windruis

misschien wat raar maar zal ook eens wat ventielatie gaten dicht doen van mijn helm dat scheelt misschien ook wel :? :?
 
misschien wat raar maar zal ook eens wat ventielatie gaten dicht doen van mijn helm dat scheelt misschien ook wel :? :?
Dat kan je altijd proberen natuurlijk, maar ik vermoed niet dat het genoeg helpt.

Kijk je dan wel uit dat je niet door de hitte bevangen wordt :P
 
dus jij hebt last van een snurkende partner?

:9
LOL 8-) ..nope.. mn vriendin gebruikt oordoppen want slaapt licht. Maar deze dempte niet voldoende. Toen heb ik ze maar geprobeerd (ipv schuimpies) en zitten prima en filtert aardig wat ruis.
 
Dat kan je altijd proberen natuurlijk, maar ik vermoed niet dat het genoeg helpt.

Kijk je dan wel uit dat je niet door de hitte bevangen wordt :P

helpt inderdaad niet toch maar dopjes in
 
Gewoon van die knijp/uitzet doppies al bijna 2 jaar en me pa kan ze gratis meenemen van het werk:P
En na een naggie stappen doen ze het ook perfect.
 
heb maanden met die industriele oordoppen gereden, maar nu sinds een paar dagen met op maat gemaakte en ben helemaal verkocht. lange ritten zitten ze veel fijner, hoor minder gerommel in mn helm (turbulentie van mn kuipruitje) en veel minder druk op en in mn oren.
en kan nu tenminste normaal gapen zonder dat e.e.a. vacuum trekt (qua gevoel dan).
 
Terug
Bovenaan Onderaan