Wildstar bobber

side-mount voor kentekenplaat en achterlicht.
full
 
Nu ben ik zelf dempers aan het maken. de pijp is 30cm lang en scheelt maar een klein beetje in diameter van de buitenpijp. Ik boor er wat grotere gaten in dan je normaal ziet in een dempertje (ja gewoon met het handje) er is nog net genoeg ruimte om er wat demperdoek tussen te doen en dan zou het geluid goed moeten zijn. :Y
full
 
lange remleiding en koppelingskabel gemonteerd en gaskabels op maat gemaakt. dat laatste zat effe tegen maar het is dan toch gelukt. jammer dat ik de koppelingskabel alleen maar in metaalkleur kon krijgen. (even kijken of ik dat nog op een mooie mannier zwart kan maken, en anders maar niet)
full
 
lange remleiding en koppelingskabel gemonteerd en gaskabels op maat gemaakt. dat laatste zat effe tegen maar het is dan toch gelukt. jammer dat ik de koppelingskabel alleen maar in metaalkleur kon krijgen. (even kijken of ik dat nog op een mooie mannier zwart kan maken, en anders maar niet)[afbeelding]

Dat zwart maken van die kabel kun je doen met krimpkous. Dat kun je op lengte en diameter kopen. Er over heen schuiven, effe warm maken en klaar. Kun je kopen bij elektrovakzaken, automateriaalzaken of op het net.
http://www.krimpkous.com/g5f.htm
 
Probeer dat ff voorzichtig op een stukkie oude kabel dan, denk dat het idd wel werkt.

Anders kun je voor luchtapparatuur ook wel zwarte luchtslangen krijgen in verschillende diameters. zit gewoon op een rol. is wat sterker ;) mochten die kabels eens wat schade krijgen ben je niet gelijk door je krimpkous heen :)

goed bezig verder!
ik blijf dit ff volgen. hoe denk je de demper trouwens vast te zetten in de afgezaagde uitlaat? m'n broertje rijd een wildstar en zit met hetzelfde probleem. met dempers te weinig lawaai, zonder dempers veel te veel..
 
Laatst bewerkt:
Oh dat vastzetten is vrij eenvoudig de voorste ring (rechts op de foto) schuift strak in de uitlaat. en als je aan de linkerkant van de demper kijkt (bovenop) daar zit een boutje in.
gaatje boren in de uitlaat, demper er in, boutje er door en tada...
de linker kant komt eigenlijk van een oude DB killer die je zo bij een motorzaak kunt kopen, en die bevestiging zat er al zo in dus dat heb ik zo gelaten.
 
Ondertussen ben ik ook nog een beetje aan de pruts geweest. eerste laagjes verf zitten er op. Het zwart is de kleur van de scallops die op de zijkant van de tank komen, dus die straks in de goeie vorm afplakken en dan gaat er Candy-Orange overheen
full
 
Voor de foto even snel in elkaar gehangen. de achterband krijgt ook nog een whitewall,
remklauwen worden zwart en mijn hendels aan het stuur ook. achterspatbord, benzinetank en de dummy-olietank (niet op de foto) worden candy orange
full
 
Voor de foto even snel in elkaar gehangen. de achterband krijgt ook nog een whitewall,
remklauwen worden zwart en mijn hendels aan het stuur ook. achterspatbord, benzinetank en de dummy-olietank (niet op de foto) worden candy orange[afbeelding]


Hey remco, k ben terug van weggeweest...ziet er mooi uit man;, lekker ruig...ben benieuwd
 
owhjah, nu zie ik het met je demper :) dat gaat wel werken :)

vette uitlaten man! die tape vind ik geweldig!
 
Ja inderdaad, zoiets moet het wel worden. denk het zwart even oranje, het stuur wat verder naar voren en achterspatbord iets korter . lijkt aardig op elkaar.
 
Ziet goed uit Remco, koplampje had van mij iets groter gemogen en tankje iets langer, maar ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Effe doorwerken en je kan deze zomer nog een rondje Boule doen!
 
Ja ik kan niet wachten op dat rondje Boule, maar ik moet het doen met de zaterdagen en dan nog niet eens allemaal. maar binnenkort vakantie en dan kan ik het afmaken gelukkig. en aan het einde van de vakantie nog effe drie dagen een tourtje door de duitse Eifel, luxemburg en de ardennen op de vers vebouwde motor, moet lukken
 
Terug
Bovenaan Onderaan