Wildstar/Roadstar liefhebbers.

Mijn wildstar gaat nog mooier worden als een Harley joh 😅✌. Je heb me andere topic toch gezien !!!
Ongeacht wat je gaat doen met jouw motorfiets. Het zal er altijd beter uitzien dan de mijne. Al rijd je hem in een ravijn. Dan nog zal die van jouw eerder gejat worden dan de mijne.
Dat is nou zo fijn aan de mijne. Als ik er op zit dan zie ik er niks van en stoort iedereen zich er een punthoofd en een hang zak aan het rammelende gedrocht. En ik genieten van al dat moois om me heen. En ik hoef geen slot mee te nemen. Ik haal de sleutel niet eens uit het contact😂 ik zet ‘m gewoon naast een mooie wildstar die er dan nog beter uitziet, gejat word, wat ruimte bied om m’n zere been eroverheen te gooien en weg te rijden en een huilende voormalige wildstar eigenaar achter te laten. En die bruine streep op m‘n zadel? Ja dat is gewoon poep. Ruik maar.😁
 
Ongeacht wat je gaat doen met jouw motorfiets. Het zal er altijd beter uitzien dan de mijne. Al rijd je hem in een ravijn. Dan nog zal die van jouw eerder gejat worden dan de mijne.
Dat is nou zo fijn aan de mijne. Als ik er op zit dan zie ik er niks van en stoort iedereen zich er een punthoofd en een hang zak aan het rammelende gedrocht. En ik genieten van al dat moois om me heen. En ik hoef geen slot mee te nemen. Ik haal de sleutel niet eens uit het contact😂 ik zet ‘m gewoon naast een mooie wildstar die er dan nog beter uitziet, gejat word, wat ruimte bied om m’n zere been eroverheen te gooien en weg te rijden en een huilende voormalige wildstar eigenaar achter te laten. En die bruine streep op m‘n zadel? Ja dat is gewoon poep. Ruik maar.😁
Veeg me op 🤣
 
Wat een rot weer, dus maar even sleutelen . Kreeg ik vandaag me nieuwe filter binnen kom ik er achter dat het luchtfilterhuis die er op zit niet de standaard is 😤 Dus gauw uitgeknutseld 😭
Toevallig iemand nog een behuizing liggen ?
 

Bijlagen

  • 38D97F84-D771-45BE-B7C8-4BC8FD75BA7D.jpeg
    38D97F84-D771-45BE-B7C8-4BC8FD75BA7D.jpeg
    310,7 KB · Weergaven: 18
Gelijk een vraag, bij de oude situatie zat de filter er met een extra kleine filter ernaast. Met een slangetje die in me tank ga maar dienen niet helemaal kan volgen. Wat is dat en moet die weg met de nieuwe filter ?
 

Bijlagen

  • AE3A1BC4-B78D-484A-A91D-7C1C148AFE26.jpeg
    AE3A1BC4-B78D-484A-A91D-7C1C148AFE26.jpeg
    219,5 KB · Weergaven: 24
Pin me er niet op vast, maar ik denk dat het de carterontluchting is. Die wordt normaal bij het luchtfilter aangesloten. Dus als je terug naar origineel gaat kan hij er af en het slangetje op het filter aansluiten.
 
D
Pin me er niet op vast, maar ik denk dat het de carterontluchting is. Die wordt normaal bij het luchtfilter aangesloten. Dus als je terug naar origineel gaat kan hij er af en het slangetje op het filter aansluiten
Pin me er niet op vast, maar ik denk dat het de carterontluchting is. Die wordt normaal bij het luchtfilter aangesloten. Dus als je terug naar origineel gaat kan hij er af en het slangetje op het filter aansluiten.
Dankjewel, ik ga idd een standaar huis erop zetten met de bestelde k&n filter die daar rechtstreeks op past.
 
Wat een rot weer, dus maar even sleutelen . Kreeg ik vandaag me nieuwe filter binnen kom ik er achter dat het luchtfilterhuis die er op zit niet de standaard is 😤 Dus gauw uitgeknutseld 😭
Toevallig iemand nog een behuizing liggen ?
Ja ik heb nog een behuizing liggen. Heeft mij 25€ gekost, en daar mag je hem voor komen halen. Gr. Henny
 
Eet iemand wat ik moet doen, ik wil een andere remhendel met pomp kopen maar er staan allerlei maten bij dus weet niet wat ik moet hebben. Heb het alleen met je banjo maat te maken?
 

Bijlagen

  • 5FCFC4DB-3292-41E3-928E-08C0C8E7E57B.png
    5FCFC4DB-3292-41E3-928E-08C0C8E7E57B.png
    75,7 KB · Weergaven: 8
  • 6EC39316-324A-420F-81AF-86767B595A57.png
    6EC39316-324A-420F-81AF-86767B595A57.png
    33,1 KB · Weergaven: 7
  • 5DBEE472-D81E-405D-B90D-A873DF55B2D0.png
    5DBEE472-D81E-405D-B90D-A873DF55B2D0.png
    75,7 KB · Weergaven: 11
Zo, het spatbordje dicht gelast en het is gespoten. Ziet er super strak uit 👌🏽
 

Bijlagen

  • 12889B76-D7D4-45BF-8DAF-EAF92B58C533.jpeg
    12889B76-D7D4-45BF-8DAF-EAF92B58C533.jpeg
    264,8 KB · Weergaven: 19
  • 3D76B9A9-A92A-429A-8B5B-572CDBA9FB5B.jpeg
    3D76B9A9-A92A-429A-8B5B-572CDBA9FB5B.jpeg
    226 KB · Weergaven: 17
Ben nu bezig met de k&n filter. Aangezien de origine filter er niet opzat heb ik die kunnen bemachtigen. Nu heb ik een dikkere slang over en een dun slangetje. Hoe zit dit op het originele filter aangesloten ?
 
Kan iemand van jullie mij helpen?
Vandaag een testrit gedaan op een wildstar, eerste keer om met een cruiser als deze te rijden.
(wel al eens gereden op een intruder 600 en een HD sportster).

In de garage staat hier nog een CB Sevenfifty, R1200GSa en CB1000R...
Die laatste is voor mijn karakter (té gemakkelijk grenzen opzoeken) niet echt veilig...
En ergens wil ik wel eens een eye catcher erbij... die liefst ook afstanden kan rijden ;-)

Al even aan't nalezen, en het enthousiasme waarmee Knutselsmurf regelmatig zijn 2 motoren deelt dacht ik: eens testen...
Die wildstar is gewoon een schone motor, ziet er "echt" uit...

Dus een testrit gedaan dat al bij al wel in de smaak viel maar....

De uitlaten op de Wildstar waren Vance & Hines en voor mij vééls te luid.
Het scherm was ook mijn ding niet, omdat die iets te veel turbulentie veroorzaakt.
Bij de eerste rotonde die ik nam zat de treeplank al aan de grond, dat was toch wel verschieten, want 't was niet dat ik er echt "tegenaan ging".

maar mijn grootste zorg?
Trillingen.... Stationair (te verwachten met 2 cilinders van 800cc die vrolijk over en't weer stampen) maar ook gewoon tijdens het rijden...
Dat laatste had ik niet echt verwacht en werd ook vrij snel storend....
Zou dat kunnen komen door de V&H uitlaten en een Carbu die daar niet mee overweg kon?
'k Weet niet hoe lang deze al stilstond voor mijn testrit, dus dat zou ook nog iets kunnen zijn?
Offfff het trillen is gewoon zo?
filmkpje, stationair gefilmd

verder wel een machtig ding om mee te rijden natuurlijk...

188534875_10225693760075655_4753649266571185255_n.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit , zeer mooie uitlaat die ik zelf ook heb ( helemaal open ) . Heb het idee dat de motor wel hoog in ze toeren loopt, wellicht nog met de choke open. Trillingen komt denk ik daardoor. Je kan ook voor 200 eurries een dynojet laten monteren en daarbij een open filter nemen zodat hij helemaal netjes wordt afgesteld. Zou me er niet te druk over maken !
 
De motor op het filmpje loopt idd hoger in de toeren dan mijn motor. En ik vind ook niet dat mijn motor tijdens het rijden trilt. Waren de spiegels ook mee aan het trillen? Dat doen ze bij mij niet namelijk. En als het niet goed voelt dan moet je het niet doen.
 
Zo, het spatbordje dicht gelast en het is gespoten. Ziet er super strak uit 👌🏽
Dat moet ik ook nog een keer doen. Ik heb een Wildstar uit '99 en het achterscherm daarvan is ingescheurd. Het makkelijkste zou een ander spatbord zijn, maar die waren in die kleur niet meer te vinden. Mag ik vragen wat het spuitwerk jou gekost heeft?
 
Dat moet ik ook nog een keer doen. Ik heb een Wildstar uit '99 en het achterscherm daarvan is ingescheurd. Het makkelijkste zou een ander spatbord zijn, maar die waren in die kleur niet meer te vinden. Mag ik vragen wat het spuitwerk jou gekost heeft?
Hi , spatbord bij lasser voor 2 tientjes dicht laten lassen en het sluiten koste mij 150 als vriendenprijs , normaliter zou het rond de 275 zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan