Wildstar bobber

Zo het is een tijd stil geweest hier maar ik ben wel bezig geweest. vandaag en morgen nog effe de laatste dingen om af te ronden, een kleine proefrit en dan een lang weekend in het zadel Eifel Luxemburg en Ardennen. zo is't geworden
full
 
Dank je wel, ja het candy orange heb ik zelf gespoten met spuitbussen (maar dan wel die goeie) een soort van spuitcabine gemaakt van zeil en gaan met die banaan.
Tank en zijkapjes gingen probleemloos en netjes, maar dat spatbord heeft zich goed verzet (die moet eigenlijk nog een keertje overnieuw) de 1e keer spuiten ging goed tot de laatste laag... ja hoor een zakker in de verf '( oke overbieuw, toen was het netjesmaar liet ik hem drogen los op het achterwiel.(los dus) ik de motor even verzetten zonder op te letten.....klets!!! spatbord op de grond.... nog een keer spuiten G##tvr!!
Ik vind het geen makkelijke verf om te spuiten maar het is dan toch wel mooi geworden, en daar gaat het toch om
 
goddomme wat gaaf is ie geworden! (ja hier mag even voor gevloekt worden)

jammer van het tankje en de ape, maar dat is smaak :)
 
Ik vind hem uiteindelijk toch best mooi geworden, dat kleine tankje misstaat niet eens zo in deze kleur, complimenten hoor
 
vind hemm oook mooi geworden iuk zelf had iets kortere uitlaten er op gegooid maar dat is kwestie van smaak
 
Héél vet!! Alleen die uitlaten, die zou ik wel anders doen.
Maar dat is kwestie van smaak natuurlijk.
 
Ik vind dat je best trots mag zijn op wat je hebt gedaan. Los van persoonlijke smaak : Respect voor deze metamorfose !
Vind de kleur erg mooi geworden en vwb dat tankje, als dat de "king" Sportstertank is dan gaat er toch nog 12 liter (3.3 gallon) in ? Kun je toch al snel zo'n 180-195 km mee tuffen toch ?

Ik heb een 990 KTM, die heeft dan wel een 19ltr tank, maar ik rij niet heel veel méér dan die actieradius, dus dat maakt echt niet uit.

Knap stuk werk !
 
Ik vind dat je best trots mag zijn op wat je hebt gedaan. Los van persoonlijke smaak : Respect voor deze metamorfose !
Vind de kleur erg mooi geworden en vwb dat tankje, als dat de "king" Sportstertank is dan gaat er toch nog 12 liter (3.3 gallon) in ? Kun je toch al snel zo'n 180-195 km mee tuffen toch ?

Ik heb een 990 KTM, die heeft dan wel een 19ltr tank, maar ik rij niet heel veel méér dan die actieradius, dus dat maakt echt niet uit.

Knap stuk werk !

dat moet ik hem hoe dan ook meegeven idd. Respect voor het werk. smaken verschillen, maar iedereen kan wel zien dat hier niet zomaar iemand aan het beunen is geweest ;)
 
Bedankt voor jullie reacties. De uitlaten heb ik zelf ook nog wel mijn twijfels bij maar ik had effe niet meer tijd (clubweekendje dit weekend) ik zit er aan te denken om andere te maken recht naar beneden (in de zelfde hoek als de cilinders) gewoon 2 korte pijpen.
Maar zoals ze nu zitten kan ik mooi effe m'n nieuw gemaakte dempertjes proberen, is wel zo fijn als je door Duitsland moet knallen. maar dat komt wel weer als het weer minder wordt
 
Nice, kzou alleen wel effe de achterremklauw fixen voordat je gaat tuffen ;)
 
Gun me ook even een moment van glorie..
De kleur he?
Oranje..

:? :? hu...?? Volgens mij stond ik toch steeds in mijn eentje onder mijn carport te prutsen of zie ik hier iets (of iemand) over het hoofd?? (Dat kan ook he)
 
Terug
Bovenaan Onderaan