je kunt daarover pas een oordeel geven als iemand ontmoet heb en je weet wat zijn achtergrond is. Ik zal nooit iemand op voorhand be(ver)oordelen op zijn taalvaardigheid.
Tegen de tijd dat ie z'n post kon gaan typen heeft ie al 10 keer het woord 'motor' voorbij zien komen... zelfs de url.... verder ben ik niet zo moeilijk over taalfouten e.d. (ook al is het hier op MF soms tenenkrommend) maar dit... nee, dit is best -O-
 
Tja, ik kom niet verder dan dat hij een nieuwe motor heeft gekocht, die het niet (goed) doet... Sterkte TS & post een paar foto's *O*
 
Laatst bewerkt:
OK, genoeg gezeurd over leestekens. :Z
TS heeft de boodschap nu wel begrepen.... :W


...
want wat ie nog deed doet ie nu ook niet meer het hoofdprobleem is dat de stroom blokkeerd en niet aankomt bij het kontakt een geheime kontakt breker ingedrukt?

Heeft dit misschien iets te maken met dat rode knopje aan de rechterhandgreep? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan