willekeurige slotjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien het niet mogelijk bleek mijn ongenoegen rechtstreeks aan de betreffende mod te mailen moet het maar op deze wijze.
Ik stoor me al geruime tijd aan de willekeur waarmee bepaalde topics gesloten worden. Zo opende Moturist in het Off Topic een interessant topic met een pleidooi voor het behoud van de NPS, iets wat ons allen toch na aan het hart zou moeten liggen. In no time verschijnt ene Baksteen en flikkert er een slotje op met een motivatie waar de honden geen brood van lusten. Zolang vrijgezellen, undercover, en stem topics getolereerd worden zie ik geen enkele reden überhaupt welk topic te sluiten.
Kan hier geen duidelijke policy voor ontworpen worden?
De policy is dat wij beoordelen en onderling overleggen of een topic dicht gaat of open blijft. Ben je het daar niet mee eens, dan is dat vervelend, maar dan blijft het zo. Dit hebben we een tijd terug al aangekondigd en we gaan niet wéér ons verdedigen.

Off-Topic is een extraatje. Er vallen geen rechten aan te ontlenen. Als je toch per sé over een bepaald onderwerp wil chatten wat wij dicht hebben gezet, dan is daar een overschot aan algemene fora voor beschikbaar.

Dat is in een paar zinnen alles wat er over te zeggen valt. Al het andere is zonde van de toetsaanslagen.
 
t loopt nie eens op rellen uit -O-

slotjes horen bij een forum, modjes ook....en we mogen hier op MF nie klagen over de modjes...die zijn zeer tolerant vergeleken bij sommige andere grote fora.

(k heb alleen een klacht over t strippen van Spider..maar das een ander topic waard :+ )
 
t loopt nie eens op rellen uit -O-

slotjes horen bij een forum, modjes ook....en we mogen hier op MF nie klagen over de modjes...die zijn zeer tolerant vergeleken bij sommige andere grote fora.

(k heb alleen een klacht over t strippen van Spider..maar das een ander topic waard :+ )
Klachten per mail, dat weet je toch ondertussen wel B| :P :+
 
Ik post voornamelijk in Offtopic...paar vaste topics, dat wel...

Maar dat betekent niet dat ik niet meelees in andere topics, ik heb gewoon te weinig (technische) kennis om ook daar mijn steentje bij te dragen.

Uit sommige Offtopic topics zijn ook hele leuke dingen voortgekomen die wél motorgerelateerd zijn...

Ik vind persoonlijk dat de mods het prima doen, soms heb ik bij een slotje ook wel zoiets van "Mwa...moest dat nou" ...maar om daar nou over te gaan klagen...

:+
:^

Ik heb ook geen technische kennis :N dus laat OT blijven :Y
[me]Friezinnetje belooft niet te klagen over topics :P [/me]
 
Duidelijke policy is makkelijk. Gewoon heel OT eraf slopen. Probleem opgelost.



BanaanscoreTM 1,7%


Wat moet ik dan ;( ;(


cheer_eerie.gif
cheer_eerie.gif
 
En die Slotjes: Ik vind het allemaal best. Ik heb er scheit aan... Oh, daar zat ook al een slotje op
 
Vind je het gek? Kap eens met die onzin, tis wel leuk geweest onderhand. Je hebt zelf in de hand of je een tempban krijgt of niet, mij maakt het niets uit.
Kutbui??? Je loopt een beetje hard van stapel knul... Was er niet op uit, maar als je jezelf er lekker bij voelt...
 
Tjezus open zelf een forum ben je van alles af..

En spider mag me gerust nog een keer bannen ..die ogen van haar :} :} :} prachtig ;) ;)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
623
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
Reacties
28
Weergaven
3K
Terug
Bovenaan Onderaan