Wildstar bobber

v2-remco

MF'er
20 feb 2010
64
0
Vlissingen
Hallo allemaal, :W
Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar heb al wel gezien dat iedreen hier gek is op foto's van projecten :Y dus bij deze. Ik ben mijn Yamaha Wildstar aan het ombouwen naar Bob-star of zoiets. Ik heb hem eerst gewoon helemaal kaal gemaakt.
Het eerste wat ik ben gaan halen was een Apehanger voor weing, deze moet nog zwart worden net als de voorvorkpoten enzo. van het voorspatbord maak ik een kort achterspatbord direct op de achterbrug. alles van het frame geslepen wat ik niet nodig heb en een verenzadeltje er op. verder wou ik van die enorme tank af dus ik ben aan het kijken wat ik met een sportster tankje kan doen. effe een paar foto's.
V2-Remco
full
 
ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden ...

ik vind dat je zoiezo veel lef hebt om zo'n mooie motor te verbouwen ,mijn broer heeft namelijk zo'n zelfde motor ..

maar ik ben benieuwd hou ons maar op de hoogte met foto's van begin tot eind....
 
De rest van de foto's laat heel even wachten, Ik ben wel aardig handig met gereedschap maar computers...... ;( |( bestanden zijn te groot, effe m'n vrouw vragen :?
 
effe foto openen met paint en dan kliken op afbeelding dan formaat wijzigen en dan opslaan als ..
 
Het is gruwelijk wees.
vanmorgen moest ik pissen.was nog donker.
Sta op .Godverdegodver de gloeiende!!!
Wat denk je===



Stoot ik mijn dikke teen aan een bobber.Zo erg is het inmiddels.
Moest verboden wordenn.
 
Het zal vast wel wreed worden, maar..
Straks krijgen we ook nog:
"bobber toiletreiniger"
"bobber bomber jacks"
"bobber light"
"Javaanse bobber jongens"
en "bobber halfzwaar" let maar op.
Je zou er helemaal paranoide van worden.

Het is gruwelijk wees.
vanmorgen moest ik pissen.was nog donker.
Sta op .Godverdegodver de gloeiende!!!
Wat denk je===



Stoot ik mijn dikke teen aan een bobber.Zo erg is het inmiddels.
Moest verboden wordenn.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, :W
Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar heb al wel gezien dat iedreen hier gek is op foto's van projecten :Y dus bij deze. Ik ben mijn Yamaha Wildstar aan het ombouwen naar Bob-star of zoiets. Ik heb hem eerst gewoon helemaal kaal gemaakt.
Het eerste wat ik ben gaan halen was een Apehanger voor weing, deze moet nog zwart worden net als de voorvorkpoten enzo. van het voorspatbord maak ik een kort achterspatbord direct op de achterbrug. alles van het frame geslepen wat ik niet nodig heb en een verenzadeltje er op. verder wou ik van die enorme tank af dus ik ben aan het kijken wat ik met een sportster tankje kan doen. effe een paar foto's.
V2-Remco[afbeelding]

Ben benieuwd wat het resultaat wordt :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
_O- Ha ha wat een berichtje over een bobber al niet los kan maken.
Maar goed , maakt mij verder niet uit wat een ander er van vind ik moet er op rijden en ik ben groot fan van dit soort motoren en dat was ook al voor dat de hele hype los kwam.
Ik ben niet zo van het trend volgen vandaar, ik doe waar ik zin in heb en daar geniet ik van. En gelukkig zijn er nog een hoop mensen die daar ook zo over denken of niet dan?
Als het effe mee zit zet ik er straks nog even een paar foto's bij
V2-Remco
 
er rijden nog altijd meer racers als bobbers dus maak je daar maar niet druk om ....
dus ik zie door de racers de bobbers niet meer .....

ben nog steeds benieuwd naar de foto's
 
_O- Ha ha wat een berichtje over een bobber al niet los kan maken.
Maar goed , maakt mij verder niet uit wat een ander er van vind ik moet er op rijden en ik ben groot fan van dit soort motoren en dat was ook al voor dat de hele hype los kwam.
Ik ben niet zo van het trend volgen vandaar, ik doe waar ik zin in heb en daar geniet ik van. En gelukkig zijn er nog een hoop mensen die daar ook zo over denken of niet dan?
Als het effe mee zit zet ik er straks nog even een paar foto's bij
V2-Remco

Je heb helemaal gelijk. Je mot je pas zorgen maken als niemand reageerd op je brommer.
 
_O- Ha ha wat een berichtje over een bobber al niet los kan maken.
Maar goed , maakt mij verder niet uit wat een ander er van vind ik moet er op rijden en ik ben groot fan van dit soort motoren en dat was ook al voor dat de hele hype los kwam.
Ik ben niet zo van het trend volgen vandaar, ik doe waar ik zin in heb en daar geniet ik van. En gelukkig zijn er nog een hoop mensen die daar ook zo over denken of niet dan?
Als het effe mee zit zet ik er straks nog even een paar foto's bij
V2-Remco

eindelijk een verstandig iemand op het forum laat ze maar zeiken er zijn tenminste ook mensen die wel smaak hebben hahahaha

:} :} :} :} :}
 
Dit is geen gezeik..maar gewoon gezonde eerlijk kritiek over projecten in het algemeen.
Ik heb nog niet vaak een Wildstar 1600 gezien als basis voor een bobber en niks ten nadele van de Yamaha, het gaat vast wel een vette bike gaan worden.
Maar uh..als ik voor mezelf spreek, we zouden graag wat meer variatie zien denk ik....
Zeg nou eerlijk, op welk motor forum waar dan ook...hopla, alleen maar bobber projectjes...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan