Wildstar/Roadstar liefhebbers.

Waarschijnlijk idd bandenspanning. Toen in mijn Wildstar kocht zat er ook veel te weinig lucht in de banden. Ze worden niet veel gebruikt en dus wil dat wel eens voorkomen. Lekke vering oid had je wel op moeten vallen.

Zondag maar eens een mooi ritje gaan rijden als de temperaturen een beetje mee vallen.

Verder ben ik bezig het gevaarte een beurt te geven. Luchtfilter, bougies en remvloeistof al gedaan. Olie en filter staan nog op het programma. Valt mij nog alleszins mee hoe het onderhoud te doen is aan deze fiets. Alles is makkelijk bereikbaar en de tank heb je in een paar minuten gedemonteerd.

Nu moet ik wel zeggen dat de voorremmen echt bagger zijn. Nu kom ik wel van een KTM 990 SM af met dubbele brembo monoblocs, maar echt super remmen doen deze niet. Ligt dat aan mijn motor of houdt dit sowieso niet over? Ik zag wel dat de remslangen zou oud als de motor zijn.

Verder wil ik tzt de banden nog vervangen. Profiel van deze is nog goed, maar ze zijn 10 jaar oud. Nog suggesties? Er zitten nu whitewalls onder en die zou ik wel graag terug willen.
 
Als je je remvermogen wilt verbeteren( wie niet) kun je er 1 op 1 andere remklauwen opzetten. Heb bij beide motoren andere, 4-zuiger klauwen gemonteerd. En ook bij diverse leden van de WSFH. En als je die combineert met staalomvlochten remleidingen krijg je een wereld van verschil.
Deze combinatie met duo staat altijd mooi op tijd stil, goed doseerbaar.
1O_PAfAslaNdjPtAoSnfjm8frq3Ly-tGeZYh4i5qft0QiA-EIfuFy1LMs_KNHtMf-7RyRWIcnIEJKGQmxS-KUYq-mrzZyuZcTB4r4gK2EMWZDdQq7Q-RnoanYkHwhlFZ_MMPd5WmMo82Dlt-ggmE0D2ZKWg_ShkjbjF_8wU1vjw4C7LRVOGKgVV_T1AbMbBmi3TnUnUg0JLW4seet5G67i196BKCskBH454CJaznh1TymSt-IIsid1EMaUEsH2CManNDqhozDy3AsvsIXaDZm3Miq2zHjH9HBu_M4-XOVv9MUPayhB8KTVH4lfjKXPMgkNYO-TKTO-yDZRy8w7SmxkRf1vm6XdxrX4fFJXEMrLH083fLM9Wv2cDbT6Qg6fVas4NP-KRXcgKoo_U99gAOY4koRkF3SvUy9GSetI5IZ6UcSBMWnXevWqDKkYsCEsm0JokosBQGOpRYWRIpWmAaposxz8hNt9sDgM29mGSy0yI5bQM1ZDC3vB_yJuVbS3iLra2y_8-6N-Yw3sDRVfIMcLxF_n1XNTZEem8XtnXsJ6QevlBTnT3DjeqdSTTQLNCR-x3rAg7AW3jmSVJ0RtixR84QOILtqDdK_DG_5q6U5580lzQTq4-1440okvrGQkIHaU7uNHMXuoyVdZvijOSpFEd7JKlsXkc=w1527-h895-no

Ik combineer dat dan met het vervangen van je remvloeistof, ook geen overbodige luxe bij veel motoren. Heb nog een zeer mooie set liggen, dus bij belangstelling laat maar even iets weten. Kan ze eventueel ook voor je monteren.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het aanbieden. Ik ga morgen eens een lange rit maken, mocht ik er dan nog niet tevreden over zijn dan hoor je van me terug
 
Na een jaartje mogen oefenen op een honda cb600f ervoor gekozen om iets groters te gaan rijden. Keuze is uiteindelijk een midnightstar geworden vanwege het mooie uiterlijk en de eisen dat ik en het vrouwke erop op vakantie moesten kunnen. Rijd er nu een jaar op en zijn naar frankrijk geweest en moet zeggen dat het een fantastisch mooi apparaat is. Nu natuurlijk bezig met onderhoud en wil er ook wat andere zadels op aangezien het na een uurtje rijden wel lichtelijk zeer aan het zitvlees ging doen op de standaard zadels. Heeft iemand hier tips voor buiten de mustang zadels? En is er een fysieke shop die ze verkoopt?
 
Er zijn wel mooie zadels te koop, maar de meeste moeten toch van overzee komen. Ultimate maakt heerlijke zadels, zijn niet goedkoop en duurt even voor ze hier zijn. Andere optie is om op je originele zadelplaat een nieuw zadel te laten maken. En dat is ten eerste veel goedkoper, sneller en je kan je persoonlijke wensen er in aan laten brengen.
Je kunt dan variëren in schuimsoorten en zelfs Gel pads laten plaatsen.
Er zijn bij onze club mensen die hun hele zitpositie hebben kunnen aanpassen, verder naar achteren en iets hoger.
Op dit zadel rijd ik makkelijk naar Denemarken, zonder zadelpijn.
Dit zadel is gemaakt door Bart, een zadelmaker uit België voor een zeer schappelijke prijs. Ik zal zijn gegevens eens opsnorren en hier plaatsen.
Als je hier op het forum bij de "streetfigters" het onderwerp "zadels" kun je zijn kunstwerken bewonderen. Maar hij komt niet zo vaak meer op dit forum, is overgestapt naar Facebook.
wPzggdYCi9ROF59h3akiTAa4PvAPT7dEHq333UxBlA7heoRcMa5xBqX82zjgBpk4Op33X7zdiXuobyDh4cO1x-awz6jjy7fa3_3XoXkpt7a28d_CGWLsPvDMOCAoGxtNIMW9FIJC0qTal54HUSs1RkeD3GqtaHlAnrMpcGX4Mu2dsa5n_4QYZ8vq44089PuUOX_hl2xLwUua-PAIrfw7glIRB7rf5-qoKQ7DLBv_N_wy-Tfl-iml-Y1zxoxGbV_BmNx_WZsgxFInlYZpIdz2nMVQlazGrwice10wOOtRfHKwqmDFm9VMBaggT8TdkbSwv6LIdHw_W0hrCGU21d6uVkco_GHcSBvqeD5M6quBofrsp1qDTBhtPKSgafZStfNIx_WhWipsntLDTSnrMCnFJS56jpAXruukoC8WuJYZNddeM9gAaLnhwilCGbR1R2FXptLSRP-S5KGviWuj5XXQ1-c5b6DjGsu6-w8TcNObaehzaTQB67jCyeZ1t80YN7cfe8aodHB7BzXRv4KcGoa5ufincAg_YSmhNtBXvycwAYqRAyT-HzlJQz1r_TWFjNWfSt--oYXxJKLPRK3jq0KolxK53MzJ5TuUWDt0Vy55axB5Rj5F5oM6rCPjiXhGDZann9bIz_NdboonbHXW09WgWHiYVZ-Y1JCMBpoBd4VQeowSuDB1Ebb1nzTadgL7Ak6KtMHsZkcqIgmBU3C4iz6r_9Lr=w1341-h895-no
 
Mooi zadeltje inderdaad! Zat ook te kijken naar een ultimate zadel of een mustang. En die moeten inderdaad van over de zee komen. Nou is de aanschafprijs vrij fors maar ik weet dat dat het waard is. Ik maak me alleen een beetje zorgen over het import tarief en hoe hoog dat gaat zijn als hij door de douane komt. Eens kijken of daar wat over te vinden is.
 
R1, 2001, Bleu spots. Weliswaar aangepast om bij de rest van het Bling, Bling verhaal aan te sluiten, bij de Blauwe.
ziXTsNzdLHVQ1gHjdtwRXYrlEY1BoURvc0jOQqgCFyEseyrJzpONUW7A-EaTfSbW5EKBkJ8Mx2rG0a1eHdcs8tqArDhYbjMNJJ7DN9Zw-BFzlw54h5HMsMpFTMKsUTG8p36CXn0-RTRfE5mybkiZZeCMnNQZUg-1Brx4Ba3mPVnAROrbSl-1bEPQFE1H4Q_AJwKw5a5Bw75pItAhXBsWBOkwjCw-qq8UEl-cqh544WSmBWlZ_Nj6q9tyllXzcYNlu9F3pfRS48ZACPrfaAaZTv9ZQ5IYej53NyRbBqYFqKv6Q--zVlumZXl9wQvRyN2zeOtM-damBGzl0Yv20GdtHDpDqvDsn2oeCJFmVWOO7CUQt55G-QbdOdbiG0z9Xi92ZliskUuYcLU379nx3HHjcegsQ2NOihaaVb1_OM7Exsk_Pxr2TqhgUoUwLTmpQOhbyV4pJZ1UpYuDTg1qRzJl9riiaSLBNoIWgTFjc3mbYQzdlpNnvkTh3vFeedgaEyRM0tn4rqdSfyTJmoRWv6tdDWSf8RVPLixLtnp3b_OajmXCNH7yhyGT8u2v3gus-MRclssfT3cEa2v5iqf7G2RqP3nu2ORkIJuOwkTPxo8q30zoDKE2hXo8uMlZCmQEfAUJtpH2BsxBs8fkTEzXbItFiyMcEChyzeb7GHR3Lvdm_wNYnO_tUICIdRiNiSpirSmdgiqnqC1gyC3PKatXAjYzeied=w1341-h895-no

Op de Roadstar idem, maar dan "verstopt" achter covers.
rXdJcEvpXXY3_5Tzf_Hp0j6qFS9XrFohNDHAuOH6MmuXs22QTnAOx-QI3UC5Yl1USVmJXScw7al6tr_zotYnDR61Iv6c1sxWtTlKjGWicX9mcCpJy7ZmbmCkBUth250188FOMUsyu9Q4Mm1s5fgYeqQaND1qR3F54a4pQOzZjkMqgKMEdvwVcc-p_IXc8cThDu_TqxrUjN8sTUm0CoG7XhbjjvjyfEYoz0eAMcdqUA3tuWNXAIsNHr99m6yLUkPwWnnAfToH3cY2QoBIAAoq0GMmhFx88Bw_2hXakDx4QKZ3UQS_oQHD8_IYz5wldSXkkQjcy9uxcIJs7fJ9WtbMz2TYcN3mYn1bqsFfjIRWdeq9V2l4GrzJh2Mke6p1UWxNdQNMO3w4Tjq64SVw9-5s921KpqUZzBzMuQF-23yMsKQXGU8cU5GGwR__O00Thi706AkYaensVjSMSa0H9AsjuQgM5pkTPQafv89Gb-V7Oy2RxlBMyyXZTj5D_9gO1Zqbs0QGVwkxWmH2T7RsVtnHwrs72SFt2Q17N1Gn9GlpGIAl3birBkwGuaIEnI9UXXQRp1LUi8KcPf6SxqwVLsggnFxGbn8s059_PA_NG4IQUGdDsbpQqbgRNjOq2N6yP6snM5Z4-SsrK-H5gcZJpsgk0Lg5sTIJR9cA=w428-h448-no
 
Mooi zadeltje inderdaad! Zat ook te kijken naar een ultimate zadel of een mustang. En die moeten inderdaad van over de zee komen. Nou is de aanschafprijs vrij fors maar ik weet dat dat het waard is. Ik maak me alleen een beetje zorgen over het import tarief en hoe hoog dat gaat zijn als hij door de douane komt. Eens kijken of daar wat over te vinden is.
Stel deze vraag eens op het WSFH forum. Daar is deze info mogelijk wel aanwezig.
 
Kan iemand mij aan een goed elektrisch schema helpen? Ik ben de puinhoop van de vorige eigenaar aan het opruimen. Dit wil redelijk lukken. Nu heb ik alleen een extra draad verwijderd van de koplamp naar de stekker onder het zadel. Nu doet het achterlicht niet meer, het remlicht nog wel.

IMG_20190304_202759.jpg
IMG_20190304_202812.jpg
IMG_20190304_202845.jpg


1e foto blauwe draad gaat naar achterlicht.
Die wordt in de 2e foto aangesloten op de blauw/rode draad. Deze werd met een snijverbinder doorverbonden met de blauwe draad op de 3e foto.

Met de doorverbinder verwijderd meet ik geen spanning meer op de blauw/rode draad. Ik wil graag weten waar deze heen gaat.
 
Laatst bewerkt:
De blauw/rode draad komt van je contactslot en geeft, nadat je je contact aanzet spanning aan je stadslicht en je achterlicht. Misschien heeft de snijverbinder zijn werk te letterlijk genomen en de kern doorgesneden. Die ondingen moet je meteen verwijderen.
 
Altijd fijn om in iemand anders zijn creaties fouten op te sporen... Heb nog contact gehad met ultimate voor hun zadels. Alles verrekend met elkaar kosten die vanuit amerika 12 euries goedkoper dan als ik hier mustang haal van een webshop. Maakt de keuze niet makkelijker dus maar eens kijken of ik andere kan vinden met zown zadel en kijken hoe dat aanvoelt
 
Ik ben verslagen. Alles doorgemeten, connectoren schoongemaakt... Niks. Als ik meet op weerstand dan maken alle draden gewoon contact, maar er komt geen spanning op. Ik heb de verbinding van de vorige eigenaar hersteld en alles werkt weer. Nu wel gesoldeerd. Ik laat het voorlopig zo.

Het volgende project is het monteren en aansluiten van 4 kellermann bullet knipperlichten.
 
Gisteren eindelijk aan toekomen aan het monteren van de knipperlichten. ( Ja, voorop zitten ze een beetje scheef. Valt van boven niet op.) En als je goed kijkt zit het achter spatbord er een beetje getordeerd op. Eens zien hoe en of we dat op gaan lossen
IMG_20190309_204107.jpg
IMG_20190309_204118.jpg
 
Hoi. Ik ben Gery uit België. Al een hele tijd lid van het forum maar zeer lang afwezig geweest. Nu ben ik sinds kort in het bezit van een Warrior en uiteraard heb ik een aantal vragen.
- Er staan (volledig) open uitlaten op, vermoedelijk zelf gemaakt (stonden er op toen ik hem kocht). Nu ben ik wel liefhebber van wat geluid maar deze zijn echt extreem luid. Kan ik dat geluid dempen zonder de uitlaten te vervangen want qua uiterlijk vind ik ze mooi?
- Ik zou ook die lelijke grote kap aan de rechterzijde eraf willen en vervangen door een air intake. Maar moet hij dan opnieuw afgesteld worden? En iemand een idee of je dat in België /Nederland kan kopen? Ik heb al gezocht maar allemaal USA.
- Ik zou ook een solo seat willen plaatsen. Nu heb ik hier al gelezen over een zeker Bart die zadels maakt. Iemand die daar contactgegevens van heeft?

Alvast dank
 
Hoi. Ik ben Gery uit België. Al een hele tijd lid van het forum maar zeer lang afwezig geweest. Nu ben ik sinds kort in het bezit van een Warrior en uiteraard heb ik een aantal vragen.
- Er staan (volledig) open uitlaten op, vermoedelijk zelf gemaakt (stonden er op toen ik hem kocht). Nu ben ik wel liefhebber van wat geluid maar deze zijn echt extreem luid. Kan ik dat geluid dempen zonder de uitlaten te vervangen want qua uiterlijk vind ik ze mooi?
- Ik zou ook die lelijke grote kap aan de rechterzijde eraf willen en vervangen door een air intake. Maar moet hij dan opnieuw afgesteld worden? En iemand een idee of je dat in België /Nederland kan kopen? Ik heb al gezocht maar allemaal USA.
- Ik zou ook een solo seat willen plaatsen. Nu heb ik hier al gelezen over een zeker Bart die zadels maakt. Iemand die daar contactgegevens van heeft?

Alvast dank

Hoi , heb een tijdje een Warrior XV1700 gehad, heb deze toen een beetje verbouwd en gecleand , wat overbodige onderdelen verwijderd enz. Je kunt er zelf DB killers voor maken en eventueel zijn ze ook gewoon te koop, even googelen. Heb zelf luchtfilters en (af)doppen van je AIS besteld in de VS bij Baron. Heeft de motor geen power commander of i.d. ? Dit zou ik namelijk wel dan doen, hiermee kun je de injectie aanpassen / afstellen op je setup. ( open uitlaten en ander filter)
Bekijk media item 1326927
Bekijk media item 1326929
 
Bij de laatste PC op een Warrior die ik gezien heb was afgelopen zondag. Op een gegeven moment de vlammen uit de uitlaat en bij de lunch achter gelaten. Was niet meer mee te rijden.
 
Nu ja het is mij niet om power te doen. Ik wil gewoon die lelijke kap vervangen door een air intake. Vandaar de vraag of afstellen echt nodig is? Ik ken er te weinig van.
Ook op gebied van zadels is er weinig te vinden wat mij aanstaat.
 
Het is voor de Europese markt natuurlijk een niet veel voorkomende model, dus is er niet veel te koop op het gebied van personaliseren. Zelfs voor de Wildstar en Midnight Star is er niet veel keus in accessoires.
Voor zadel kom je uit op je originele laten vermaken of uit de US laten komen, vaak een dure aangelegenheid met af en toe een teleurstelling.
 
Bart is inderdaad een zadelkunstenaar. Hier op het forum was hij te vinden bij de Streetfighters, eigen onderwerp "zadels". Maar hij doet niet veel meer via het forum, heeft een Facebook account en werkt nu meer voor België. Maar ik heb hem nog niet gevonden op het Facebook.
Mijn motor en vele ander hier in Nederland hebben mooie zadels van hem!!!
ZoGiBRF_U-LYfT3nMO0ZvbbFohf6EBZ8WUBXz-K6_BHJoS76MeLWUcj2KEyInrhUU3MrqoGSs309SU0xrgaHGQqOnRPEqzZkYT2kCVy3KZL4H2JHEeP7BbOTnh1-_Drux1PAqDy9u051skBYRXKCR2p5hVURgy-DlhuoHOUuPxfOjH1PeGHCM6aGpOxwPWE_dUTlg2Q8dylXIwpswKuG_2N9soJ-EVn6GJWM_-ofW9uM7ehveJ7r_mSeLncamRX8sRTd-d-dh0fFc3DC7HtORmVlUB2FnbOswHoMq7Rl2Uu1VcfsqeSTNF8DOzh4jIPkz07FrWvxHZtOp2FEFcWZN7zpDPVJgTQ7eGCXyOf4Fv8ESY6bO2SmH29udmuZqJ8l-L-tK_GmOVMhw_N9lw3_qbRCibyY8hT20qBRNbTcP9lRMcQW84jL1TeiWdU1XmUtHuHrIfnE6T1Jwit8Y_QTWBolst-0Ek38lpvW0u4fEISit1LavcZhrOvOLWeqnBSRRi7haVqRGJtFNDAshcjBFfZH7ZWbhBe_KKbsBSPPL82qEXBnxhVWCv8BnprVBkeppQmCLJgCTCypC5IsANgN-8OCFLwSAzIlh4j5gurGyQqQcQTgflZSIsBTUAarzItqFF44hZb98g_LZ-t8lKvfbaTPbJjQ7__Kn0gKGwwmk7R73IUeCFd5tJScKi6Or_2rCjtEnUDX1LM_V61hvZrgD62x=w1341-h895-no
 
Terug
Bovenaan Onderaan