Winkel Motozoom

Groentje

MF'er
3 dec 2001
247
0
Maastricht
Ik ben van plan om nieuwe motorkleding te kopen en ik zag dat op Motozoom de prijzen best aardig zijn. Nu kan ik me herinneren dat er iemand hier op het forum zei dat je van deze postorderwinkel ook gewone winkels had in Duitsland. Wie weet waar ik deze winkel kan vinden in Duitsland?(liefst zo dicht mogelijk bij Maastricht)

Enne wie weet wat meer over de kleding-actie bij Solomotor? Ze zouden je hier van top tot teen aankleden voor 499 euro. Dit lijkt mij ook wel wat!

Alvast bedankt voor de reacties!!
:} :} :} :} :} :}
 
kijk ook eens naar de pakken van Look bij Motoport.. Ook niet lelijk en goed te betalen...
 
He bedankt dat was inderdaad de site die ik zocht!! Zie dat je ook een louis-zaak in Aken hebt! Lekker dicht bij :)
Maar krijg je in deze winkels ook alle kleding die ze op het net aanbieden? Zijn de spullen ook duurder in de winkel dan op het net?
 
je moet EERST kijken bij Termaat in Nijmegen. Absoluut de beste zaak voor kleding. Bel ze maar eens, ze kunnen altijd wat aan de prijs doen. Hele goede ervaringen met ze.
http://www.termaatmotoren.nl

Emiel

Termaat heb ik alles bij gekocht (doorrijbroek+jas, leren broek+jas, racelaarzen). Niet in 1 keer, maar telkens als ik elders iets niet kon vinden kon ik het wel bij Termaat krijgen. Bovendien heeft hij leuke prijzen.

Aanrader!
 
Ik heb spullen bij louis.de besteld gisteren. Laarzen bij motozoom.nl waren bij louis.de 25 euro goedkoper, spiegels 6 euro goedkoper, sigma km teller iets van 7 euro minder. Echt een aanrader dus :}
 
Kijk ook eens op www.motorgoedkoop.nl

Schijnt wel OK te zijn (zelf geen ervaring mee)

Ik heb een motorhoes gekocht bij motorgoedkoop. Dat ging perfect! zo'n zaak
Gif
 
Motorgoedkoop, goede ervaring, tanktas gekocht, snelle service (30 euro goedkoper dan in de normale winkel
 
Ga eens langs bij Arie molenaar in Ijsselstein.
Wordt je perfect geholpen en de prijs is ook goed
 
Koop maar niets bij Motozoom, dat zijn oplichters en geven absoluut geen service. Klachten worden meteen in de prullenbak gegooid. Ik betaal liever wat meer bij een goede motorzaak dan dat ik straks problemen krijg en met de spullen terug moet. Dan doet Motozoom de deur op slot. :j
 
Koop maar niets bij Motozoom, dat zijn oplichters en geven absoluut geen service. Klachten worden meteen in de prullenbak gegooid. Ik betaal liever wat meer bij een goede motorzaak dan dat ik straks problemen krijg en met de spullen terug moet. Dan doet Motozoom de deur op slot. :j

Ik heb afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst voor remblokken ed. dus ik wacht het maar rustig af
yawnee.gif
Jullie horen nog wel of Motozoom wat mij betreft :} of
crucified.gif
is.
 
Heb op 8 augustus vanuit België besteld en onmiddellijk betaald met visa (omdat ze anders geen bestellingen naar het buitenland doen).
Op 12 augustus kreeg ik bevestiging van mijn bestelling -> alles was betaald en ik zou mijn bestelling binnen 2 à 3 weken in mijn bus mogen verwachten.

Vandaag, 26 september en verschillende emails later heb ik nog geen reactie (zelfs geen mailtje terug) ontvangen.

Ik overweeg verdere stappen te nemen tegen deze firma.
 
motozoom :r :r , is best wel bagger.. ben al bijna 2 maanden bezig om mijn spullen te krijgen....
 
motozoom :r :r , is best wel bagger.. ben al bijna 2 maanden bezig om mijn spullen te krijgen....

Heb 1x gezondigd. iemand ging wat bestellen bij motozoom, heb toen ook ff 2 dingen besteld bij die bestelling. Was toen mooi na 1 week binnen en alles zat in het pakket. Voor het eerst ging het goed ;) Zal het dan komen omdat ik de bestelling deze keer niet deed ?
Overigens kan je nu geloof ik elke dag je spullen ook ophalen bij Motozoom in Utrecht. Dan heb je het meteen en geen gezeik met levering of als iets niet goed is... want de producten zijn echt niet slecht wat ze leveren, het is alleen die service..
 
Kon in mijn geval niet, moesten ze eerst bestellen in Duitsland, geloof dat selektvracht het pakket achterover gedrukt heeft...
 
Op vrijdag 07 juni 2002 15:17 schreef Ryser het volgende:Ik heb afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst voor remblokken ed. dus ik wacht het maar rustig af http://www.remcovos.com/original/yawnee.gif ((Afbeelding)) Jullie horen nog wel of Motozoom wat mij betreft :} of http://www.remcovos.com/original/crucified.gif ((Afbeelding)) is.

Ik wens je heel veeeeeeeeel succes met die ballentent :( :( :(

Kijk maar eens op deze topic voor je wat besteld http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/10397/1
 
Laatst bewerkt:
Ik heb half april een catalogus bij Motozoom besteld, en vlak voor de bouwvak nog eens een (grotere) bestelling gedaan: tot op de dag van vandaag (26-09-'02) NOG NOOIT iets ontvangen!! Toch maar eens een briefje gestuurd, ook nog niets van gehoord....
Als ze mijn tweede boze brief óók niet series nemen, moet geloof ik de Consumentenbond hier eens iets meer van weten...
 
Afgelopen weekend was er een "sail" bij motorzoom in Utrecht. De zaak zit op het industrieterren wat naast de A2 (klopt dat,de snelweg Utrecht/Amsterdam?) ligt. Het is een echt postorderbedrijfJE (met nadruk op JE). Ze hebben een klein winkeltje waar je eventueel kleding kan passen. Nu was een deel van het magazijn(tje) open, waar aanbiedingen lagen. Het stelde heel weinig voor en ik was ook zo weer weg. De korting was absoluut niet spectaculair. Zonde van m'n tijd, maar ach, het was wel een reden om weer een ritje te maken. 8-) Wat me opviel was de hele jonge bediening (jonger dan 18)en absoluut onkundig :? m.b.t. de producten.
Als dat model staat voor de normale gang van zaken, kan ik me heel goed indenken dat er van alles mis gaat met bestellingen. Ik heb nog nooit wat besteld, maar na dit weekend komt het er zeker nooit van.
 
Hmmz, nog nooit problemen gehad daar. Dingen terug gestuurd en alles, maar nooit trubbels en altijd netjes m'n centen terug...

Ze hebben bij Utrecht een winkel waar je kunt kijken en passen. Heel handy!
 
Dit is werkelijk waar een ballenntent, begin juni spullen besteld
en maar 1 ding ontvangen na twee maanden. En de rest duurt maar en
duurt maar. Afgelopen week een mailtje gestuurd met mijn klachten
en jahoor ze reageren na twee dagen. Ze mailde dat er wellicht iets
was verkeerd gegaan met de nabestelling, ze wilden de bestelling wel
weer op nieuw inbrengen. Dit heb ik dus niet gedaan en verteld dat ze
alle spullen in hun reet kunnen douwen stelletje eikels daar :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan