stekman
MF veteraan
In een ander topic las ik dat meerdere mensen waaronder ikzelf last hadden met een afslaande motor tijden het koude tochtje van vanochtend. Misschien is het handig alle probleempjes en oplossingen die je hebt in dit ene topic te plaatsen. Dan hebben we alles bij elkaar staan.
Bij oudere auto's zette je het luchtfilter op winterstand, iemand die weet of dat bij motoren ook zo is?
Wat kun je anders doen aan het bevriezen van carburateuren.
Mijn precieze probleem was dat zodra ik de mist inreed de motor niet meer stationair draaide. Ik heb het toerental verhoogd maar s'avonds hetzelfde probleem. Ook had de motor (een ZZR 1100 uit 1991) flink veel meer brandstof verbruikt. Zelf denk ik aan het luchtfilter. Iemand andere tips?
Bij oudere auto's zette je het luchtfilter op winterstand, iemand die weet of dat bij motoren ook zo is?
Wat kun je anders doen aan het bevriezen van carburateuren.
Mijn precieze probleem was dat zodra ik de mist inreed de motor niet meer stationair draaide. Ik heb het toerental verhoogd maar s'avonds hetzelfde probleem. Ook had de motor (een ZZR 1100 uit 1991) flink veel meer brandstof verbruikt. Zelf denk ik aan het luchtfilter. Iemand andere tips?