Winter meeting Choppertourrijders

wat zullen we gaan doen 20 december

  • .

    Stemmen: 0 0,0%
  • .

    Stemmen: 4 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
hoi susanne, ik had je mailtje ontvangen
bij deze dan,
mijn aanmelding blijft gehandhaaft voor 20 december

groeten marc
 
Helaas helaas, ik kreeg van de week een uitnodiging voor un familie feestje.... Ik heb der ff over naged8.... familie feestje (kleintje) of nieuwe mensen ontmoeten, wat ik ook graag wil.... Of kiezen voor de mensen die ik al langer ken. Tis toch mn familie geworden... En dan hoop ik dat ik jullie, of althans een aantal, de volgende x leer kennen, met een rit of iets dergelijks.... Wel wens ik jullie een ongeloofloos fijne dag/avond en denk aan mij, doek ut aan jullie!!! Groetjes van Lola :) :) doeidoei.
 
In iedergeval met zijn 2en !!


Zo, zie dat ik al te laat ben :+ Maar mocht Kim meegaan als nummer 3, (ligt er aan of haar vriend dan al terug is - en dat is een verassing O-) ) dan eet ze toch alleen maar brood en sla ;) , dus dat is denk ik geen probleem in verband met de reservering.
 
Zo, zie dat ik al te laat ben :+ Maar mocht Kim meegaan als nummer 3, (ligt er aan of haar vriend dan al terug is - en dat is een verassing O-) ) dan eet ze toch alleen maar brood en sla ;) , dus dat is denk ik geen probleem in verband met de reservering.

stelletje mutzen 8-)
 
:) Oke, ff onder MM zijn naam, maar ik heb geen zin om zelf in te loggen.
Ik zal van de week iedereen die mmegaat een mail sturen om de juiste afspraken te maken voor zaterdag. :)

Groetjes BB
 
Da's jammer zeg! Er zijn per slot van rekening heel wat woorden aan gewijd. Zonde van de energie die in de organisatie is gestopt.

Met opzet heb ik nog even gewacht met reageren. Maar het lijkt erop dat dit onderwerp nu "stilstaat".
Well, op onder andere 18/11 heb ik in deze discussie gemeld dat er volgens mij behoefte is (voor zeker de helft) om als het ff kan een vrijblijvende combi te doen; rijden en meeten. Daar is nogal fel (en ik geef toe ..... ook door velen heel leuk) op gereageerd. Binnen mf heb ik mijn plaats leren kennen :-)

Omdat ik niet onbekend ben in de motorwereld en me niet wilde mengen in de strikte organisatie hier, maar vooral omdat ik zeer eigenwijs ben ....., ben ik in november gestart met een eigen meeting. Te houden in januari (want de hele maand december moet ik 7 op 7 werken ....). In midden Nederland. Op de lijst staan inmiddels 38 bikers. Waarvan een aantal jullie niet onbekend zullen zijn. De datum is 18 januari 2004 geworden. En er zal naast de binnenmeeting met een buffet óók een rit worden voorzien. Deze is natuurlijk qua lengte etc sterk afhankelijk van het weer. Dat mag duidelijk zijn. De organisatie is niet commercieel!

Als je nieuwsgierig bent, stuur me dan ff een mailtje. Leg ik wel uit hoe, wat en waarom. (oerend.hard@planet.nl)

Voor de komende paar dagen allemaal oppasen met vuurwerk! En net als ik volop genieten van de bubbeltjes :-)
 
Ongeacht de animo is het is altijd wel leuk als iemand iets wil organiseren. Maar als je iets hebt georganiseerd op de 18e dan kun je er toch gewoon een topic voor openen op dit forum?

En over die strikte organisatie... :r , maar goed daar had ik mijn mening al over gegeven ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan