Winkel omgeving Rotterdam

voor echte goede kleding-adviezen kun je ook overwegen net iets verder bij Rotterdam weg te gaan (Zeeland) en even naar MJK te rijden (http://www.mjk.nl/)

verder ben ik het met het advies om bij Ultimate weg te blijven eens, zelf heb ik geen ervaring met ze; maar er gaan voldoende slechte verhalen (van andere dealers e.d. dus NIET van particulieren) rond over slechte service, betaling en het regelrecht flessen van klanten.
 
Aad v. Kekem... in Riddrkerk

Die Wilma (en Trudy, met netkousen :} ) weten echt waar ze over praten. Ze verkopen al een jaar of 10 of langer motorkleding, geen parttime studentjes maar toegewijde deskundigen. en veel keuze. ook leuke aanbiedingen.
Daar heb ik mijn outfit ook vandaan. Nu rij ik wel met gewoon textiel (leer en klein choppertje heeft toch een wat verkeerde "uitstraling") maar ze hebben mij goed geholpen. Ook voor onderdeeltjes en adviezen kan je daar wel terecht.

Ik was hiervoor klant nr 8475637839 bij de firma Safe in Rotterdam en daar ben ik ook altijd heel correct als klant nr 8475637839 behandeld.
Oftewel: de schappen staan vol, je pakt maar wat je nodig hebt.
 
verder ben ik het met het advies om bij Ultimate weg te blijven eens, zelf heb ik geen ervaring met ze; maar er gaan voldoende slechte verhalen (van andere dealers e.d. dus NIET van particulieren) rond over slechte service, betaling en het regelrecht flessen van klanten.

Ultimate, tja, toegeven, de eigenaar is een beetje een warhoofd, maar hij heeft nu een nieuw team en service schijnt beter te zijn. En bovendien ging het hier om kleding, niet om motoren en service ;) in welk geval ik ook mijn twijfels zou hebben. Dit uit eerste hand want ik heb er 5 jaar geleden gewerkt.

Verhaaltje (waargebeurd, personen zijn onherkenbaar gemaakt)
Leerling monteur was sleuteljes kwijt van een gloednieuwe Deauville (zat achteraf in voorzak overal) dus probeerde hij het zadel open te krijgen met een schroevendraaier..

Afijn het plaatsen van handverwarming heeft een kleine 2 weken geduurd, maar toen waren ook alle kapotte onderdelen vervangen!

Diezelfde monteur (daarvoor werkzaam bij Safe) heeft in die week ook een (zeer zwaar) opgevoerde scooter kort gereden, 10 min nadat deze gebracht was voor een beurtje.. Maar is ook allemaal netjes opgelost. Was trouwens wel de allerlaatste actie van deze leerling, :W heb vernomen dat hij daarna revisie van versnellingsbakken is gaan doen.

Maar om terug te komen, Ultimate heeft een nieuw team dus nieuwe kansen!
 
Alles moet er altijd besteld worden die gasten hebben echt geen hol op voorraad, ik zeg gewoon lekker zelf doen op internet. Als ik toch moet wachten dan wil ik daar ook voordeel uit halen! En dat eeuwige gezeik over dat de koffie klaar staat..... pleur toch op!


U sociale contacten lopen via het internet ??

Martijn is gewoon een prima zaak en meeting plek en altijd top service !
 
U sociale contacten lopen via het internet ??

Martijn is gewoon een prima zaak en meeting plek en altijd top service !
Nee niet via het internet, maar ik hang ook niet in kansloze winkeltjes rond in de hoop dat er iemand met me praat...
:Z
 
Alles moet er altijd besteld worden die gasten hebben echt geen hol op voorraad, ik zeg gewoon lekker zelf doen op internet. Als ik toch moet wachten dan wil ik daar ook voordeel uit halen! En dat eeuwige gezeik over dat de koffie klaar staat..... pleur toch op!

en mijn laarzen waren te klein.... (had toch echt goed mijn voet naast mijn beeldscherm gehouden voor de maat |( )

bij rijschool vriends hebben ze tegenwoordig ook een winkeltje (zie nu dat die winkel biketobike heet....www.biketobike.nl) aardige gasten
 
Ik durf het hier bijna niet te zeggen maar:

Safe Rotterdam

Wordt ik altijd correct geholpen (voor kleding dan) ook als het druk is hebben ze voldoende tijd voor je.

Maar ja, ik zal hier wel weer afgezeken worden over deze uitspraak.
 
Safe R'dam is ook gewoon een goeie zaak.
Het is alleen net iets duurder dan bij martijn.

Ik kom ook altijd graag bij Safe.
Zolang je geen motor hoeft te kopen is het een prima zaak.
Ook in de werkplaats doen ze prima werk.
 
voor echte goede kleding-adviezen kun je ook overwegen net iets verder bij Rotterdam weg te gaan (Zeeland) en even naar MJK te rijden (http://www.mjk.nl/)

verder ben ik het met het advies om bij Ultimate weg te blijven eens, zelf heb ik geen ervaring met ze; maar er gaan voldoende slechte verhalen (van andere dealers e.d. dus NIET van particulieren) rond over slechte service, betaling en het regelrecht flessen van klanten.

Doe maar (brabant) :Y :W
 
Eeeh, ja natuurlijk of betaal jij graag meer dan nodig :?
beetje in de war schakel????????? :W
ik koop CD's gewoon in de winkel :Y Raar he :?

Ik ga ook gewoon naar een motorzaak waar ik best wil betalen voor de service die wordt geboden. Betaal ik dan teveel :?


Weet je wat :Y Ik moet best vaak op Schiphol zijn :Y Dan ga ik lekker vaak sigaretten kopen, want anders betaal ik teveel :Y



oh shit :( wacht B|


ik rook helemaal niet -O-
Als je altijd zo reageerd denk ik niet dat er iemand is die met je wil praten! :W
:^

Kansloos :+
 
Laatst bewerkt:
Alles moet er altijd besteld worden die gasten hebben echt geen hol op voorraad, ik zeg gewoon lekker zelf doen op internet. Als ik toch moet wachten dan wil ik daar ook voordeel uit halen! En dat eeuwige gezeik over dat de koffie klaar staat..... pleur toch op!

Komt me erg bekend voor idd....."ja bestellen wel even meerdere maten van die broek"...komen ze met precies 1 maat aanzetten (te klein)... :W
 
Weet je wat voor kleding je zoekt?

Ga naar een grote motorzaak, ff passen, ff kleding merk, type, en € onthouden.

Ff naar www.motorgoedkoop.nl surfen ( ff goed aankleden want het is koud buiten :}

Kan veel geld schelen 8-)

Check maar

Greetz.....Squad
 
Als TS wordt je niet echt veel wijzer van de verschillende meningen in dit topic.

Ik zou gewoon eens een rondje rijden en zelf bepalen welke winkel je het best bevalt. De namen van de verschillende winkels zijn al voorbij gekomen.


Zelf zou ik eens bij Martijns gaan kijken, ik heb daar al verschillende malen dingen gekocht en altijd (ook als ik hier alleen maar kwam voor een bakje koffie) tevreden het pand verlaten. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan