Raymond1973
Rookie
- 31 dec 2016
- 29
- 8
Ik heb eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en ben gisteren begonnen met het aanpassen van mijn zeer geliefde Wildstar. Ik heb zelf geen ervaring met dit, maar volg al lang verschillende projecten op WSFH, youtube en MF natuurlijk (dan kan je alles toch). Dit heeft mij al veel inzichten gegeven. Ik heb het geluk dat ik zelf een grote werkplaats heb vlak bij mijn huis in Dronten waar ik een motorbrug heb staan. Daar heb ik ook een MIG-lasapparaat en een straalcabine. Dus zoals ze zeggen goed gereedschap is het halve werk. Ik ga ook de achterband verbreden van 150 naar 240 dat is hier te volgen.
Ik ben al een tijdje gefascineerd door de M-Unit blue en zie wel een hoop mooi toepassingen voor deze gadget. Met black friday was er een 12,5% korting bij caferacerwebshop en daar heb ik gebruik van gemaakt.
Ik heb al een tijdje problemen met mijn elektronica op de wildstar, lege accu en slecht lopen(niet direct gelinkt met elektronica), maar ik vond het tijd dat als ik toch met de motor aan de gang ging dit gelijk aan te pakken met de M-unit blue.
De voordelen die ik zie;
Wat heb ik tot nu toe al gedaan;
Ik zit nog met de vraag hoe ik het contact ga doen, ik wil dit niet alleen via de bluetooth laten doen. Dit zou ook met de M-lock kunnen maar dat is ook weer €135,- en ik las dat het ook met je contact slot moet kunnen als back-up, dus dat je hem alleen gebruikt om je bluetooth te overrulen als dit niet zou werken, en je dus niet kan rijden. Daarbij heb ik het probleem van mijn zadelslot ook opgelost die gaat namelijk via de zelfde sleutel. Ik ben bang dat er morgen nog vele vragen bij komen . Dus dan horen jullie weer van mij.
Ik ben al een tijdje gefascineerd door de M-Unit blue en zie wel een hoop mooi toepassingen voor deze gadget. Met black friday was er een 12,5% korting bij caferacerwebshop en daar heb ik gebruik van gemaakt.
Ik heb al een tijdje problemen met mijn elektronica op de wildstar, lege accu en slecht lopen(niet direct gelinkt met elektronica), maar ik vond het tijd dat als ik toch met de motor aan de gang ging dit gelijk aan te pakken met de M-unit blue.
De voordelen die ik zie;
- Alle kabels worden vervangen of goed nagekeken.
- Als de M-unit uitgaat is er nergens stroom wat na de M-unit wat kan lekken.
- Op mijn app kan ik de status van de accu zien.
- Alarm op mijn motor.
- Nettere bedrading en kaler stuur.
- Verlichting zo instellen als ik wil.
- en ja gadgets ben ik nu eenmaal gek op.
Wat heb ik tot nu toe al gedaan;
- Ik heb de bedradingstekening van de wildstar uitgeprint en via een filmpje op youtube van MRhotrod460, Saturday's wrench en Revival probeer ik te begrijpen wat de beste manier is om dit project aan te pakken.
- Ik heb de bedradingstekening van de wildstar op 6 a4tjes uitgeprint zodat ik overzicht heb, dit heb ik gedaan met het gratis Blockposter.
- Ik heb de technische tekening van de M-unit en de M-button uitgeprint.
Ik zit nog met de vraag hoe ik het contact ga doen, ik wil dit niet alleen via de bluetooth laten doen. Dit zou ook met de M-lock kunnen maar dat is ook weer €135,- en ik las dat het ook met je contact slot moet kunnen als back-up, dus dat je hem alleen gebruikt om je bluetooth te overrulen als dit niet zou werken, en je dus niet kan rijden. Daarbij heb ik het probleem van mijn zadelslot ook opgelost die gaat namelijk via de zelfde sleutel. Ik ben bang dat er morgen nog vele vragen bij komen . Dus dan horen jullie weer van mij.