Wildstar/Roadstar liefhebbers.

Ik denk niet dat er een pc op staat. Ik vermoed dat ik deze terug zou vinden onder het zadel?
Uw links kan ik niet bekijken. Hij zegt dat ik daar geen toestemming voor heb.

Als er een PC op zit dan idd onder het zadel. Had op die van mij wel een eigen gemaakte mapping staan en daar deed hij het super mee. Misschien dat je nu de linkerkant ziet :? Heb nog wat extra foto's bijgevoegd .Trouwens de Warrior is nooit officieel in Europa uitgebracht....
 

Bijlagen

  • DSC00242.JPG
    DSC00242.JPG
    318,9 KB · Weergaven: 27
  • aiszijde.JPG
    aiszijde.JPG
    222,2 KB · Weergaven: 24
  • Bak.JPG
    Bak.JPG
    194,1 KB · Weergaven: 28
  • DSC00238.JPG
    DSC00238.JPG
    341,1 KB · Weergaven: 22
  • DSC00349.JPG
    DSC00349.JPG
    182,1 KB · Weergaven: 19
  • IMG_0248.JPG
    IMG_0248.JPG
    281,5 KB · Weergaven: 23
  • drybreak.jpg
    drybreak.jpg
    81,6 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen ga ik een weekendje weg met de Wildstar. Zijn er nog bijzondere punten die ik in de gaten moet houden? Ik denk ongeveer 700 km te maken.
 
Goede remmen!!! En inderdaad, goed de banden op spanning. Heb dit jaar al verschillende motoren bij huis gehad voor onderhoud die met iets meer dan 1 bar hun motor hier parkeren. Als ik hem dan de garage in wil duwen voel je meteen dat er iets niet goed is. En dan komt men over de snelweg, meer dan 100km/u.:]|(
 
Vanuit Twente naar Zeeland. Normaal ga ik richting de Eifel, eens zien of Zeeland wat is. Reisgenoten hebben een route gemaakt. Ik tokkel er wel achterna.

Remmen is inderdaad een goede. Deze doen het op het moment redelijk, maar voor is redelijk vaag icm een slappe voorvork en achter is de schijf redelijk gegroefd. Deze zomer maar eens naar kijken.
 
Hey Star-minded peeps,
Omdat mijn roadstar flink dorstig was 1/14-16) en hij niet zo mooi reed bij lagere snelheden(horten en stoten) ben ik bij Jeroen vd Meer geweest. Diagnose; versleten naald buis. Dese vervangen en van een 200 sproeier naar een 195 gegaan. De naald zelf is iets lager gezet. Resultaat is dat hij nu ook lekker pruttelt in de lagere versnellingen en dat ik een verbruik heb van 1/18,5. Ik denk dat ik binnenkort nog betere cijfers haal daar ik lekker heb gespeeld op de dijkjes en gehaat op de snelweg.
Kortom; Jeroen van Dynojet Uithoorn is een aanrader en ik is blij met de nieuwe afstelling.
Sowieso ben ik “in love” met deze machine.
Ik ben nu op zoek naar een setje Lowers/windshields en een rugsteuntje.
Mocht iemand wat hebben liggen of een goed adresje hiervoor weten; please let me know!
Thanks en geniet van het mooie Paas weer!
 
Van een versleten naaldbuis heb ik nog nooit gehoord!?? Maar hij zal daar wel meer ervaring mee hebben.
Voor de mooiste lowers moet je bij mij zijn. tenminste, als je het originele windscherm op je Roadstar hebt. Dan passen deze Lowers perfect.
pEFjEF4m-_KM1YuMa94cqR79CSSjoJY7qP8gNHxF-pDdcugxn0afpPiDeOs1lQRni9_ULLYaaIytwyzHKj2x2UeqBE0OvZnlmfgp-vchGpJSbWPwhSSW999ze44f2MZ7vPtaDNd3XecSnB8DdommisIGa4FPIiZrUZzwpmJV35ARcbZTlF7d1xmcP9qScmmf5XMEqFiSJYo4i3dJn8YG9QrHJkITsMjuKSGa3sqBhxaLPrcH1b7ZdZECCj4kxDB5tPlvjlv--Ii2YpCpkl8yhtj7A2sBCu5PzLOvktsGOEUb32268WgWgYv7tdVPqBDvyiW2dCqOsQP1YvWzG3NTQ9xbYfkLbcAbt9DDvsUqAsgWbvTkx75AZjOeni3yjccV_hmcxMv8KL6DdygK_ARxUGVO03Q2WaNBlUNsuk7Zc9vvcWD4ps4-m9-EEQLJ4X7EtfU9CY1kA8Sff7j84gROIuur2zL31vh_6pxoEodYwM7YkAHgt0nwXiPpFljiTiGZgLehHUEkNdjYUgOTXx802tD5c64PLg_Uo111Q5c_qgYEzaAyUJHS8pOldqh2lV0MEogVcK26Ot2t-7-lDJIEx9qN5L81eJ81vHdPbvVk2ywj5Xz1m1gPcHNvXUfWY02ONEDKkv78kzs5nVE4NVdh45YPaKTMcK_twQxtGdgP12JGgI1PEf9lOeD63A_aHhnx4khkSn7mUMZ7VmsOpQqUlzab_A=w1193-h895-no



iQxJfiXX0G2mYB9AwC6cP7GCT6OUkyb8kjDtyDHlCnbkKJH5dZecTn2TRiXzL-O_Bqu8-_9ag-nUipWr-n2s7flN5_Uxqi0Wn3RjC_U4ELth4LMCN82ul2N5l1CIOUsB9ZwtFhxyZXB1AglrWH8Mbjj5sR4Q-CcT9RQ2zzL9__S1_4WVRFx1ZKCuD7fZKVowmnX3_KLLpHLzJVxRNa8GEaYrxjLh-RpeORlil0go9RjYjJJF-QuM4XdhYMZVNb4iF7H7rVIyoCGN8BilkgXoV7-wy0SxO0gY9qEWVRw_FZNMWLuEMu3Hv0DC_gyewhJfAuGGoIsYxoH_FJ07Erv5i9MjmMY-G9O9gLZQjgmEFMyNcP7r8zOFrRH0ztwrZw3QJTTw7NO26g4GdCOBcF0slhJ489V426zpMc5Yq6gXc-CJo2PHm8ndMhBulzidIaVVKe6AuZLJL-e8oXir5jMsBl0SQAJXnmPxt7oUPY4j5t2ZasWohswsUCbBktecBRGqBCsQyCVdkNzCNk-7zuN1R9zRELbHTW1r8Y1iADjwbdTth8uMAGx30wyPhH_CE5BklZr1_vvMc6Q13QVQpagljZMMlivZpum7Q9IEKwcVDTH6WCID1R6b4H5_fjHv20ToVHxwZl-ZdJLgMR4CFDvNMNVnuZk_2ldforpWag6gv21TYtaK7vgIRoeEz_h8Dmid6cX7rAmxL1WY8-31gOdrUf6AMA=w859-h895-no

Alles RVS, bevestigingsbeugel en bouten/moeren, gepolijste dekplaten met 6 mm laser-gesneden platen en het Star logo er aan de achterzijde in gelaserd. Een mooi en praktisch accesoire voor je Star, hoog bling,bling gehalte.
Al diverse sets van verkocht en alleen maar positieve reacties mogen ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Hey knutsel, die zien er mooi uit!
Vermoedelijk heb ik geen orginele scherm. Maar hier een foto van de ophanging...
Ik ben geïnteresseerd, nu even fingerscrossed wachtend op je oordeel..;-)
 

Bijlagen

  • 80F2A283-121F-42A2-A2CC-29B59345BA4A.jpeg
    80F2A283-121F-42A2-A2CC-29B59345BA4A.jpeg
    192,9 KB · Weergaven: 15
Goedemorgen,

Ik wil mijn '01 toch verkopen
Ongeveer 40k op de teller, super goed onderhouden, V&H shortshots met een geweldig sound, titanium FC's, 10" square ape en zijmount ktkplaat van westland customs, WWbanden met veel profiel

Originele stuur, spatbord, zadel, floorboards met schakelsysteem allemaal aanwezig

Beest van een motor met een top wegligging maar ik wil toch wat anders halen,

app me bij interesse 06-20891192

1390357
1390358
1390359
1390360
 
Ik ben op zoek naar een andere veer voor de schokdemper achteraan (warrior). De motor is verlaagd maar het spatbord raakt af en toe de band wanneer ik over een hobbel of in een gat rij. Ook bij bochten raak ik al vrij snel de grond met het frame. Iemand een idee waar deze te verkrijgen zijn? (niet usa) Google maakt me niet veel wijzer.
 
Is geen probleem. Ik weet niet waar je woont, maar het is feitelijk een eenvoudige klus. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de veer mogelijk dezelfde lengte heeft als Roadstar 1700. Als dat zo is zijn er ook progressieve veren voor te krijgen hier in eigen land.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van België. Zal wat ver zijn zeker:P Ik zal trachten de veer morgen eens te meten. Ik weet niet of het mogelijk is om kort even uit te leggen hoe ik de voorspanning moet aanpassen?
 
Aan de zijde van het blok zitten op de veer twee redelijk platte moeren. De "onderste is de stelmoer en de bovenste is de borgmoer. Dus de bovenste losdraaien om de onderste vaster te kunnen draaien. Bij de Roadstar zat bij het gereedschapsset een grote, platte steeksleutel, ik meen maat 32. Daar kun je makkelijk de platte moeren mee verstellen.
Als je de lengte wil meten de ruimte tussen de twee schotels meten.


b988hbSbt4rLUYkP2XVgfQefqgB-vHdui_inRAwBW_JVFFlmn2SGNGGr35GQkEY0O3aybVXilkbV92vnhpxjh4hsXydk5WllIZ8n72CkLobfsXqIYAmvXQV1mO5qCVPx8hWFgP0urqOzpHHdulno0F2vlra38qacWYMDmvVHaz62KiD6_JmjV1PJ0X_jmnx9g1GWFiA9sCZWngSwl0BW-xdB0LRnQxZFjDKrlYhcniIlY-gKFlrU4JKcjF-ZZGuqyv04jhKmvyAlT0_PBCLrwU0t7Ejq1r5ki86qbomPSnY3pc4S5wP2pN0BgvDZhNcaoysOIeaJblA_L6ZgBgFCvwZQsCYptThMLNw82qCE3635yIn6IqQfM6Zo9qGQkWRsm0MJb7IwvHsB5ZutCQAqylvW0fABX3SLmZV2sJWbAPqtNfzUOyZdrHjsDuZ4ST2mZ_pkjgXPZBTlLKIrVR7eaKElxwhyW59XhFzy_aX0k6FmwmbqcbZV0SOLEe5I7ft4CVdXyAtOf5SHBVcmucjXS9nf13Mkyg1JYB40P4teBqHxhcCl-2dX81VZ9bYc_0J33ZCqKulGpkIy0B_A_UqB8Ohw0jD5SvtnR2LA9NR0H-Ul-SxyuMvF4MxUFpRLgButqg9qaOF-ySXqGJ9IYvbDrBElLLH4cMCd8NMVhnsEZYwusloQHkdnzSVPUHjqMtikHcR_bw3o1-i_5SFC94D87-oTCg=w448-h336-no
 
Vandaag reed ik een stukje op m'n Wildstar en het viel mij in eerste instantie op dat hij niet meer plofte bij gas dicht. Dit was eerst altijd wel het geval en een maat van me beweerde zelfs dat de vlammen uit de pijp schoten. Toen ik eens bij de chokeknop zat de drukken bleek dat deze nog een stukje naar buiten stond. Ik vond het eigenlijk wel fijn om bij gas dicht geen oud en nieuw achter mij te hebben, dus is dit op te lossen? Carburateur eens een keer laten reinigen? Ik hoor het graag.
 
Ik ben van België. Zal wat ver zijn zeker:P Ik zal trachten de veer morgen eens te meten. Ik weet niet of het mogelijk is om kort even uit te leggen hoe ik de voorspanning moet aanpassen?

Deze is van m'n ex warrior, let niet op de regelaar, had bij mij de link omgedraaid, aangepast en de voorspanning verhoogd en demping anders ingesteld harder om zo te verlagen. De link verdraaien zou best bij die van jou ook zijn gebeurd.

Spring Free length 188 mm (7.4 in) 183 mm (7.2 in) Installed length 172 mm (6.77 in) ---Spring rate (K1) 137 N/mm (13.7 kg/mm, 782.27 lb/in) ---Spring stroke (K1) 0 ~ 50 mm (0 ~ 1.97 in) ---Optional spring available No ---Standard spring preload gas/air pressure
1401221


1401228

1401242

De aangepaste link
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan