Win gratis deelname aan de Kawa Day 2009! (Winnaars bekend)

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
De prijsvraag is voorbij!

De uiterste deelnamedatum is verstreken. De Motor-Forum crew heeft alle inzendingen bekeken en hierover gestemd. De inzendingen die wat ons betreft het beste aantonen dat de inzenders Kawagek zijn, zijn beloond met een gratis deelname aan de Kawa Day 2009. Prijswinnaars hebben hierover bericht gehad per mail. Let wel even op, we hebben op korte termijn enkele gegevens van je nodig, dus stuur snel een bericht terug.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Alle winnaars van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst 8-)



full
Maak kans op gratis deelname aan de Kawa Day 2009!

Op maandag 22 juni 2009 organiseert Kawasaki de Kawa Day 2009 op het circuit van Zolder (België). Rijden op het circuit staat uiteraard op het programma en buiten het circuit kun je ook testrijden met de Kawasaki-motor van je keuze of een route rijden met je eigen machine. De dag wordt afgesloten met een barbecue.

Normaal gesproken kost deelname aan het circuitrijden € 100,= maar Motor-Forum biedt je de kans dit bedrag in je portemonnee te houden! Om kans op te maken op gratis deelname vragen we het volgende van je:



Laat ons zien hoe Kawagek jij bent!

Hoe? Wees creatief! Je kunt een anekdote vertellen over wat jij met je Kawa hebt meegemaakt. Je kunt foto's of filmpjes opsturen. Misschien heb je wel een Kawatattoo op een bijzondere plek. Het is allemaal mogelijk, je kunt het zo gek niet bedenken; overtuig ons ervan dat het bloed dat door je aderen stroomt groen is en misschien win jij één van de vijf gratis deelnames aan de Kawa Day 2009!

De prijsvraag is voorbij, je kunt niet meer meedoen!

We kijken uit naar alle creatieve inzendingen 8-) Veel succes!


De kleine letters:

  • Maximaal één deelname per persoon.
  • De inzending moet de "creatieve uitspatting" van de inzender zelf zijn.
  • Maximaal één prijs (één deelname aan de Kawa Day 2009) per persoon.
  • Alleen inzendingen die uiterlijk 31 mei 2009 in bezit van de Motor-Forum crew zijn worden in behandeling genomen
  • Motor-Forum crewleden zijn uitgesloten van deelname.
  • De beslissing van de Motor-Forum crew is definitief.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
 
Laatst bewerkt:
inzending gedaan

en natuurlijk veeelstesnel op "verstuur bericht" gedrukt...
beetje over t creatieve heengelezen,,, of althans... tijdens t tikken van dat hele lulverhaal alleen maar herinneringen hebben terwijl je stug doortikt :')
 
Ik heb de snelste kawa....... denk ik!

Hoe ik laat merken dat ik de meest grote kawa-gek ben? Ik heb zelfs een e-mail adres met kawa-fan erin.....
Maaarrrrrrrrrrr:

Ik slaap in een kawa pyama, heb een kawa dekbed, heb een groene muur in huis, mijn vriendin berijd ik als de meest vurige kawasaki, ik "denk" groen, alle denkbeeldige achtergronden bevatten kawasaki, mijn dochter heet ninja, de afkorting ZZR staat voor Zeer, Zeer Rigelreus afrekenen (met alle andere "snelle"tweewielers), mijn bank in de woonkamer heeft stepjes, keukentafelstoelen zijn van een buddyseat, ik droom zo vaak over Kawasaki, dat dromen en realiteit dwars door elkaar heen lopen......;-) en mijn volgende is weer een kawasaki!

Leuke topic!
 
Ik hou van mijn Kawa :P na 'm voor de tweede keer op de grond te hebben gelegd, ben ik 'm nu WEER aan het repareren ... zonder geld van de verzekering :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan