Windscherm inkorten

Valkyrionier

MF'er
3 jun 2011
82
0
Apeldoorn
Mijn windscherm is eigenlijk net te hoog waardoor ik er net niet overheen kijk. Vooral lastig met regen en als de zon erop schijnt. Er zou eigenlijk ongeveer 5 cm afgehaald moeten worden.

Het liefst zou ik dit bij een vakman wilen laten doen in de buurt van Apeldoorn. iemand nog tips waar ik dat kan laten doen?
 
Doe ff een kussentje onder de reet, waardoor je 5cm hoger komt te zitten en pak een stukje snelweg. Weet je gelijk wat de luchtstroom ongeveer gaat doen, wanneer je het windscherm inkort ;) En daarnaast denk ik dat ik niet meer hoef te vertellen hoe je het moet inkorten. Daarvoor heb ik hier al genoeg suggesties voorbij zien komen :t


Dan kan hij niet meer met z n voeten bij de grond joh!
 
Doe ff een kussentje onder de reet, waardoor je 5cm hoger komt te zitten en pak een stukje snelweg. Weet je gelijk wat de luchtstroom ongeveer gaat doen, wanneer je het windscherm inkort ;) En daarnaast denk ik dat ik niet meer hoef te vertellen hoe je het moet inkorten. Daarvoor heb ik hier al genoeg suggesties voorbij zien komen :t

Done.
Hoger zitten helpt inderdaad, maar niet heel comfortabel.

en inderdaad "waterjet" of watersnijder, maar dat snapte je wel.
 
Gewoon wat schilderstape, een dremel, en lekker rustig werken. Perfect resultaat.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan