Winters weer, wat is de beste kleding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn reactie was echt serieus, zo zit ik op de motor. Potje, bril, maskertje, leren jas, kevlar jeans, Amerikaanse veiligheidslaarzen (maandag weer in Texas, nieuwe kopen *O* ).

Koele patta's! Lijken me ook enorm lekker. Kun je even een paar extra meenemen? :+
 
gisteren een aardige rit gereden in de regen Q_Q.

vanuit mijn kant:
water en winddichte handschoen anders heb je garandeerd natte handen ( dus geen zomerhandschoenen met gaten)
goretex jas en broek met wintervoering
waterdichte schoenen met lange sokken
en geen koukleum zijn, dat helpt ook behoorlijk
 
Ik had een jas met drie lagen. Wintervoering en regenmembraam (aparte voering) maar blijkt dat regenmembraam gevoelig te zijn voor slijtage waardoor het niet meer waterdicht is na 1 a 2 jaar.

Hier was ik niet tevreden mee want ik had geen zin om elk jaar of elke 2 jaar een nieuwe jas te kopen dus ging ik op zoek naar een jas die warm is, waterdicht, comfortabel is en lang mee gaat.

Ik kwam al gauw op jassen die meer dan duizend euro kosten :o en die zaten niet eens lekker -O-

Aangezien ik wel HD rij maar eigenlijk niet in zo'n jas wil lopen heb ik die links laten liggen in eerste instantie maar uiteindelijk toch maar eens gaan kijken omdat ik verder niet echt iets kon vinden waar ik echt tevreden mee was.

Toen zag ik een jas van leer die en waterdicht was, en warm, en ook nog eens erg comfortabel was. Vele malen lekkerder dan een dure macna van 1200 euro :X

En het mooiste was, je ziet bijna niet dat het een HD jas is. :+

Geen gekkigheid! Ik heb gewoon met een t-shirt gereden onder m'n jas en het was gewoon warm *O*

http://motorclothes.harley-davidson.eu/product/98518-09VM
322x0
98518_09VMB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn reactie was echt serieus, zo zit ik op de motor. Potje, bril, maskertje, leren jas, kevlar jeans, Amerikaanse veiligheidslaarzen (maandag weer in Texas, nieuwe kopen *O* ) en een GOEDE set thermokleding en ouderwetse wanten van Roukama. En geloof me, die wanten doen het em. Als heel mijn lijf uiteindelijk koud is zijn mijn handen nog warm.

Nou, een paar engineer's boots van Red Wing,.......daar kan je mee thuis komen,praktisch onverwoestbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan