Winterbikkelrit 2004 / Odiliapeel

De Neus_oud

geblokkeerd account
8 mrt 2002
207
0
Zonder je meteen ergens op vast te pinnen zou ik graag willen weten of u op
zo 19 december 2004 interesse zou hebben om deel te nemen aan de 2e winterbikkelrit.

Het is een allroadrit (50% asfalt- 50% zand) ! DUS GEEN OFFROADRIT ! van ongeveer 80 - 100 km in MOGELIJK de slechtste weersomstandigheden die je kan verzinnen. Kosten per roadbook 1 euro.

Denk aan de juiste banden zoals t63 / Tkc80 en alle andere allroadbanden die ik vergeten ben met redelijk noppenprofiel die het op asfalt ook goed doen onder je 200 kg fiets.

Knal je reactie er maar onder zou ik zeggen.

Groeten,
LEO
 
Bij vorst raad ik het iedereen af. Rijden in bevroren sporen moet je niet proberen met de motor voor de lol. Dan kun je beter in Amsterdam in de tramrails gaan rijden.

Zonder vorst in de grond 100% lekker blubberen :)
 
Klopt helemaal.

Ik heb het zelf 1 keer gedaan bij het inrijden van mijn xr ( kon ECHT niet meer wachten 8-) ) maar ik doe het echt nooit meer. Tis een hels karwei en je bent meer bezig met overeind blijven als met genieten.

Uiteraard gaat de rit bij vorst niet door !

LEO
 
De moeite die je moet doen om overeind te blijven op bevroren geulen is nog maar 1 kant van de ellende. Stel je eens voor wat er gebeurt als je met een redelijke vaart valt.
 
bevroren grond is HARD ! '(
ben er vaak genoeg op geknald..
nu maar hopen dat ik voor die tijd een all/offroadje heb :P
 
Inmiddels heb ik genoeg respons ontvangen waardoor ik de rit "opgestart" heb.

Vanaf dit forum heb ik definitief op de lijst gezet:
(natuurlijk onder voorbehoud van veilig weer en onvoorz. omst.)
1. Snarf
(Rogier reeds genoteerd)
Het roadbook wordt kant en klaar aangeleverd.

Max inschr. 30 personen om het een beetje exclusief en leuk terugkerend ritje te maken.

Groeten,
LEO
 
Update:
Vanavond is de 30e aanmelding ontvangen wat betekent dat nieuwe aanmeldingen op een "reservelijst" geplaatst worden.

LEO
 
Terug
Bovenaan Onderaan