winterproject VFR400R NC30 compleet nieuwe opbouw

eeh... waarschijnlijk een hele domme vraag maarruhh...

Zit er geen elektrische starter op een VFR400R? :?

Klinkt er ziet er verder echt wel geweldig uit hoor... :}
 
Laatst bewerkt:
ja daar heb ik connecties
heb daar al me remdelen vandaan
is best wel handig hoor :P

ja zit wel elektrische starter op hoor maar dit is leuker :+
nee accu is niet helemaal goed, moet ik nog wat aan doen maar zit o lekker weggebouwd
 
Laatst bewerkt:
Ziet er echt super vet uit! Complimenten hoor. Zou wel de onderkuip er weer op zetten, is toch mooier ;)

Uitlaatje klinkt voor een 400 ook super!
 
ja daar heb ik connecties
heb daar al me remdelen vandaan
is best wel handig hoor :P

ja zit wel elektrische starter op hoor maar dit is leuker :+
nee accu is niet helemaal goed, moet ik nog wat aan doen maar zit o lekker weggebouwd
Ohh... Ik ben daar vanmiddag geweest voor een nieuwe remleiding... Die foto van jou zal snel verdwijnen voor een andere :+
 
motor is eigenlijk wel klaar

maar mag niet meer rijden dus doe ik er niks meer mee nu
 
ik heb iets te hard gereden en ben me roze papiertje 4 maanden kwijt

k.... regels hier

:(
 
hee caspar kan je mji helpen mijn olie lampje brandt af en toe waar moet ik zoeken???? de druksensor heb ik vervangen maar dat was het niet..hij gaat branden bij 1500rpm dan wel dan niet. help me????????
 
Ik heb een probleem...

Bij mijn dealer hebben ze aangegeven dat mijn ketting (incl tandwielen) vervangen dient te worden. Dit bestrijd ik zeker niet en wil het ook graag direct laten doen alleen: ze vragen hier 350 euro voor !

Ik vind dit eigenlijk veel te duur. Het argument is dat ze alleen een originele kunnen krijgen en die set is al 250 euro. Dan nog 2 uurtjes montage en hoppa, je zit op 350 euries.

Dat is toch veel te veel, of klopt dit wel ?

Begrijp me niet verkeerd, wat moet gebeuren, dat moet gebeuren, maar ik schrok hier behoorlijk van. Als ik een beetje google dan kost een kettingsetje zo rond de 120 euro. Beetje montage erbij, dan hou ik dus nog dik 100 euro in mijn zak.

Is er iets bijzonders met de RVF dat daar persee een originele set op moet ?
En is een originele set echt zo veel duurder ?

Thanks voor wat opheldering !
 
op mn VFR400 heb ik een DID kettingset, gekocht via Louis.de
is niet zo moeilijk om zelf te monteren.
Als ik jou was zou ik eerst ff bij andere motorzaken navragen hoeveel het daar kost, want 350 euro lijkt me wel een beetje te veel hiervoor!!

voor dit soort vragen kan je trouwens beter in dit topic terecht: Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2
 
tsubaki ketting set kost iets van 200 euro in de winkel en is gewoon tekoop voor de vfr en rvf.
en is een half uurtje werk om erop te zetten

dus dan is 350 eu wel heel veel geld
 
Laatst bewerkt:
als het dit jaar nog ff keer mooi weer is zal ik nog ff nieuwe foto's maken

heb de vfr ook ff gewogen weegt nu 153 kilo met volle tank is dus wel stuk lichter als origineel 8)

nog een foto die ik al eerder had gemaakt

 
zat niet helemaal mee me olie druk sensor begaf het onderweg
alles onder de olie :(
heb alles schoongemaakt en nu nieuwe sensor maar ff monteren en gelijk de temperatuur sensor maar vervangen die het ook niet meer deed en een andere thermo switch.
heb ook andere cdi unit besteld zodat ik meer toeren kan maken
cdi is niet meer begrensd en toerental kan nu op 16500 komen :9~
 
Laatst bewerkt:
net ff rondje geknald met de nc30 zonder toerenbegrenser
komt echt mega geluid uit zo'n ding en ik had ook heel veel bewonderaars onderweg
snap niet waarom ze hun handen voor hun oren deden :+

 
Terug
Bovenaan Onderaan