windgebulder en turbulentie

dreeke

Rookie
4 feb 2003
3
0
Nieuw Namen
Ik sta in beraad om een diversion 900 te kopen. Dit wordt mijn eerste motor maar ik heb gelezen in een test dat er nogal wat turbulentie optreedt ter hoogte van de helm. Is dit echt storend en wat zou er eventueel een goede oplossing zijn?
Alvast bedankt voor de reactie's,
Dreeke.
 
Als je voor 't eerst op zo'n fiets gaat rijden heb je
er waarschijnlijk nog geen last van maar na een tijdje
kan 't je misschien iets gaan irr....

opl.. ander frontscreen...???
 
Ik vond het gebulder (wat zeker aanwezig is) wel irritant. Oordoppen doen echter veel goed. Toch 50.000 km mee gereden, en vergeleken met andere motoren viel het verschil wel mee.

Ook andere ruiten geprobeerd...de originele kwam echter toch het beste uit de bus. Er ius ook een diversionclub in nederland (website weet ik ff niet). Misschien dat zij nog ideeen hebben.
 
Zelf geen ervaring met een Diversion, maar uiteindelijk komt het er bij iedere motor op neer of je er op past of niet. Hangt veel af van de lengte tussen je kruis en je schedel. Gewoon proefritje maken. Merk je het zo.
 
ik heb ook geen ervaring met een diversion, maar als je er last van heb kan je toch nog een hoger of lager ruitje erop doen? je kan beter met je kop vol in de wind zitten dan er net tussenin (tussen wel of geen wind tegen je kop), daar word je heel moe van.
 
Ik vond het gebulder (wat zeker aanwezig is) wel irritant. Oordoppen doen echter veel goed. Toch 50.000 km mee gereden, en vergeleken met andere motoren viel het verschil wel mee.

Ook andere ruiten geprobeerd...de originele kwam echter toch het beste uit de bus. Er ius ook een diversionclub in nederland (website weet ik ff niet). Misschien dat zij nog ideeen hebben.

De website van hun is http://www.ydcn.nl/
 
koop hele goede oordoppen, want je word echt gek
van dat gebulder aan je hoofd ( en langzaam dover)!

Veel succes! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan