Winterproblemen

full
 
en het resultaat.
full


Inmiddels staat hij ook weer in elkaar, ketting lekker gesmeerd (was wel nodig).
Morgen was ik hem helemaal en danmaar hopen dat het lampje geholpen heeft.
Op naar de -2.
 
Laatst bewerkt:
was overigens jammer dat mijn bougies zo diep zaten. Mijn bougiesleutel was te dik om in het gat te proppen. Die moeten dus maar een andere keer.
 
Zou voor STEK en mijn persoon iets te duur worden...'k heb 2x geinformeerd voor deze aanpassing. De eerste keer in hele guldens Fl.1200,00 en de laatste keer om het hele spul om te bouwen werd geadviseerd om maar de verwarmde te kopen omdat ombouwen net zo duur was...800 euro.....

dan maar een peertje....

Mooi gedaan STEK...., alsof ik die van mezelf terug zie...
 
Zou voor STEK en mijn persoon iets te duur worden...'k heb 2x geinformeerd voor deze aanpassing. De eerste keer in hele guldens Fl.1200,00 en de laatste keer om het hele spul om te bouwen werd geadviseerd om maar de verwarmde te kopen omdat ombouwen net zo duur was...800 euro.....

dan maar een peertje....

Mooi gedaan STEK...., alsof ik die van mezelf terug zie...
thanks, en nog bedankt voor de adviezen.
Ook thunderer trouwens voor die tipmet die tyre rap.
 
zo zit het bij mij:
lamp en temp.sensor
(Afbeelding)
ah, dus jij hebt hem na je luchtfilter gezet. Dat was nog iets waar ik over twijfelde. Toen vond ik op het ZZR forum een foto waar hij op de plek zat waar ik hem heb. Het voordeel is dat als ik in mijn luchthapper kijk, ik hem zie branden en dan dus weet of hij het nog doet.
Moet maar even kijken of het zo helpt. Ik heb het zonder sensor gedaan. Hij schakelt mee met mijn gewone licht. Van de zomer koppel ik hem wel weer los. Indien nodig dan natuurlijk.
 
Ha STEKMAN...
de bougiesleutel/zelf gemaakt/passende zeskant pijp/ erin stuk rubber prop rond met gaatje..waar dus toppie van bougie in 'kleeft' / ander stukkie staf erin/gaatje door en door en klinken/ niet te strak want het moet iets scharnierend zijn/andere helft in pijp/deze vast klinken...klaar

daarnaast een pvc pijp...die gebruik ik om de losse bougie eerst mee te plaatsen

full


jeetje man, moet jij alles buiten doen?
:}
 
Laatst bewerkt:
Ha STEKMAN...
de bougiesleutel/zelf gemaakt/passende zeskant pijp/ erin stuk rubber prop rond met gaatje..waar dus toppie van bougie in 'kleeft' / ander stukkie staf erin/gaatje door en door en klinken/ niet te strak want het moet iets scharnierend zijn/andere helft in pijp/deze vast klinken...klaar

daarnaast een pvc pijp...die gebruik ik om de losse bougie eerst mee te plaatsen

(Afbeelding)

jeetje man, moet jij alles buiten doen?
:}
hmm, is ook een manier. Ik zit te denken gewoon een soort pijpsleutel voor bougies te kopen.

En buiten, ik sta onder een carport die voor de helft binnen het huis valt. Dus drie muren en een stuk open. Ik pas met de motor helemaal in het voorste stuk dus sta lekker droog en redelijk windvrij, behalve als hij recht op het huis staat.

Hier zie je de carport zoals ik hem bedoel, tijdens de grote huis opknapbeurt.
full
 
Laatst bewerkt:
Heh... die kleuren... Ik dacht - heeft die gozer een BP pompstation voor zijn deur??? ;)

(shit wat is die bannerad onderaan trouwens #*&^@*&^ irritant)
waarom dacht je dat we hem aan het verven waren. We kochten het hele huis in die kleur. Nu is alles mooi roomwit.

wat bedoel je met bannerad :?
 
zoals al eerder vermeld; is weerstandsdraad niet veel makkelijker??
 
Krijg je gratis koude lucht, wat doen ze, gaan ze die weer verwarmen... :X
Koude lucht is goed, meer zuurstof, gaat ie vlammen (mits je 'm dr op afstelt).
 
Hallo Mensen
ivm de winterproblemen heb ik al diverse klanten kunnen helpen met een eenvoudige benzine toevoeging en wel Motorex Power plus €3.65 per 125ml helaas moet je dit wel bij iedere tankbeurt erbij doen.
In onze benzine zit helaas altijd water wat weer zo lekker wil bevriezen in de carb. en dit spul voorkomt dit.

Succes ermee.

Voor adressen bij jullie in de buurt bel even naar de importeur "ARIETE" 0492332099

Voor de mensen met "bokkende"injectie suzuki's cq cagiva's:
Deze kunnen wij voor u afstellen door de injectie te herprogrammeren.
Reeds vele malen gedaan met een goed resultaat.

Dat het weer snel circuitweer mag worden.
Ron
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mensen
ivm de winterproblemen heb ik al diverse klanten kunnen helpen met een eenvoudige benzine toevoeging en wel Motorex Power plus €3.65 per 125ml helaas moet je dit wel bij iedere tankbeurt erbij doen.
In onze benzine zit helaas altijd water wat weer zo lekker wil bevriezen in de carb. en dit spul voorkomt dit.

Succes ermee.

Voor adressen bij jullie in de buurt bel even naar de importeur "ARIETE" 0492332099

Voor de mensen met "bokkende"injectie suzuki's cq cagiva's:
Deze kunnen wij voor u afstellen door de injectie te herprogrammeren.
Reeds vele malen gedaan met een goed resultaat.

Dat het weer snel circuitweer mag worden.
Ron
hmmm, dit riekt iets naar spam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan