Wildstar/Roadstar liefhebbers.

Vandaag twee Side-Mounts klaar gemaakt voor twee Wildstars. 1 x met achter/remlicht/kentekenverlichting en een tweede met alleen kentekenverlichting. Kabels uit het zicht, door een RVS mantel en bevestiging zonder gaten.

HTUeDEuGE3m7sNPAxlo-4KYxBdJ_B5BJnthoVYz8fPi15Ewmh7htLtxKllx03wIM8zwtj547A2BSe5zRlFCkcgDllClwQVNT99c8uxzrAQ3rNW8npB_PvdFZLcbfON3ms-HKPBELAG6DY-VnylHYoKBMuRYhtlOEL59lKOKZMGvZV29EWuOcsoAjnlqT8pZM-4tZ8fe3M2AQGKbuCsOv4nj-srJ2JLn0F0rsIcQ7ghpX2Od87CqNcKB7X8F2Zw3Ui5dEMqmt8qS5y1iwEcx8o7hx03WDfkepMAwfLWcQ_0uaeEQOGKufyh--94TQ61-1gUAc18BKcNb40v467v2RG9aHI6XJpaFJBisXIChOX3sUCxtzag5n8tEGuy5uJ9SATDRPXxtqxQusfUQJwVma-UAGtT-OFSj6gGA3EoPwl9JLlgCsrf46ws2BgIY1vQgD3zwbq3l_wbF6zagNKY9X0fm-kJpoOFyk83SreNkWMfHW2O64uyJxdZzAlbET-14o-Cy1acO6jDbndYieBBNmbznWVLi3JbbBIsj9cEVh6F_6GcL7UNv8nJwGDkhiWGoaVrNqpDLzMy6-N1yGWrcRi6csIslGrOZlbHRRyBTsHK4bmOGuQMen6EGJH1es9V0rnxNR4EMiuzsOhwhSU6NTDhiRR81fsY88yyQqon2Nqg-PWsCnKoWsJQHY36nzEGe8lswx_PRgMAGlPdMY4nTkFojBqAwq75sSvAb4ATX7NjGLAPdA=w1249-h833-no

fUW1ruG-XLYD0o5WCJ-2XipZoU38cYzPT4LzsrqTiuIXRdwcbbLO1ZFTcMB2VtDRtD5Td6pvQg_7yvKlhk6rOXMKvqAjwHOy9JbwQxc21N4xa-9z3BtsHUshwzWLzlTEXisM-oz98zXcfOKDf7GsUru-eW3FErG5HbLfYd4zk6pGC4gnxsfxippgebgH3R34_TXCJmSnTzPCv28CYutjJ5JcxTyGnp1Ou4Fxm8bKXqSE0CGDqkv_4VUX99_DJYKLK4FxWj7EbAk-okTR3STuItbBBR0LzmXsbVjOSwTWk_rt6dR5lis7xDkU4rai9yrP4JJtlIoCTa5DcM23hQVcNaBgMtgxwhFrULbffALfG_QSq-61wkFxmHIZEEDH-9lL4Lphgq16R4l9f6AvNoZiJuIoAX6yx7DNtUP5hnj-m9-QrO6tFZF_OqCMrdOdGaWiGdyEfksB8CeYSTj742PDKYNkCgDr2_mmA1UTb1wZv11Z9brb8wIUcUY4qph86IM38SXV06dfBpFmdyOBbE-RVIsBIn0Y1XqPfqhd7GE-I4puAZyWxqjW_IhGQF7sDyNm8Fyc_Y6uSkxB2Uwg0BKl13rZYV_jIQhQwMSXhga6No80xy9fIUURizObwRtKfFKHiBKRHJsyT06nLFpL3FGw7OfH1vuR_RzY0huA54fdTR8q3CIA4rdRndaP-SGWFpXp67rXYD6KsTrK2mWbEp2gpbOWmemGC_GmeoFMCGLbgI1hWIms=w1249-h833-no

_TZ70UaFbsVU1peW3MrPdi9B10HPnVUZW8QOXzam3uncX4cXzM2UudhVroYoZpP7qgqO1a56C-DTobqeRrQYB23X7jod6UML6Le8OTM57JZhr5sB_H-EVzOD_za9wIhzG4rVJyVNXUNvH2V6uCnOgVrx6IayK0CIJHEIcandsuAJA3ORLYVPn36ka_irrszrOJhHxnPTjNjPP-Eq8rcaCjgbendjjpf0Dru0d5UwPBFp_ed8aanhB-NJDsonNv1AnK1EeltZ1ryNMv_G4hZJQBDBvT_-huupUcvB_UDf3yatZhXMH-MwKlA7OhsWA7AGr0vrupOWRk2cjbepRvYdNN1e8k9REj4Hr9pVQuRXRv3VVoINCKtVnwwLwioBw7rbKNvT2z7cGqKoxUlMyGSoBEseXimuh5Cnx2Q4V4Ue8HfF8oG2vK4KFe7ggjkGH91fwhveS8XZOdeaQ3Mn3aNXPrl3f_MiYnYHKdkWnSM-4ciB4_V-hJ9xbrCUW8OIz6GWnuHEjY9aipdEabIDI66FcVcpcO4zt3wz85z5SqkiFV3t9qE_3ePr8Q3vByX_CqnPfMajkQ5PXmwih3nQg7DrUg9RBY66DXFwaYXFm0gLfIGYj2jYD25DFNRU39PAChnAXbslKJz2OSJooBlnPiWYBw_V9xoyqVOV0DHXgKMgAtaUzai8Keb5IHaEBma6dsCKEFDYBPRpSn9YtMO4uf8fXnoR5bll3gRcFikhWfFnHPT7gtb7=w1249-h833-no


Alles in RVS, deels hoogglans gepolijst. Weer twee rijders gelukkig!!
 
Laatst bewerkt:
Nog even een vraagje. Ik heb een kleine apehanger gemonteerd. Eigenlijk passen alle kabels behalve de remleiding, maar dat is geen probleem.
Waar ik wel mee zat is de koppelingskabel. Deze is aan de korte kant, maar met een beetje creativiteit wil het wel, ook als het stuur naar rechts staat. Maar de vraag is dus, waar halen jullie langere koppelingskabels (of gaskabels wat dat betreft) vandaan?
Hé Rick, ik had dezelfde uitdaging: een mid-ape waar de standaardgaskabel het wel op gaat redden, maar de koppelingskabel niet. Ik heb voor een habbekrats losse onderdelen gekocht op de website van Cable-shop ergens in Groningen en voor nog geen twintig euro de bestaande kabel met 15 cm verlengd. Je moet wel zelf aan de bak, want er moet een nieuwe binnenkabel in met een vers "tonnetje". Tonnetje moet eraan gesoldeerd worden en dat gaat prima met een klein brandertje en fatsoenlijke tin. Een deel nieuwe buitenkabel erop en voilá!
 
Goedemorgen,

Ik heb een XVS1300 uit 2008 gekocht, geweldige machine, maar kan iemand mij vertellen hoeveel km de aandrijfbelt mee gaat?
Kan het nergens vinden.

Groet Attie
 
49FF63A6-9DA2-4DF7-B22E-BFAEC445C48A.jpeg
9B826055-AE5B-405F-B93F-C38A0E30B50D.jpeg
Vraag: ik ben bezig met het monteren van een mid-ape op mijn Wildstar. De electriek uiteraard door het stuur en daarvoor een paar gebruikte schakelaars overgenomen. Kort na de schakelaars de draden eraf geknipt en deze netjes kleur op kleur aan mijn eigen schakelaars gedaan, getwist en gesoldeerd. Alles doet het, behalve het licht. Het merkwaardige van het geval is dat er een flashknop aan de linkerkant zit waarmee je kan seinen met hoog licht en die doet het wel! ben in de weer geweest met een multimeter, maar de kennis ontbreekt me om te snappen wat ik meet. Ik ben compleet vastgelopen! Is er iemand in de buurt van Alkmaar die mij hiermee zou kunnen en willen assisteren? Uiteraard tegen een redelijke vergoeding.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik heb een XVS1300 uit 2008 gekocht, geweldige machine, maar kan iemand mij vertellen hoeveel km de aandrijfbelt mee gaat?
Kan het nergens vinden.

Groet Attie
Daar is geen vaste maatstaf voor. is afhankelijk van je rijstijl en je beltspanning. Ik heb collega-rijders die een nieuwe belt binnen een dag in tweeën hadden. Mijn belt zit er al 120.000 km onder en geeft geen krimp. je kunt ook pech hebben en er een steentje in rijden. Dan heb je een gat. De 1300 heeft een 29 mm belt. Rij zelf met 40 mm belt, oud model. Maar ook met een gat er in rijdt die gewoon door. Een vol gas start wegrijden is een aanslag op jet belt.
 
Daar is geen vaste maatstaf voor. is afhankelijk van je rijstijl en je beltspanning. Ik heb collega-rijders die een nieuwe belt binnen een dag in tweeën hadden. Mijn belt zit er al 120.000 km onder en geeft geen krimp. je kunt ook pech hebben en er een steentje in rijden. Dan heb je een gat. De 1300 heeft een 29 mm belt. Rij zelf met 40 mm belt, oud model. Maar ook met een gat er in rijdt die gewoon door. Een vol gas start wegrijden is een aanslag op jet belt.
Dank je voor de info. Ik blijf het hier wel volgen, leuke info en mooie foto's. Wil binnenkort 2 extra lampen naast de koplamp maken, is dat een beetje te doen?
 
@ouweruiter doet het verlichting het voor als achter niet?

gaat het om de stadslicht of dimlicht of beide?

zitten je lampjes er goed in en zijn ze nog heel ?
Zekering goed?
 
Dank je voor de info. Ik blijf het hier wel volgen, leuke info en mooie foto's. Wil binnenkort 2 extra lampen naast de koplamp maken, is dat een beetje te doen?
Is goed te doen, maar de beugel en lampen zijn niet goedkoop. Kijk eens op E-Bay of in de UK. Daar worden ze nog wel eens aangeboden. Ik weet niet wat er aftermarket hier te vinden is. Of zelf maken, RVS gepolijst. Want het blijft allemaal chroom, en dat heeft niet het eeuwige leven. Of zwart gepoedercoat.
 
gaat het om de stadslicht of dimlicht of beide?

zitten je lampjes er goed in en zijn ze nog heel ?
Zekering goed?
[/QUOTE]
Hé Boaz, achterlicht doet het, stadslicht ook. Stadslicht is natuurlijk apart van de driepolige stekker die achter in de hoofdlamp gaat. Ik moet alles nog een keer helemaal nalopen, maar vooralsnog is de enige verandering: gecoate covers en een stuk extra draad van circa 20 cm aan alle draden. Knutsel suggereerde een massaprobleem, maar zoals ik al aangaf de flasherknop (hooglicht om te seinen) doet het gewoon, dus je zou denken dat de bestaande massa (zwarte draad aan de driepolige stekker) gewoon werkt. Schiet mij maar in een condoom!
 
Laatst bewerkt:
Is goed te doen, maar de beugel en lampen zijn niet goedkoop. Kijk eens op E-Bay of in de UK. Daar worden ze nog wel eens aangeboden. Ik weet niet wat er aftermarket hier te vinden is. Of zelf maken, RVS gepolijst. Want het blijft allemaal chroom, en dat heeft niet het eeuwige leven. Of zwart gepoedercoat.
Gekeken op Aliexpress, €50 ongeveer. Beugel met lampen en knipperlichten eronder. Misschien dat ik die haal. Is het niets dan ben ik niet echt veel geld kwijt.
 
Voor de liefhebbers van de Wild/Roadstar zijn er nog wat unieke accessoires. De een om het klassieke uiterlijk wat uit te breiden, maar ook comfort oplevert. De ander, nauwelijks zichtbaar, maar wel een oerdegelijke optie on een aanhanger mee te nemen achter de XV1600.
Wind-deflectors, gegraveerd in perspex en gepolijst RVS. Een prachtig accessoire die ook de opwaarste wind grotendeels wegneemt, in combinatie met een scherm. En een geïntegreerde trekhaak om op een degelijke en vooral veilige manier meer spullen mee te nemen op reis.

cX_mBd67bpX47VT_iCvgSVSZPbNifgQAaDK9sTNRzE3nvW7vI8DoWyk86QsiC1-2sXtjYLPw5wGxTgp2Z60Iy1mF2Q9AJLIj6wpD3OWWpmrFRMskEta_4wD0kjFRqW0LVySxpiRGeYC7-22qThn6gheMJy6ui0yXoiVde7POfl7sgcjKFToqU9AWv8mK8dp5qU493coXbTMDk9BNE4oZ7-tYPXg5Lan68m65d2dtTxc2W1gOchiFOozl2IJ10w99rxcnV8FxQImcHJj935oqGF7zpQvWyCzWCCrBQBLtGjFkCdOs5jUFqWgxEhNkVvFgqMBj2LtrklR7FMCijvJjI9bPM4MrCNfbTuPrRE40fAPNTuCYkBgzwx6N898Y56liH0fWT4kS4P1rrymhb8-_qJuuaRcwkbuCFdhoGT6xe5WY_WOBCzujCb4xwXC07Ed0KEq7lh8U3Tq9lrNs2S4V7ythyS1gC_iZ68xRf8X0aKyQNt2SnbGbIWqGPJkCTRB8QKKDnnf0bCU3dk6t6RG5S-V22nvTeatlzqlJ0bNc-zUvs3a8luMG8oK_ek69UNElY41yQivfdNnNJNFe-1dSHHl2ygtTErwtkG23xkGiZ7LozORwvUc_bdrYspMWJFlsrWyQAR39UBHx_kLVe88D-2WkxKaOQ2mSfvFaFVXGvccdviwoWlCC1Qo-Je2Fkr7IKHMjQpxcffzMF4D5yQMz8DVeRXgfeXpVO3xX7EoKlmv-AZcEMkNxPmYc=w1193-h895-no

AKO5j7_-EKnFWVtwH20wTHG34uEkMWyO5dm8pSr5FHjQuRf0GF8zLyh_GPkb2NNaF3N7zM7cBdZ3KUW_yjdoZP2tvtAEZOxi_FoQ2cG1n4zj7DwQqzGzaLveX54rycqkoh5f5vqA29NMLGe9mCRCCc2CE9g-kzXIHdiQFlpcqak2v7j-t3YoDCn33K7pu1gg3CtU7d44m2hQsEs56dMr7CLgC7GLKwR5uyVZ87KnnqQaMKy9MtD-I0X_4WzLzKCB-fJUl7V6ltFInwXF0SJ5qAmGJCcstoRIyA3tnY9E6kL_LXzcVNuROMzaEnZs_e6naIr7Ky6ch8rH9Zp0AmJXJposu9_mMpO_wxt0D8JbG7W29iElFLzvAQJeVnLw7iGEIe840kgggkcj-RqJ55Dr3LVCKhnPClaAJEkuq5fCbzBCJ7Fr5khh8yRyIkSNjb8VE4I1UO9ISkkZ_4wA_iE_DXffrS9jbJ5LXWE6bxTMSlTzJZWeYUU_csZp271TF9hfogUsrv4Kf0P1vNXHLhwjDMcjK0y9VapTywETzvvdNVMHiJAakG3y9gkLUTinAdXKqQVSQa4OSzW6UMhwjiADCcHYy-Ctlir1ruMhDNVon4oseJYXwPC_3GCBpS8OtJcv091YmkBlv-1jg9H40R_fZW7-a8QQaTuDGt7mapZf38fXjw_ZY4KKCGI131aInYBgVwK49x0b6EJQmRfCTQz8tmlDGHuBvfyQBJGYA1AKSdhfQtilwm9T7x1o=w1193-h895-no

aDprv6G0KYr9sYnk794stzRAEVX9SOdj8GKOOf0oqPeYBwiYljo2OZX5uD6tL6H1AWoqEhGWKvbeQ2vXBP8i_5wNTJD6fOSOfS6rqwzguYtyDTOohCkv_37lCLaT4xNPhFF2eUebJOYzreoOwnyoBe723ObRKnhFsQPnGSiS1cBXvjkwWQznDh-1iRS4r8_3EBR2fvNUzPMWBFEstNn_-pwAjK0YAsv4QLU_TjFOSBm1oxhgijWt8SworO-4ZzihkjoxBRdSV75qHGtGqdhvXuyESmhxJ0hd-7Lfz5TWrE5kLofF88O9UyblkuZhPB2WKFI2a7QV620VyXPdrluGj62aqaSbSna1EtFCZZ-6p5FZ_jWYP8KmiCbMpzO6OrrFeB2oRxzcdABUAvvI-6Ig0aHY-OiCnDP54TvMBCUwmMmVTl_I9MQhNWAmONXz4yCm07qbCtNUcAlYK8A4wBLroktAZhVe2v678LZseS3XmdRhnhBkOUqVpBYwNSOETB6JL1E8PPfzxoc3ib46F_-MLK-871UqRQ6YN46YvGYrwdqmzzCO65pNenIE-VdEp1nD-e-P_nuDDnxE6vqFFv_rL6osZUm10plmmh74nZpyijbXd6tpEEjy-rsUxY7auxvjXuda6rTeDFLLscL46SB_O64DeEoXokGOXNgouHKKYE-hFz6nRAY5DPqO7FUNNJrdyJw7tZ4YDxy2XY3RJEQH_1U0bpxNnjz0C2QhwlaEmZzkztbd8OpD8BYI=w1193-h895-no
 
Hey luitjes, ik ben Kale en ik kom uit Arnhem.

Sinds een aantal jaar is dit mijn bike. In eerste instantie een keurige two-tone groene fabrieksfiets maar ik ben 'm van de winter wat meer naar mijn zin gaan maken.

Heerlijk om mee te kijken met al die gave bikes, projecten en accessoires! Creativiteit genoeg hier. Nog suggesties voor mijn bike?
 

Bijlagen

  • 20200324_125640.jpg
    20200324_125640.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 33
Dat is een fraaie machine, Kale!

Hey luitjes, ik ben Kale en ik kom uit Arnhem.

Sinds een aantal jaar is dit mijn bike. In eerste instantie een keurige two-tone groene fabrieksfiets maar ik ben 'm van de winter wat meer naar mijn zin gaan maken.

Heerlijk om mee te kijken met al die gave bikes, projecten en accessoires! Creativiteit genoeg hier. Nog suggesties voor mijn bike?
 
Remklauwen zijn inmiddels weg. Moeten alleen nog geplaatst worden.:W:W
Ik zit met verbazing te lezen dat r1 remmen passen op wildstar...
Kun je mij vertellen of de remmen van een bepaald bouwjaar r1 moeten zijn of maakt dat niet uit. En past dat zonder aanpassingen ?
Gr stef
 
Hey luitjes, ik ben Kale en ik kom uit Arnhem.

Sinds een aantal jaar is dit mijn bike. In eerste instantie een keurige two-tone groene fabrieksfiets maar ik ben 'm van de winter wat meer naar mijn zin gaan maken.

Heerlijk om mee te kijken met al die gave bikes, projecten en accessoires! Creativiteit genoeg hier. Nog suggesties voor mijn bike?
Hé Kale,

ik zou er niks aan doen! Ziet er super uit zo!
 
Mooie "Military look", inclusief munitiekist. Wat misschien nog een optie zou zijn geweest, voor je spuitwerk is de gaatjes dicht in je achterspatbord en je kentekenplaat op je kist.
Maar ook zonder deze aanpassing een mooie verschijning en uniek. Houd ik wel van, lekker een plan maken en alles consequent doorvoeren. Er rijden ook heel wat "verzamel" motoren rond, die alles wat ze zien op hun motor knopen. Maar ieder zijn ding, natuurlijk!!
 
Mooie "Military look", inclusief munitiekist. Wat misschien nog een optie zou zijn geweest, voor je spuitwerk is de gaatjes dicht in je achterspatbord en je kentekenplaat op je kist.
Maar ook zonder deze aanpassing een mooie verschijning en uniek. Houd ik wel van, lekker een plan maken en alles consequent doorvoeren. Er rijden ook heel wat "verzamel" motoren rond, die alles wat ze zien op hun motor knopen. Maar ieder zijn ding, natuurlijk!!

Thnx voor het compliment!

Die gaatjes zijn er nog vanwege "voortschrijdend inzicht" maar ze gaan zeker nog een keer dicht. Effe opnieuw spuiten is een kleinigheid met deze matte kleur.

In plaats van de kentekenplaat op de kist zat ik eerder te denken aan een side-mount. Dan komt het spatbord nog mooier uit. Als ik 'm wel op de kist zou willen maken zitten de draagbeugel en het openingsmechanisme van de kist in de weg. Dat geeft me dan inderdaad een beetje het gevoel van een 'verzamelmotor' en da's niet mijn smaak.

Ik laat me gewoon inspireren door wat hier voorbij komt... Mijn achterlicht is ook nog niet top dus daar moet ook nog iets anders voor komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan