Winterstalling in Middelburg

BigBoB

MF'er
9 jan 2003
37
0
Middelburg
In de winter wil ik mijn motor in een garagebox o.i.d. zetten. Wie weet er een in Middelburg? Mag ook samen met mede motorrijders etc.
 
Ik kan niet zeggen dat je niet vooruitdenkt :X

MAar sorry, ik kom niet uit Middelburg dus kan je niet helpen. Ik zou het eerst bij fam. vrienden en kennisen vragen. Vaak bieden motorclubs ook stallingsmogelijkheden, vragen staat vrij!
 
Ik weet niet of iemand in je kring een caravan heeft, want soms kan je daar ook motor stallen bij iemand die een overdekte stalling aanbiedt.
 
Ik kan niet zeggen dat je niet vooruitdenkt :X

MAar sorry, ik kom niet uit Middelburg dus kan je niet helpen. Ik zou het eerst bij fam. vrienden en kennisen vragen. Vaak bieden motorclubs ook stallingsmogelijkheden, vragen staat vrij!
:^ bel wat boerderijen en check marktplaats op stalling. Kom je misschien ook een heel end.
 
In de winter wil ik mijn motor in een garagebox o.i.d. zetten. Wie weet er een in Middelburg? Mag ook samen met mede motorrijders etc.
kousteense dijk de parkeergarage, kan je een abo voor krijgen en er is ook nog toezicht op
 
Bedankt voor de reacties. Meer reacties zijn nog steeds welkom. Marktplaats en ZeelandNet hou ik steeds bij. Ik heb ook al een aantal caravanstallingen gebeld. Of ze zitten vol of ze doen geen motoren. Dat van die parkeergarages was nieuw voor mij, maar dat is vooral voor bewoners van de binnenstad.
 
Bedankt voor de reacties. Meer reacties zijn nog steeds welkom. Marktplaats en ZeelandNet hou ik steeds bij. Ik heb ook al een aantal caravanstallingen gebeld. Of ze zitten vol of ze doen geen motoren. Dat van die parkeergarages was nieuw voor mij, maar dat is vooral voor bewoners van de binnenstad.
vraag ff hier www.zmvc.nl zitten veel motor rijders in de regio
 
Bedankt voor de reacties. Meer reacties zijn nog steeds welkom. Marktplaats en ZeelandNet hou ik steeds bij. Ik heb ook al een aantal caravanstallingen gebeld. Of ze zitten vol of ze doen geen motoren. Dat van die parkeergarages was nieuw voor mij, maar dat is vooral voor bewoners van de binnenstad.
Zitten er boerderijen in de buurt? Die kun je ook vaak proberen hoor ;). Wij gebruiken ze voor de opslag van legertenten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan