Winterproject cafe racer Yamaha XS 400 SE 1981

Helaas beschik ik zelf niet over een sloopset Mikuni's. Sterker nog ik ben nog op zoek naar een aantal onderdelen...

Maar het maakt het zoeken wel makkelijker nu je weet wat voor carbs er op zitten.


Nog een aanvullend puntje, dergelijke carbs en andere onderdelen van een oude Japanse brommert zitten vaak geschroefd met JIS kruiskoppen en daar passen gewone kruiskopschroevedraaiers niet op.

Als je lekker wenst te sleutelen zoek eens op JIS schroevedraaier.
 
Helaas beschik ik zelf niet over een sloopset Mikuni's. Sterker nog ik ben nog op zoek naar een aantal onderdelen...

Maar het maakt het zoeken wel makkelijker nu je weet wat voor carbs er op zitten.


Nog een aanvullend puntje, dergelijke carbs en andere onderdelen van een oude Japanse brommert zitten vaak geschroefd met JIS kruiskoppen en daar passen gewone kruiskopschroevedraaiers niet op.

Als je lekker wenst te sleutelen zoek eens op JIS schroevedraaier.

Ah super fijn! Ik vroeg me al af waarom ik een aantal bouten niet/moeilijk los krijg.
 
Hoi Doortje,
Vond in een kast nog wat XS400 spul waar je misschien wat aan hebt?
Setje zijkapjes met snelle stickers, gepolijste vlotterbakjes voor de BS34, nos oliefilterdeksel met nieuwe bout, een kroonplaat voor gebruik icm clipons en Fehling clipons van mijn voormalige caferacer.
Stuur maar een pebeetje als je iets nodig hebt :t


 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan