Wildstar bobber

Dat gaat geld kosten..

Die dikke achterband van je Wildstar kan makkelijk een nummerplaat met lampje erboven op hebben en da's weer wat anders dan altijd die side mounts.
En ja, matzwart met whitewalls is wel erg voor de hand liggend.
voor mezelf zat ik ook te denken aan pinstriping.
Je kan ook een metallic candykleur doen, gecombineerd met pinstriping, of flipflop...
Ik zat voorheen ook aan oranje metallic te denken, de Lambo kleur dan.
Ik had het officiele kleurtype al 's opgezocht.
Het past goed met zowel chroom als met je zwarte frame.
http://dealerrevs.com/pictures/907879.jpg

En Jeroen, ik kom nog wel 's geregeld weekendjes in Noordwolde, da's niet echt ver van Gorrredijk.
Misschien heb ik ook nog 's wat te spuiten...
 
Remco, ik ken em van CS maar het blijft een geweldige transformatie. Top! Goed gedaan!
 
Hulduhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!! Is ECHT een supermooie bike geworden. Kleur is niet mijn ding, maar smaken verschillen gelukkig :-) ik heb er net zelf mijn 18 inch ape opstaan, jij ook problemen met niet ECHt vast te krijgen tss de risers? als ik hem de garage induw, moet ik het stuur onderaan vasthouden...anders...hefboom effect...en komt de boel los....
 
2 kleine gaatje in holling van je risers boren en er 2 rolstiftjes in tikken.
vervolgens 2 gaatjes in je stuur en je bent er vanaf.

full
 
nu met profi exploded view

full



maarre...die gasten op de gilera citta's hadden dat toch vroeger al?
stuurtje helemaal naar voren gekanteld...
 
Ik had het eerst wel ja maar ik kon mijn boutjes nog wat vaster draaien.
dat van die pennetjes er door had ik ook al eens ergens gezien , denk dat ik dat maar eens ga doen binnenkort. Dan weet ik zeker dat het vast zit. en ik wil nog eens andere uitlaten bouwen want deze zijn een beetje aan de lompe kant. iemand een idee??? Misschien 2 korte pijpen naar beneden in de zelfde hoek als de cilinders of.. ik weet het nog niet zo. ideeen welkom. Ik kan alleen niet foto soepen anders heb je gelijk een voorbeeld of het een beetje staat he..
 
nu met profi exploded view

[afbeelding]


maarre...die gasten op de gilera citta's hadden dat toch vroeger al?
stuurtje helemaal naar voren gekanteld...

dat kwam ook omdat het niet vastzat.. moest je plotseling in de rem donderde je zowat voorover van je citta..

ik rij er 'szomers nog mee, lekker makkelijk naar het café enzo :)
 
hallo oma,

remco kan je mij vertellen wat voor maat apehanger je op je fiets hebt gemonteerd??

Hoi, ik heb er effe een meetlintje naast gehouden en hij gaat zo'n 45 cm de lucht in dat wil zeggen dat bij mij (1,88 meter) mijn handen net boven schouderhoogte zijn.
Ik heb er absoluut geen moeite mee en ik moet zeggen, je moet er even aan wennen maar ik stuur hem eigenlijk met alle gemak met alles aan de grond door de bocht.
je hebt namelijk te maken met een vrij grote hefboomwerking.
Ik heb er inmiddels aardig wat kilometers op staan en het enige waar ik rekening mee moet houden is de tank inhoud van krap 7 Liter! maar goed dat went wel (een liter reserve meenemen en ik kom er wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan