Wildstar/Roadstar liefhebbers.

Dan is dit in de juiste kleur misschien een optie!! Is tevens de nok aan de linkerzijde om je belt te spannen. En achterlicht is een persoonlijke keuze, daar zijn vele modellen in.
Of in het zwart. deze eigenaar heeft zijn achterlicht/remlicht naar me opgestuurd en heb de complete side mount terug gestuurd.
Bekijk bijlage DSC_0128.JPG
fUW1ruG-XLYD0o5WCJ-2XipZoU38cYzPT4LzsrqTiuIXRdwcbbLO1ZFTcMB2VtDRtD5Td6pvQg_7yvKlhk6rOXMKvqAjwHOy9JbwQxc21N4xa-9z3BtsHUshwzWLzlTEXisM-oz98zXcfOKDf7GsUru-eW3FErG5HbLfYd4zk6pGC4gnxsfxippgebgH3R34_TXCJmSnTzPCv28CYutjJ5JcxTyGnp1Ou4Fxm8bKXqSE0CGDqkv_4VUX99_DJYKLK4FxWj7EbAk-okTR3STuItbBBR0LzmXsbVjOSwTWk_rt6dR5lis7xDkU4rai9yrP4JJtlIoCTa5DcM23hQVcNaBgMtgxwhFrULbffALfG_QSq-61wkFxmHIZEEDH-9lL4Lphgq16R4l9f6AvNoZiJuIoAX6yx7DNtUP5hnj-m9-QrO6tFZF_OqCMrdOdGaWiGdyEfksB8CeYSTj742PDKYNkCgDr2_mmA1UTb1wZv11Z9brb8wIUcUY4qph86IM38SXV06dfBpFmdyOBbE-RVIsBIn0Y1XqPfqhd7GE-I4puAZyWxqjW_IhGQF7sDyNm8Fyc_Y6uSkxB2Uwg0BKl13rZYV_jIQhQwMSXhga6No80xy9fIUURizObwRtKfFKHiBKRHJsyT06nLFpL3FGw7OfH1vuR_RzY0huA54fdTR8q3CIA4rdRndaP-SGWFpXp67rXYD6KsTrK2mWbEp2gpbOWmemGC_GmeoFMCGLbgI1hWIms=w1249-h833-no
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op het moment ook geen gesneden steunen op voorraad liggen. Leuke klus, je batwing monteren. En Jaap heeft weer iets ruimte in zijn voorraadschuur. Ga daar aankomende week ook weer spullen ophalen!!!
 
Met de ijdele hoop om deze zomer toch weer weg te kunnen ben ik op zoek naar een ander zadel. Het opstaande randje van het standaard zadel drukt mij een beetje op het staartbotje. Na een paar uur begint dat zeer te doen. Ik ben al even wezen kijken en Corbin kon ik zo geen solo zadel vinden, Mustang was erg prijzig als het uit de USA moest komen. Maar ik vond ook een Saddlemen Renegade voor 300 euro bij nr1motor.

https://www.nr1motor.nl/renegade-tr...ar=1999&idmotors[0]=223242&idfathers[0]=13139
Iemand hier ervaring mee of heeft iemand een mooi zadel liggen? Dan hoor ik het graag!
 
Ik zou markeren op je standaard zadel waar het probleem zit, dus het spiegelbeeld van je zere plek en er mee naar een zadelmaker gaan. Je zadelplaat is de beste die past en daar kan makkelijk een zadel op wat geen problemen geeft. En anders even en bericht naar Jaap uit Wolvega. V1V2 op marktplaats. Die heeft veel meer liggen als waar hij mee adverteert. Want dat is op marktplaats ook niet gratis meer.
 
Hallo Allemaal!

Super vet om alle verhalen hier te lezen over de Wildstar.
Ik weet niet of ik nu in het juiste deel van het forum zit dus vergeef het mij als ik verkeerd zit.

7 Maanden geleden heb ik mijn Wildstar gekocht. Na de aankoop heb ik een Mid ape erop aten zetten, een daymaker koplamp en heb ik de velgen gepoedercoat.
Toen ik de wielen eraf ging halen kwam ik er pas achter hoe dicht alles op elkaar zit door de 240 band die eronder zit.
Ik denk dat deze 240 band onder de originele achterbrug is geplaatst.

Mijn vraag is dan ook wat hier de beste (goedkoopste) oplossing voor zal zijn.

IMG_4243 - Copy.jpg
WhatsApp Image 2020-05-04 at 09.24.07.jpeg
WhatsApp Image 2020-05-04 at 09.23.42.jpeg
WhatsApp Image 2020-05-04 at 08.52.41.jpeg
IMG_4244.jpg
 
Ik had hier een bericht achtergelaten, maar ik vermoed dat ik de oorzaak van het probleem heb opgespoord!
 
Laatst bewerkt:
Ik wil van de winter oa de remleidingen gaan vervangen voor staalflex leidingen. Nu lees ik hier over de Blue Spots remmen van de R1 en zou ik dit ook meteen mee kunnen nemen, drie vragen:
-Zijn het echt specifiek de R1 remmen die passen, want als ik aan het zoeken ben kom ik ze ook tegen van een YZF, XJR en Fazer., allemaal rondom het jaar 2000.
-Past de achterrem ook?
-Wat is een goede prijs voor een nette set?

Alvast bedank voor input👍
 
Morning Folks,
Ik ben op zoek naar de originel risers van een xv1700. Zo’n riser uit 1 stuk. Wie helpt mij hier aan?
Thanks
 

Bijlagen

  • CDE01A7F-8534-4AAB-804F-4EC96F155923.png
    CDE01A7F-8534-4AAB-804F-4EC96F155923.png
    519,6 KB · Weergaven: 19
Hoi Mannen,

Ik wil een Fehling flyer stuur proberen. Als ik deze op de originele risers monteer, komt het stuur voor mij wat te laag en te ver weg te zitten. Ik ben dus op zoek naar Pullback risers, maar ik kan eigenlijk niet echt iets geschikts vinden, of ik moet ze uit verweggistan laten komen. Ik zag op het Wildstarforum de Aeromach pullback risers langs komen, maar ik zie dat deze rechthoekig zijn en vraag mij af of dat dan wel past / er wel uitziet in de ronde uitsparingen op de kroonplaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Andere tips voor geschikte risers?

Groet.
 
Als je andere risers gaat plaatsen moet je er voor zorgen dat ze gaan steunen op de binnenring van je stuurdempers die in je kroonplaat. Tenminste, als je de demping wilt gebruiken. Als je ze koud op de kroonplaat zet en je doet verder niets anders heb je veel trillingen aan je stuureind. Ik heb zelfs gezien dat dan je standaard spiegels (redelijk zwaar) spontaan afbreken. Als je dus de demping in je kroonplaat niet gebruikt door je montage moet je eigenlijk contragewichten in je stuureind zetten. Dat compenseert een hoop resonantie. Het zijn nu eenmaal V-Twin schuddekonten, die Wildstars.
 
Hallo!
Het wordt een beetje een lang gedicht, maar wil graag alles goed toelichten ;)

Op het moment rijd ik op een BMW R1200GS. Dit is mijn beste motor tot nu toe. Ik ben begonnen op een Honda CBR600FS welke ik binnen 3 maanden in de prak reed. Enige tijd daarna heb ik een Kawasaki KLR250 over kunnen nemen voor een kist bier. Na wat sparen heb ik een Kawa Z750 gekocht en weer wat jaartjes verder kwam ik bij mijn huidige GS uit. Echter mis ik ondanks dat het een dikke 2 pitter is toch een stukje karakter en mis ik vooral een bepaald soort plezier in het rijden. Het is lastig uit te leggen.
Ik merk bijvoorbeeld dat ik onbewust snel ga "jagen" terwijl ik helemaal niet zo geweldig kan motor rijden en als ik eerlijk ben: eigenlijk is het helemaal niet prettig om zo gehaast te rijden. Dit had ik op mijn CBR al. En heel stiekem ben ik daardoor onderuit gegaan. De echte reden is natuurlijk dat het glad en nat wegdek was en dat mijn achterwiel door olie op de weg uitgleed. (Al met al - motor economisch total los.) Maar als ik gewoon rustig aan had gedaan... had er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.

Mijn KLR was een leuk ding, geen behoefte om hard te rijden. Het ging ook simpelweg niet natuurlijk, maar die miste echt wel power, zeker met passagier. Het was ook toeval dat ik daar aan kwam en het was ook een beetje om mij te helpen en te blijven rijden na mijn ongelukje op de CBR.
Na een jaar of 2 gespaard te hebben kocht ik een Kawa Z750. Ik vond het toen een prachtige fiets. Echter blijft het toch dat je onbewust steeds sneller wil en reed ook die motor niet lekker achter mijn schoonpa aan op zijn Harley. Last van de polsen en mijn vriendin achterop zat helemaal opgevouwen natuurlijk.
Toen na een jaar of 4 geleden mijn achterbuurman zijn R1200GS te koop had gezet ben ik er een blokje mee gaan rijden. Man man man wat rijdt dat goed zeg.... Meer comfort en meer koppel. Met een volledig BOS uitlaatsysteem roffelt het heerlijk. En als extra plus.. de vrouw zit heerlijk. Hier een aantal jaar heerlijk op gereden.
De afgelopen 2 jaar heb ik alleen toch een stuk minder gereden. Het kwam door verschillende omstandigheden, maar ook hier moet je toch eerlijk zijn tegen jezelf. Ik kan het plezier niet meer vinden in motor rijden. Als je graag wil, dan doe je er alles voor om je fiets te pakken op zaterdag of zondag toch...? Zo was het voorgaande jaren in ieder geval wel.
Hierdoor ben ik nu aan het oriënteren voor een cruiser. Iets waarmee je rustig samen door ons mooie landschap kan ploffen en kan genieten van het uitzicht. Ook willen we graag wat vaker langere trips maken naar bijv. de Ardennen en een keertje verder dan dat.

Ik kwam de XV1600 tegen welke wel erg mooi is en binnen budget is van 5500/6000 euro. Ik verwacht voor mijn BMW toch wel iets in die richting terug te krijgen en wil rond de 1000 bijleggen. Er moeten ook een nieuwe helm en jas komen namelijk.

Is deze fiets anno 2021 nog steeds aan te raden of kan ik beter doorsparen voor een jonger model XV1700 bijvoorbeeld?
Als ik op de bonnefooi weer eens bij een zaak langs kan ga ik een proefrit maken. Maar ik ben wel benieuwd naar bevindingen van overstappers.
Ik heb de afgelopen 8 pagina's met veel plezier doorgelezen en de ervaringen zijn over het algemeen erg goed! Wel ben ik bang om de punch te gaan missen als je het gas open draait. De GS is niet de snelste natuurlijk, maar knalt wel lekker door. Hoe ervaren jullie dat?
 
Die fiets, zoals je de XV1600 betitteld is zeer zeker een aanrader. Is zeker zo betrouwbaar als de 1700, geen gedonder met injectie/afstelling, ( komen overigens ook weinig storingen bij voor) en past dus ook beter binnen je budget. Rijd zelf al meer dan 14 jaar dezelfde Roadstar, de Amerikaanse tegenhanger, die overigens nagenoeg dezelfde is, zonder ook maar een storing. Blok is 👌in zijn leven, 2001, maar 2 keer open geweest. Eén keer voor de recal, af fabriek en een tweede keer voor onderhoud koppeling, Barnett conversie. En je kan dus alles zelf doen aan deze motor, geen moeilijk gereedschap of computers nodig.😊
Ik koop nooit meer een andere. Ben zelfs zo enthousiast van dit model 😍dat ik de zeer betrouwbare krachtbron heb gebruikt voor een zelfbouw freestyle motor.
En met dit model hoor je vóór de Harley te rijden. (geintje)🤣
r2DO5u2cU8ISXZZyzv7SE4PkK_ynUcRdCrHJtfuH0D7UesUdWqhRyawSNZbTGd7YHd8hbeTaibuCOeMzyq8_X3BMtAOgNeJf-F1g2-v2TEQGUsKfQCQ9XUyS3rFFttzYFjLmRpItQcRCRXChyuacE-7NTYI15QH8WdmKt-oMVvhCymbe6m0g7iuc37asU-dENVuUO-QaCf3vWYUGqVhREcdaU5e2PJGz_8BC_4lMlX6uMW6cPiwsftZ_vbiR57lmbjud5ifz50Xu0u0aShKCRPlks-ciowjLgYlcPhzUejipQn_tzv32Bp15SRZbwNePLWSCkIB1sS4Bx0IRrTVVGkMGRpvZ8ZWf8rORz7kSjuVqDeBRrCEcqhVFQaqF9bFqpzXehqc9BL6d-yZqU3i8_OjNRR6R2YCgci5CBpnN553PyTN_NVktWHUrJcIpELQdJocxAN0-jQVqrrUBuOcz6b2jtCRVLzKsPKYNRezi2xeC3mYJzILXCKP0rGTG4RGY3aSuDi7EV4xE7nb960tq0sb180vjQzlRZ-sxzZnY4ftdPPrcvShf6QaZMeg0n6Av8F-R70nh_2krPuhS_bo54o_SA0PBH2lNqQKW8O6Jd9CICxUv6O9RdeaZP3mjWceC1YpACYXolRkUithbkmKtyfzqn1LTvjXfoszjBvsma7bGjAx5pniBNdpTCv1d=w1527-h895-no

120.000 km op de teller, met duo en trailer alle passen in Italië, Frankrijk, Pyreneeën, Oostenrijk en Zwitserland gezien.

ACtC-3ctAsW0HegTUrfBOJDBmURy6kXHXLxeZlYjTGo0A4aarRALOo6PvvvvqguZNwZYRVwtgBzRH9wYDWejgMRDC78xd8Uiwy60bxP15brlZ0lEt2H2_TdcERqSHbFuc2muwYCJC4cNHM-hWM6LgB4gBK2l=w1341-h895-no

En dit is technisch ook een Wildstar, maar dan anders!! Heet dan ook de Bluestar!!


En als je er dan toch voor gaat zou ik voor gespaakte wielen gaan, meer onderhoud maar o zo mooi klassiek!!
 
Bedankt voor de snelle reactie. de term fiets is wel een understatement eigenlijk hè....

Je hebt 2 hele gave exemplaren. Ik zou ook zeker kiezen voor spaakwielen en white walls. Op mijn GS ook spaakwielen. Ik vind het vele malen mooier dan gietwielen. Het hele idee van weinig poespas wat kapot kan gaan en gewoon lekker rijden spreekt me erg aan.
 
De Wildstar rijdt geweldig, die van mij zit aan een zijspan. Mijn vriendin zit in het bakje, dus geen idee van het comfort achterop. Misschien is een dagje huren van een Wildstar via Motorshare een idee voor je?
 
De Wildstar rijdt geweldig, die van mij zit aan een zijspan. Mijn vriendin zit in het bakje, dus geen idee van het comfort achterop. Misschien is een dagje huren van een Wildstar via Motorshare een idee voor je?
Dat is een mooie bekende, Henny. En inderdaad is huren een goede optie, via motoshare.
Daar staat deze ook!!
RHfD3EVc6HR2mrkHwtj-JbmYF4HM8yVPpLE_mwSObh-XB4rMkGfxJTh3ZzMwq52rAGpRru3ERvD3FRwzdLTz04aOp4QjW76yuLv3nvfLeb0NB_4HQOdMhxb92SkkDea6YpJA1-CccEbOFhTGVfD8mxNq1slp-Uq_Obn7sZ1uPahjgxr25VXjKpMYkktlEhcOITVP1op6ME_itBcmRRlGCKLuBUGkgawn5gXobXkWRGmUUSk4jUSa-e2_NYmU_2k1RCIWAFX3JUKuJftZvrZB1GRZRexkPgrReiqSllIBu50HdYfEUQH-n9wAfyatMoqqvCeFusPtGw-fCuI6l4dXG86hardArEGH-v6Qch9p9J3VHRojW6ExxNxXiufQTTK01MgVuPusGECBOF-fzFIr8qJrH0PU_lHLq6gfMUYV9wp1oLRWinrc5ost3ZaEIGZYPW_aPqqb0Qd8_kQkH2tZYjE23rl-CDILOMOb3TYuDDaQI8bjrdsGDIGpwqGwxrH-eHWtPr_FAxXv55cyRjSmlKJcSWwxXL7VOiayxxsR3w61vLh-H6_7UwmWLa7pL2oRAZBn-0nuXO_jNBGlZ2Vl7RS3ErJFAQ0BF1gtxZ9JTrpKhN_X36P-oEw9j5iJS_6VJz8EbOEbUNOwQdzGkRTGk9FKepd6dPN-MjzmoQ_va2ZAyBDwEtIGm30xIFmx=w1475-h895-no

Klassieker kan haast niet.!!
 
Ook nog een goed idee ja! Dan moet het wel eerst weer eens lekker weer worden.
Echt in de buurt staan er weinig te koop op het moment. Mij lijkt het exemplaar bij Lowlands wel een nette, maar dat is voor mij erg ver om even te proberen zonder te weten of het model überhaupt lekker rijdt (voor mij). Ook dit wordt vervolgd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan