Winter gaat niet door: motorseizoen begint nú!!!

7 jan 2012
128
166
ALMEN
UM6Yn0a.jpg


YES, let the season begin!

(Eikelhof, bij Olst)
 
Motorseizoen?

Wat is dat?
In augustus onder een kleedje en 'm in april weer aan de praat proberen te krijgen?
En waarom nu, wie bepaalt dat?
Je kan het hele jaar motorrijden, slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.
Als het sneeuwt of ijzelt kan ik me voorstellen dat je dan niet gaat rijden vanwege het risico van vallen of een ongeval.
Maar voor de rest, seizoenen kloppen ook niet meer, dus lekker rijden als je zin hebt.
Lekker genieten.

full


Broedergemeente bij Slot Zeist.
 
Laatst bewerkt:
Was vandaag inderdaad een lekker dagje.
Leuk ritje er op zitten ( zeelandbrug met deze wind :P ) en daarna maar weer eens schoongemaakt sinds het begin van de "winter".
Ben vandaag meer motorrijders tegen gekomen dan de hele winter bij elkaar denk.
Voor mijn gevoel is het "motorseizoen" ook weer begonnen.
Alleen hopen dat het zo blijft.
 
Was vandaag inderdaad een lekker dagje.
Leuk ritje er op zitten ( zeelandbrug met deze wind :P ) en daarna maar weer eens schoongemaakt sinds het begin van de "winter".
Ben vandaag meer motorrijders tegen gekomen dan de hele winter bij elkaar denk.
Voor mijn gevoel is het "motorseizoen" ook weer begonnen.
Alleen hopen dat het zo blijft.
Die van mij word pas gewassen als ik zeker weet dat ze hier niet meer strooien.
Blijf je bezig _O-
 
Motorseizoen?

Wat is dat?
In augustus onder een kleedje en 'm in april weer aan de praat proberen te krijgen?
En waarom nu, wie bepaalt dat?
Je kan het hele jaar motorrijden, slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.
Als het sneeuwt of ijzelt kan ik me voorstellen dat je dan niet gaat rijden vanwege het risico van vallen of een ongeval.
Maar voor de rest, seizoenen kloppen ook niet meer, dus lekker rijden als je zin hebt.
Lekker genieten.

[afbeelding]

Broedergemeente bij Slot Zeist.

Om vervolgens je motor te verpesten door pekel? No thanks. Mijn motor komt alleen buiten bij schone droge wegen.
Gister wel weer heerlijk gereden overigens.
 
Gast, ik heb de hele winter nog geen sneeuw, hagel, ijs of temperaturen onder nul gezien. De gaten vallen in m'n zomerhandschoenen van het lange 'zomerseizoen'.
 
Ik heb vandaag effe een rondje gedaan op de ouwe zijklepper, maar vond het toch eigenlijk wel bitterfrisjes..
Zo tokkelend door een of ander gehucht is wel prettig, maar met 80 tussen de dorpen in was me nèt iets te koud...zelfs de olietank werd niet echt warm..
Afgelopen zaterdag was wel iets beter te doen..
Maar inderdaad: als dit de winter van 2013-14 blijft teken ik ervoor.
 
Komende dagen wordt het hier niet kouder dan 10 graden overdags.
Welke winter :)?
 
Ik voelde me vandaag inderdaad net een koe, die voor het eerst weer de wei in mocht. De doorrijders zullen dit gevoel niet kennen en begrijpen, maar voor mij was het een superdag en het seizoen lijkt inderdaad begonnen als het zo mag blijven :)

Superdag vandaag en veel rijders tegengekomen vandaag :W :W
 
Lekker gereden vandaag! Rondje zeewolde Harderwijk nijkerk zeewolde gedaan alles binnendoor samen met een maatje. De wegen waren erg netjes schoon!
 
Seizoen ??? wat is dat?
Vanaf 1 januari 00:01 uur tot 31 december 23:59 uur is toch het motorseizoen.

:W

Precies!

Maar ik heb dan een woon-werk motor en een mooi-weer motor. Die laatste staat lekker binnen vanaf november tot en met maart. :Y
 
Buiten het feit dat ik wel aan een winterstop doe en ik de hele winter bezig was met opknappen en onderhouden van me motor kon ik er toch wel van genieten na een 4 a 5 maanden sleutelen en staren naar de brommert! Wat een goed gevoel als je werk beloond wordt en alles werkt en rijdt zoals het hoort!
 
welk seizoen, seizoen 2013 is nog niet voorbij, nog geen dag overgeslagen! zolang het niet sneeuwt, geen ijzel is, is het elke dag "motorseizoen" mooiweerrijders incl. ongebruikte kneesliders waren er vandaag wel veel, dat dan weer wel.... _O-
 
Ik kijk zo op tegen de echte motorrijders, de doorrijders. Elke dag in de kou, regen en zout over de weg. Ingepakt als een eskimo met chronische kou-aandoening op de motor.

Ik wil ook zo zijn.

OT: vandaag ook het eerste ritje gehad van 2014, was heerlijk en gezellig. Het seizoen begint ook voor mij langzaamaan weer te beginnen
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk zo op tegen de echte motorrijders, de doorrijders. Elke dag in de kou, regen en zout over de weg. Ingepakt als een eskimo met chronische kou-aandoening op de motor.

Ik wil ook zo zijn.

OT: vandaag ook het eerste ritje gehad van 2014, was heerlijk en gezellig. Het seizoen begint ook voor mij langzaamaan weet t beginnen
Je kunt het benaderen door in februari te beginnen, maar een echte word je nooit op deze manier. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan