Windows NT vraagje

duc851

MF'er
26 aug 2001
115
0
Nederland, planet Earth
Vrienden en vriendinnen :}

ik heb een nieuwe cd brander gekocht en in mijn NT workstation geschroefd en aangesloten met kabeltjes. Tot zover alles goed. Alleen, ik kan de bijbehorende software niet installeren omdat schijnbaar mijn \"windows installer\" verouderd is en ik een update van de service pack moet installeren. De laatst mij bekende ServicePack voor Windows NT en NT Workstation is volgens mij 6a, welke ook geinstalleerd is. :?

Heeft een van jullie een idee? Op de site van Bill Gates heb ik niets kunnen vinden. De cd brander is een NEC 10x 40 x 16 (a.k.a. freecom cd-rw)

Graag jullie hulp!

Thx :+ :+
 
bij mijn weten is MS ook gestopt met support voor windows NT. Dus een nieuwe service-pack zal wel nooit meer komen.
Overstappen op windows 2000 ??
 
Er zegt hier iemand:Wordt de brander wel weergegeven in \'t apparatenbeheer in \'t configuratiescherm?
Firmware van de brander upgraden?

(Ps:Dragon geen worst van snappen :? )
 
NT4 heeft geen apparaatbeheer :}
En die brander is gewoon een aspi device dus die kun je vinden in het control panel bij scsi adapters.

(In de nederlandse versie heet het iets anders)

edit:
[creatief modus]
Je kan ook bv. office XP installeren dan wordt nl. ook de laatste versie van de windows installer geinstalleerd
[/creatief modus]
 
Laatst bewerkt:
Deze moet je hebben (gevonden op de site van Ome Bill)
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=32832 (www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=32832)

Windows Installer update..
 
Terug
Bovenaan Onderaan