Wildstar, Dragstar, Midnightstar in de omgeving Westland

grotzog

Rookie
19 mrt 2010
9
0
Westland
Hey

zijn hier nog mensen uit het westland of in de buurt van het westland die een Wildstar, Dragstar, Midnightstar hebben of een andere Yamaha Star motor om een keertje te gaan toeren.

Zelf heb ik een hele mooie wildstar :D:D
full
 
*D Hey buurman ken je me nog van de kikarit,ik heb
me toch ook maar geregistreerd. Ga jij ook naar het MFMM?
 
*D Hey buurman ken je me nog van de kikarit,ik heb
me toch ook maar geregistreerd. Ga jij ook naar het MFMM?

ben jij de collega van tine ... dan ken ik je nog idd
ik ga naar de mfmm
rij je met ons mee of heb je al een posse waar je mee gaat
 
misschien gaat tine ook mee kan jij er niet ff overhalen? ze was nog aanhet twijfelen
ik kom iedergeval met een maat van me met (ontopic) een wildstar.
 
Even een oude topic oprakelen bij deze.

Wildstar vraagje:

Een wildstar van 99 met 40000km aan 4800 euro.
Enige modificaties zijn ander stuur en andere uitlaten.
De moeite of niet? Ervan uitgaand dat hij in orde is uiteraard.
Veel km's? Te hoge prijs?
 
Hier heb je vergelijkingsmateriaal.
≥ Vind wildstar 1600 in Motoren | Yamaha op Marktplaats.nl
Km,s is niet het grootse probleem bij de xv1600. Die van mij is afgelopen vakantie met aanhanger en duo over de 100.000 gegaan zonder een mankement. Ik ken er die zijn de 3 ton gepasseerd met alleen preventief nieuwe zuigers.
1e vraag moet zijn of hij de recal versnellingsbak al heeft gehad. Niet dat dat een groot probleem is, maar sommige hadden net na de recal problemen door ondeskundig sleutelwerk.
Verder de algemene staat van de motor, smoezelig of netjes onderhouden, staat banden, staat remmen, velgen en spaken nog netjes. Even op een bok zetten, balhoofdlagers en swingarmlagers even checken.
 
Hier heb je vergelijkingsmateriaal.
≥ Vind wildstar 1600 in Motoren | Yamaha op Marktplaats.nl
Km,s is niet het grootse probleem bij de xv1600. Die van mij is afgelopen vakantie met aanhanger en duo over de 100.000 gegaan zonder een mankement. Ik ken er die zijn de 3 ton gepasseerd met alleen preventief nieuwe zuigers.
1e vraag moet zijn of hij de recal versnellingsbak al heeft gehad. Niet dat dat een groot probleem is, maar sommige hadden net na de recal problemen door ondeskundig sleutelwerk.
Verder de algemene staat van de motor, smoezelig of netjes onderhouden, staat banden, staat remmen, velgen en spaken nog netjes. Even op een bok zetten, balhoofdlagers en swingarmlagers even checken.

Hey, thx voor de info.
Kan je mij wat vertellen over die recal? Wat was er met die versnellingsbakken?
kan ik ergens aan zien ofhij de recal gehad heeft?

Edit: Heb er inmideels al wat over gevonden op het www. Zouden ze in België ook het 'puntje' naast vinnr inslaan na recall?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een wildstar (en een dragstar) en gn idee of die een recall gekregen heeft voor de 2de versnelling.
@srallar ik heb de mijne ook ongeveer dat bedrag betaald lijkt niet verkeerd als die in mooie staat is. Zo een wildstar rijdt echt bruut veel koppel😉
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn Wildstar uit 99 in Augustus 2013 gekocht met iets van 41.000km op de teller gekocht voor de hele mooie prijs van €4000...
Dat was een meeneemprijs,dus €4800 is lang zo slecht nog niet.
Bij thuiskomst wel alle vloeistoffen en filters vervangen voor de zekerheid,weet nie of het nodig was want hij reed al super,maar hij heeft tot nu toe nog geen klap misgeslagen.
Het enige wat ik mezelf aan moet leren is om hem wat vaker aan de druppellader te zetten,want als die lang stil staat(winterslaap)merk je wel dat de accu er ff flink aan moet trekken om die dikke 1600 aan de praat te krijgen!
Maar ik vind het een topmachine...ik doe hem nooit meer weg
 
Laatst bewerkt:
Thx voor de info boys!

Ben vandaag gaan kijken. Zag er erg goed uit en de motor draaide lekker. Heerlijke sound met de open uitlaten erop. Startte goed (koude motor), schakelde vlot en koppeling slipte niet door. Geen uitzonderlijk getik in de motor, geen olielekken, carroserie goed onderhouden,...
Ik ben overstag gegaan ;-)
 
Proficiat, je gaat er vast gn moment spijt van krijgen. Laat binnenkort maar een foto zien. Mijne is trouwens ook van 99 en heeft er nu 70000 op de teller staan.grts
 
Proficiat, goede keuze. Op basis van het vin nr kan een dealer zien of hij de recal al heeft gehad.
Meestal is dat gratis of betaal je alleen de olie die vernieuwd wordt.
Anders misschien is een vraag hierover plaatsen op het WSFH forum. Daar zitten Nederlandse en Belgische leden bij, die weten dat wel of men in België ook de punt inslaan.
En zeer waarschijnlijk weet Dries hierboven dat ook wel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan