Wilde het even kwijt

Batsu

MF'er
16 sep 2003
41
0
Ik hoorde net van mijn instructeur dat ik voor de kerst kan afrijden !!
Moet ik alleen wel ff snel mijn theorie gaan halen...
Volgende week maar ff denk ik 8-) .

MMMM een leuke CBR dan onder de kerstboom zou niet verkeerd zijn. O-)

Groetjes
Bas
 
Ik hoorde net van mijn instructeur dat ik voor de kerst kan afrijden !!
Moet ik alleen wel ff snel mijn theorie gaan halen...
Volgende week maar ff denk ik 8-) .

MMMM een leuke CBR dan onder de kerstboom zou niet verkeerd zijn. O-)

Groetjes
Bas

Jij hoopt dat we nu een inzamel aktie gaan doen :X


maaruh suc6 ermee dan maar !!
 
Tof voor je en: alvast welkom bij de club. Bereid je wel goed voor op de theorie, er zijn er maar al te veel die denken het wel even te gaan doen en dan toch nog een paar keer terug mogen komen. Zonde van de centen en het gezeur dat je er mee hebt.

Suc6.
 
Tof voor je en: alvast welkom bij de club. Bereid je wel goed voor op de theorie, er zijn er maar al te veel die denken het wel even te gaan doen en dan toch nog een paar keer terug mogen komen. Zonde van de centen en het gezeur dat je er mee hebt.

Suc6.

:^ Your damn right...Hehehe, ik had 3 weke ervoor auto theorie gehaald, was best simpel. Maarja toen voor motortheorie niet zo enthousiast geleerd, enne jahoor 7 fout...grrrrr. Motor theorie is van een hoger niveau, en je moet er wel ff voor leren.
 
:^ Your damn right...Hehehe, ik had 3 weke ervoor auto theorie gehaald, was best simpel. Maarja toen voor motortheorie niet zo enthousiast geleerd, enne jahoor 7 fout...grrrrr. Motor theorie is van een hoger niveau, en je moet er wel ff voor leren.

Had 16 jaar geleden auto rijbewijs entheorie gedaan. Heb nu slechts de avond vooraf de cd-rom even bekeken en probleemloos motor theorie gehaald. Vond het eigenlijk een plakje cake. Het grootste gedeelte ging over voorrangskwesties, da's niet bepaald moeilijk en motorgericht. Tuurlijk zitten er wel lastige vragen in, maar iemand die een beetje logisch nadenkt moet het toch kunnen halen.

Overigens, wil ik niet zeggen dat je niets moet leren en oefenen. Beter voorkomen dan genezen ;)


Succes!
 
Mag u hier keren?

full
 
Wat betekent dit verkeersbord?

a Officiële afwerkplaats

b Pappen en nathouden

c Parkeren voor neuroten

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan