Willem1940 overleden - meerijden in de stoet?

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Het onderstaande bericht bereikte ons, en bij deze plaatsen we het op verzoek van de oudste zoon van willem1940. Willem was altijd een gewaardeerde user, vooral in de technische topics, altijd behulpzaam, nooit een onvertogen woord.

Namens MF: RIP Willem

Ik ben de oudste zoon van Willem1940.
Zover ik het heb kunnen nakijken is mijn vader zeer aktief geweest op het moterforum.
Ik benader u omdat ik persoonlijk geen ingang heb op het moterforum en mij geroepen voel om de Forumleden deze trieste gebeurtenis mede te delen en na een beetje snuffelen met google op uw site terecht kwam waar ik dit e.mail adres vond.
Mischien dat u het onderstaande kenbaar kunt maken bij de leden van het Moterforum
Op 09.02.2012 is Willem1940 zeer plotseling op 71 jarige leeftijd in zijn slaap overleden.
De uitvaart vind plaats op 16.02.2012 in het crematorium te Geleen.
Mochten er nog vragen zijn dan ben ik berijkbaar via wvdhjr@hotmail.com .

Hoogachtend en met vriendelijke groet,
Willem van der Helm jr

Meerijden in de stoet:
Donderdag 16-2-2012
Verzamelpunt MC Donalds Sittard 12:00 uur naast het Fortuna stadion.
Om 12:30 uur vertrekt Martijn van der Helm (jongste zoon) richting zijn ouderlijk huis en van daaruit richting crematorium.

Alle forum leden mogen de crematie bijwonen.
De DB killers mogen thuis blijven.
 
Laatst bewerkt:
Willem was inderdaad DE man als het ging om technische vraagstukken, heb ook veel gehad aan tips/oplossingen van hem ;(

Willem, rust zacht!

Voor de nabestaanden gecondoleerd en heel veel sterkte!
 
Mooie dood als je in je slaap niet meer wakker word, maar nooit leuk om te horen.
Sterkte aan de nabestaanden.

Rust zacht Willem!
 
Kende Willem niet zo goed maar ik wist hem altijd te herinnerend als de 'diesel schoonmaak oplossing man'.

Veel sterkte gewenst aan zijn nabestaande.
 
Ik kende Willem1940 niet persoonlijk maar zijn username dus wel. Berichten in het technische gedeelte van dit forum met zijn naam erbij, daarvan wist ik altijd meteen dat het nuttige en/of handige informatie was!

Rust zacht.
 
Laatst bewerkt:
Dammn..... :(

Had dit zo écht niet verwacht. Willem was hier eigenlijk "altijd" en ik heb 'm nooit gehoord over wát dan ook aangaande z'n gezondheid.

@ Willem1940: Rust zacht. @ Al z'n familieleden/nabestaanden/persoonlijke kennisen: Sterkte én m'n condoleances.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik kende hem niet persoonlijk, ondanks dat hij blijkbaar niet zo ver hier vandaan woonde maar zijn posts waren in vele topics te vinden en veelal erg nuttig.
Een respectabele leeftijd maar altijd te jong, rust zacht Willem.
 
Rust zacht... idd wel 'mooi' om in je slaap te sterven, al is 71 jaar nog steeds best jong.
Absoluut een gewaardeerde bezoeker die toch bijna 9 jaar een vaste bezoeker/beantwoorder was op Motor-Forum.
 
Een veel gelezen username en bij het lezen van deze titel dacht ik "wtf"?

Sterkte aan ieder die hem mist of zal gaan missen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan