Wilhølms Span (eindelijk) on the road

Ik had al gezegd, maar doe er uw keuze mee. Het is het antwoord op uw vraag. De Economist van Kwastert is er trouwens ook in deze maat. Maar "ik vind" de goodyear mooier en doe er een paar jaar mee dus niet duur niet (vind ik)

BandenConcurrent de goedkoopste band van Nederland

Asseblief
 
Laatst bewerkt:
Mooi Wilholm, wat voor band heb jij achter op de XJR liggen? Ik zoek nog beters voor mijn achterwiel. Ik heb er een Economist van € 37.50 op liggen. Die doet het op droog asfalt prima, maar in de regen is het helemaal niks.
 
Een Tracmax of zoiets:P, Zijspanwiel zit dezelfde om, nog geen meter mee gereden , dus ik kan je iet vertellen hoe goed of slecht ze zijn.....
 
Wil je eens meten hoe breed die 195/45 werkelijk uitvalt? Je hebt een 5.5J velg denk ik? Ik heb er nu een 175/55 opliggen, en die is bijna 180 breed. Maar JFJ heeft er ook een 195/45 opliggen, en die 185 mm breed, (gemeten)
Ik wil ook wel naar 195, maar dan moet het wel in de achterbrug passen.
 
Nu ben ik van nature nieuwsgierig maar de afbeelding is niet te openen....
 
weet ook niet wat er mis gaat met afbeelding....plaats um nog wel een keer
IMG_20200321_151232.jpg
 
De bak is een verbrede Uralbak Er is zo'n 10 cm tussen gezet. (ik denk door Roger Enigma, want ik heb hem van een vriend van hem gekocht)
De bedoeling is nog steeds om zelf een bak te gaan bouwen , maar door omstandigheden uberhaubt niet aan zijspan bouwen toegekomen, dus eerst maar hier mee van start gegaan, dan kan ik strax eerst weer rijden! De boel heeft naast een Harley gezeten, dus nu bezig met een autowiel aan het frame te bouwen. Hulpframe is af en de bevestigingspunten voor de scoren zijn klaar. Volgende stap is de schommelvork.....foto's volgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan