Winterrit omgeving Eindhoven

ff snel de fototjes link

http://www.schadow.nl/album/Winterrit/index.html

was leuke rit zeker voor de 1e keer.

ps ik was dat kleine mannetje op de fazer
motorrond.gif
 
Het was vandaag heel leuk en vast en zeker voor herhaling vatbaar. We hebben veel baantjes gedaan die we anders nooit zouden nemen (zeker die laatste zandpad niet).

@Nakedbiker
Die persoon die met zijn quad uit dat zandpadje kwam waar jullie ingereden waren, heeft ons op weg gezet naar een tankstation in Houthalen, want er was iemand die dringend moest tanken. Aan dat tankstation is de groep dan gesplitst en is iedereen een andere kant uitgereden.


Jij hebt nog een koffie tegoe
full
 
Was gezellig :P maar na de koffie in berglijk weer op limburg aan getuft beetje bijslapen hehehe was weer eens laat met stappen gisteravond

GReetz Ivo @ the Kawa zxr '93
 
was een leuke rit :) alleen beetje vreemde route maar iedereen is thuis gekomen zo te horen :] als het ooit nog een x is dan ben ik er zeker weer bij *D

ik was degene met de kawasaki zx-6r die net 2dagen aan het rijden was :W
 
Die gast op de xt en ik zei de gek vonden de groep toch iets te groot en hebben in het begin maar besloten om de route alleen te rijden. :] :]
 
Iedereen bedankt vooral de voorrijder en de TS, ik vond het erg gezellig. Dit moeten we zeker nog een keertje doen.
full

Groetjes Drogi :W
 
was een leuke rit :) alleen beetje vreemde route maar iedereen is thuis gekomen zo te horen :] als het ooit nog een x is dan ben ik er zeker weer bij *D

ik was degene met de kawasaki zx-6r die net 2dagen aan het rijden was :W

ben wel thuis gekomen, maar niet op de manier hoe het zou moeten.... klikkerdeklik :(
 
Waarom verbaast mij nu dit niet.
Iets in de achterband, accu leeg, duwen, lang onderweg enz enz
Eigenlijk de sheldon zoals ik hem ken...... _O-
 
Waarom verbaast mij nu dit niet.
Iets in de achterband, accu leeg, duwen, lang onderweg enz enz
Eigenlijk de sheldon zoals ik hem ken...... _O-

idd.... vorig jaar precies hetzelfde, maar toen omgekeerd,
toen was de accu naar zijn gort en daarna pas een schroeffie erin....
die 2 dingen blijven me achtervolgen |(

edit: nog bedankt voor de koffie en de koekjes Harold *D
 
Laatst bewerkt:
Sheldon, da's vette pech hebben.
En? Had je netjes je fluohesje bij je :+
 
Sheldon, da's vette pech hebben.
En? Had je netjes je fluohesje bij je :+

ik had gister natuurlijk de mogelijkheid om het TWEE keer te vragen,
en deze beste mannen konden het me niet zeggen,
dat vraag je maar aan de politie,
maar ach.... wat ze ook zeggen, het blijft veiliger,
zeker als ik daar met mijn zwarte pak over de rechterrijstrook aan het wandelen ben :+
 
Laatst bewerkt:
ik had gister natuurlijk de mogelijkheid om het TWEE keer te vragen,
en deze beste mannen konden het me niet zeggen,
dat vraag je maar aan de politie,
maar ach.... wat ze ook zeggen, het blijft veiliger,
zeker als ik daar met mijn zwarte pak over de rechterrijstrook aan het wandelen ben :+


Ingevolge het koninklijk besluit van 07/01/2007 (B.S. 11-01-2007) betreffende de retro-reflecterende veiligheidsvest treden er wijzigingen op inzake het gedrag van de bestuurder van een pechvoertuig op een autosnelweg.

Deze wijziging treedt in werking op 01/02/2007

*******

Wanneer op autosnelwegen en autowegen de bestuurder van een pechvoertuig op een plek terechtkomt waar hij niet mag stoppen of parkeren, moet hij een retro-reflecterende veiligheidsvest dragen, zodra hij zijn voertuig verlaat.
Alleen de autosnelwegen en autowegen worden beoogd, omdat zij uitsluitend door de snelste motorvoertuigen worden gebruikt. Derhalve kan op deze openbare wegen de aanwezigheid van een voetganger bij de overige bestuurders voor een totale verrassing zorgen.

De bedoelde pech heeft niet noodzakelijkerwijs te maken met het slecht functioneren van het voertuig, maar kan ook het gevolg zijn van een ongeval. Zodra de bestuurder in staat is op eigen kracht het voertuig te verlaten en hij de nodige maatregelen kan treffen om de veiligheid van het wegverkeer te waarborgen, moet hij het veiligheidsjasje aantrekken.

Deze toestand slaat op alle gevallen waarin het voertuig op een rijstrook tot stilstand komt of wanneer het op de noodstopstrook wordt geparkeerd.

Enkel de bestuurder van het pechvoertuig moet de nodige maatregelen treffen om de veiligheid van het wegverkeer te waarborgen. Bijgevolg behoort enkel hij het veiligheidsjasje te dragen. Het verdient evenwel aanbeveling dat de overige voertuigpassagiers uit veiligheid achter de vangrail plaatsnemen.

De wijziging van het Verkeersreglement gaat niet gepaard met een aanpassing van de technische reglementering voor de voertuigen. Mocht het reflecterend fluojasje enkel als een verplichte voertuiguitrusting worden opgelegd, dan zou deze reglementering uitsluitend op in België ingeschreven voertuigen van toepassing zijn. Het is dus veel logischer deze verplichting als een gedragsregel in te voeren, al veronderstelt het gebruik van het fluojasje noodzakelijkerwijs dat de bestuurder er eentje in zijn voertuig bijheeft.

Het reflecterend fluoveiligheidsjasje is niet aan minimale technische specificaties onderworpen.

Wijziging K.B. 1 december 1975 (Wegcode)

Artikel 51 wordt aangevuld met een punt 4 :


51.4. Wanneer op autosnelwegen en autowegen de bestuurder van een pechvoertuig op een plek terechtkomt waar hij niet mag stoppen of parkeren, moet hij een retro-reflecterende veiligheidsvest dragen, zodra hij zijn voertuig verlaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan