Winterkamperen?

Soorce

MF'er
25 dec 2001
161
2
Sterksel
Komende maand is het weer zo ver, de Eindhovense Studenten Motor Club de Asfalthappertjes gaat w i n t e r kamperen....

sander_anthonio_winterkamp2001_15.jpg


koud he?

Maar, wat vinden jullie daar nou van?
 
Laatst bewerkt:
Compleet gestoord, maar ik zie dat jullie wel een heel mooi spandoek hebben. (die is toch van jullie op de achtergrond?)
Waar hebben jullie die laten maken? enne wa-kosta??

:?
 
nou ja wel DIE HARD :}


en natuurlijk errug ZIEK!
en ik ga mee *D
 
Laatst bewerkt:
Mij niet gezien.. ik ga wel kroketten vreten bij grootmoeder zo rond deze tijd.
 
Compleet gestoord, maar ik zie dat jullie wel een heel mooi spandoek hebben. (die is toch van jullie op de achtergrond?)
Waar hebben jullie die laten maken? enne wa-kosta??

Mooi he? :z
Geen idee, hebben het al langer dan ik lid ben van de club...hier nog zo\'n foto...maar die is nog niet eens van winterkamperen...maar van Paaskamperen (afgelopen jaar)..... |( |(

sander_anthonio_paaskamp2001_04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die sneeuw was ook niet fijn nee. Voordeel: \'t vroor niet, dus de dag erna was alles weg en konden we, voorzichtig, aan de 650 km lang terugreis beginnen. Nadeel: er bleef me daar toch een modderige zooi achter......

bij echt winterkamperen moet \'t gewoon vriezen! (en niet sneeuwen en/of ijzelen)
 
zoveel sneeuw als er op die tweede foto ligt, dan is de weg toch ook besneeuwd? als je wilt kunnen rijden met een motor, moeten er toch stukjes \'niet wit\' te zien zijn op de weg... ??? voor de rest leuk!
 
Ga eind februari \'winterkamperen.\' Gewoon wollen onderbroek uit het vet en bikkelen. Heb het alleen niet zo op sneeuw.
 
Ik heb het niet zo op die sneeuw: 1. mijn sneeuwkettingen passen niet 2. die pekel is niet goed voor de lak, maar voor de rest laat ik me door een beetje antarctische temperaturen niet tegenhouden...
 
Wel leuk, maar ik begin een oude lul te worden die tegenwoordig wel kan genieten van een beetje luxe.
Ben wel met een paar andere gekken wezen kamperen tijdens de wintersport in Oostenrijk (3 jaar achter elkaar).

Maar tegenwoordig vindt ik zelfs kamperen in de zomer een beetje behelpen worden.
De afgelopen zomer maar 3 nachtjes in de tent geslapen en de rest van de 3 weken lekker in hotelletjes.
 
Afgelopen jaar op \'t St. Niklaastreffen geweest (België), was ook erg koud, maar als je flink doorzuipt heb je daar geen last van. Ik was toen helaas wel met de auto, omdat mijn motor kapot was, maar het was wel gaaf. Alleen voorzichtig rijden hè...
 
Tja.. en dan ook al niet meer rijden met de kou, hé Gizzmo.. Ik al om je leeftijd denken als we gaan karten met het MF.. !! Ik ram je wel zachtjes de baan uit.. :+

hohoho, kiek uut he.

Een beetje kou maakt me niet uit, maar vindt het wel leuk als ik een beetje grip heb.

En het lukt je niet om mij uit de bocht te rammen.

Ik heb nog wel een leuke kreet voor je.

IF YOU WANT TO BE SECOND, FOLLOW ME.
 
Kou is inderdaad als pain; tijdelijk...fff doorbijten, aan \'t kampvuur wordt \'t wel weer warm..(vorig jaar kregen we van een campinggast een heleberg afvalhout..maar behelpen met \'t hout van de buurman lukt ook wel.. :j )

\'t is minder als \'t glad wordt. Daarvoor ben ik dus speciaal mijn pekelfiets aan\'t prepareren (EX500) maar ook die hou ik graag met \'t rubber beneden. :]
 
Winterkamperen is niets mis mee, maar dan moet het wel van die droge vrieskou zijn. Met een goed matje en slaapzak is het dan wel goed te doen, alleen het opstaan is een probleem.

Overigens doe ik vooral tijdens wandelen aan winterkamperen. Tent afbreken en dan een sprintje trekken doet je wel weer opwarmen.
 
Kijk...dit kan ik nu dus wel waarderen! terwijl ik achter mijn pc zit in een goed verwarmde ruimte... hehehe ;)

niks voor mij, mijn humeur daalt ook evenredig met de temperatuur..
 
soorce: je blijft gek vinnik hoor, maar euhh.. niemand in je club die je nog kan vertellen waar zo\'n spandoekding vandaan te halen?
Willen wij namelijk ook :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan