Windscherm keuze hulp NC700x

PolderMoto

Rookie
1 jun 2022
8
10
Goeiesmorruges
mijn droomruit idee is een beetje door de grondgezakt ( wilde heel graag een madstad 20 inch windscherm) dit vanwege de vele lovende reacties en inschatting. Omdat de 20 inch net een maatje groter is dan dat er word geadviseerd. Waardoor ik er op de lage stand overheen kan kijken bij regen. Maar op de hoge stand hij zo hoog is dat je dat bekende hoogte turbulentie rond je helm probleem dan niet meer heb. Kortom de perfecte keuze zou ik denken. Echter wil ik hem bestellen van de week maar kom ik tot de ondekking dat er maarliefst 85 eu verzendkosten bovenop het scherm komt + invoerrechten en weet ik t wat aan die dieven van de duane. Komt erop neer dat ik rond de 500 mag aftikken voor het windscherm en dat word me helaas teveel.
Nu noodgedwongen opzoek naar een ander verstelbaar windscherm, Ik wil graag volledig uit de wind zitten maar op de lage stand er ook bij regen over heen willen kunnen kijken. Bestaat er naast madstad uberhaubt zo'n windscherm voor de nc? Ik zie alleen maar een hoge waar je doorheen kijkt, of 1 waar je enkel overheen kijkt, of 1 die wel verstelbaar is maar net niet hoog genoeg om die helmturbulentie te tackelen en stuk voor stuk zijn ze allemaal smal...iemand die mij kan helpen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan