Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen weekend was er een "sail" bij motorzoom in Utrecht. De zaak zit op het industrieterren wat naast de A2 (klopt dat,de snelweg Utrecht/Amsterdam?) ligt. Het is een echt postorderbedrijfJE (met nadruk op JE). Ze hebben een klein winkeltje waar je eventueel kleding kan passen. Nu was een deel van het magazijn(tje) open, waar aanbiedingen lagen. Het stelde heel weinig voor en ik was ook zo weer weg. De korting was absoluut niet spectaculair. Zonde van m'n tijd, maar ach, het was wel een reden om weer een ritje te maken. Wat me opviel was de hele jonge bediening (jonger dan 18)en absoluut onkundig m.b.t. de producten.
Als dat model staat voor de normale gang van zaken, kan ik me heel goed indenken dat er van alles mis gaat met bestellingen. Ik heb nog nooit wat besteld, maar na dit weekend komt het er zeker nooit van.
Ik ben er ook geweest op die dag. Het was H E L E M A A L N I E T S !!!!!!
This makes me
Bestelling van 8 augustus is heden (26 oktober) nog steeds onderweg!!!
Ik word er stilaan ellendig van.
Sorry Blade, maar toen zat ik pas op het forum en had ik er nog niets over gelezen. Het was met andere woorden al te laat. Net zoals mijn bestelling.
Op zondag 27 oktober 2002 10:33 schreef Blade10 het volgende:
Over de levertijd zullen we het maar niet meer te hebben
Lees en Huiver
Bij deze wil ik aangeven hoe men bij Motozoom wordt omgegaan met klanten en hun bestellingen.
<KNIP i.v.m. het lange verhaal>
Tot zover m'n relaas over Motozoom en mijn 1e en laatste ervaring.
Ben benieuwd naar ervaringen van anderen over deze Toko.