Winterproject: R1 2005, 1750 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjakov

Die hard MF'er
1 feb 2003
601
1
Ik verkoop mijn R1 uit 2005 met schade.

Afgelopen jaren ivm met werk steeds maar 1 dag per jaar gereden en dit jaar mijn enige dag op Assen de motor plat gelegd dus ik stop er voorlopig mee.

De motor start en loopt gewoon maar het lijkt me duidelijk dat er wat liefde, tijd en geld in gestoken moet worden om volgend jaar lekker te :]

Opties:
- Titanium akrapovic EVO systeem
- SO aangepaste voorvork
- Ohlins achter shock
- Ohlins stuurdemper
- Rapid bike 3
- Gilles clipons
- Lightech remhendel met remote versteller

Ik heb alle twee de sleutels plus de rode sleutel erbij
Toen ik de motor kocht is de motor op de bank geweest bij Aart Nolen, de motor heeft 165 pk aan het wiel.
Vorig jaar is de vering volledig geserviced door HK, geen idee of ik het bonnetje nog heb.
Daarna alleen de dag nog gereden waarop ik hem heb neergelegd.

Er zit nog een extra set wielen met schijven bij maar ik weet dat deze gericht moeten worden.

Prijs, 1750 euro.

Roep maar als je specifieke details over de schade wil weten of meer foto's wil zien.

IMG_1622.JPG


IMG_1623.JPG


IMG_1625.JPG


IMG_1626.JPG


IMG_1629.JPG


IMG_1635.JPG
 
Oke, de prijs is scherp genoeg aan alle reacties te zien ;)

Als het goed is komt Marc morgen de motor op halen.
Mocht deze koop niet door gaan dan zal ik laten weten en kan er bezichtigd worden.

Voor de volledigheid nog een foto van de onbeschadigde kant

IMG_1628.JPG
 
Ook zwak dat je geen reactie op je pb of hier in het topic krijgt. Als t zo moet dan eens ik je heel veel succes, ik hoef hem al niet eens meer.
 
Is het ook niet een beetje te mooi om waar te zijn?
Een 2005 R1 met al die opties erop en setje extra complete velgen voor €1750,-
Zoals ik de plaatjes bekijk is een nieuw kappensetje en verse tank voldoende om m weer raceklaar te krijgen....
 
Ik kreeg een mailtje dat 1,5 miljoen kon krijgen.
die reageert ook niet meer ;)
 
Is het ook niet een beetje te mooi om waar te zijn?
Een 2005 R1 met al die opties erop en setje extra complete velgen voor €1750,-
Zoals ik de plaatjes bekijk is een nieuw kappensetje en verse tank voldoende om m weer raceklaar te krijgen....


Gelul,motor is van mijn buurman en fiets heeft best wel schade.Dus niet te mooi om waar te zijn.Fiets was alleen binnen paar minuten verkocht,dus ja,dan pis je wel eens naast de pot.Fiets wordt door koper ongezien opgehaald.Schade interesseerde hem niet.
 
Genickt door fast Marc!!

Marc; nu op de baan ff meer gas:-) (of moet ik nou gaan oppassen.....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan