Winterstalling Ten Kate

Boudewijn78

Die hard MF'er
20 jul 2011
402
0
Veluwe
Ik wil mijn motor in de winter stallen bij Ten Kate Motoren (Nieuwleusen). Heeft iemand hier ervaring mee ? Ik hoor graag jullie ervaringen/meningen. Een hartelijke groet vanaf de Veluwe. :W
 
Haha, ja je hebt gelijk. Ik ben in september drie weken vrij, dus te hopen op lekker weer..... :]
 
Ze staan mooi hoog en droog daar.

Er staat een groot gedeelte daar op zolder volgens mij.. ;)
 
mijn broertje zette hem altijd daar heen ipv een koud tochtig hok achter huis nu niet meer nu heeft hij een garage met kachel :+

maar zover ik weet was hij altijd positief over de stalling bij ten kate
 
Wat voor ervaring kan je hiermee hebben? Je betaald bedrag X voor Y dagen warm en droog te mogen staan, met eventueel een was beurt. Wil je ervaringen van wasbeurten weten?
 
Wat voor ervaring kan je hiermee hebben? Je betaald bedrag X voor Y dagen warm en droog te mogen staan, met eventueel een was beurt. Wil je ervaringen van wasbeurten weten?

Wat nou als een dozijn mensen zeggen:

"Toen ik mijn motor ging ophalen zat er een flinke kras op en Ten Kate wist van niets..."

Dit soort ervaring bedoeld TS. ;)
of juist positief dat die er beter uitzag dan ooit... etc. :+

Maar TenKate is een redelijk groot bedrijf en heeft ook wel een goede naam dus ik denk dat je daar wel goed zit. :Y (zelf geen ervaring mee)
 
Ik heb geen ervaring met stalling maar als ze dezelfde kwaliteit hanteren als in de zaak zit het wel goed! Heb er mijn motorkleding gekocht en ben er zeer te spreken over. Goede service ook! Naad van handschoenen raakte los en na het opsturen kreeg ik meteen nieuwe terug over de post!
 
Ik heb geen ervaring met stalling maar als ze dezelfde kwaliteit hanteren als in de zaak zit het wel goed! Heb er mijn motorkleding gekocht en ben er zeer te spreken over. Goede service ook! Naad van handschoenen raakte los en na het opsturen kreeg ik meteen nieuwe terug over de post!
Sturen ze dan na de winter je motor ook over de post terug, als ze dezelfde kwaliteit hanteren als bij het verkopen van handschoenen?
 
Sturen ze dan na de winter je motor ook over de post terug, als ze dezelfde kwaliteit hanteren als bij het verkopen van handschoenen?
Kwaliteit is iets anders dan methode hè grappenmaker :P

Maar als je je motor bij Ten Kate wil onderbrengen (DrentheOverijssel, thnx Hasseman), is het dan niet makkelijk om iemand te ronselen waar de motor droog en veilig kan staan voor een paar tientjes? Ik kan hier Twente zo een aantal adresjes opnoemen waar dat geen probleem is, dit zal in Drenthe niet veel anders zijn dacht ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Kwaliteit is iets anders dan methode hè grappenmaker :P

Maar als je je motor bij Ten Kate wil onderbrengen (Drenthe), is het dan niet makkelijk om iemand te ronselen waar de motor droog en veilig kan staan voor een paar tientjes? Ik kan hier Twente zo een aantal adresjes opnoemen waar dat geen probleem is, dit zal in Drenthe niet veel anders zijn dacht ik zo.


Als je net zo goed bent in adresje in twente, als in je topografie... :X
;)


(ten Kate motoren, nieuwleusen ligt in overijssel)
 
Laatst bewerkt:
Als je net zo goed bent in adresje in twente, als in je topografie... :X
;)


(ten Kate motoren, nieuwleusen ligt in overijssel)

Lol :X je hebt nog gelijk ook! :o Nu hopen dat de TS in Drenthe woont, zeg ik gewoon dat ik dat bedoelde :P.

Ik dacht dat het Drenthe was omdat ik het accent van de medewerkers meer op dat van mijn familie vond lijken dan op mijn eigen, maar dat hoeft natuurlijk nog niets over de ligging van de plaats te zeggen :P.
 
hhm waarom van de veluwe helemaal naar Ten kate?

Anders Klein motoren in Olst. Motor wordt boven op zolder geplaatst en wordt zelfs gratis opgehaald en weer terug gebracht voor maar 15-20 euro per maand...exact weet ik niet maar kost nooit erg veel.
 
Toen ik nog geen goede garage had heb ik onze motoren (mijn motor en die van mijn vrouw) er ook op zolder gehad. Weet niet meer wat het kost, maar i.c.m. een beurtje was het niet te duur. Was een ideale combinatie, in de lente bellen en je kon weer met een frisse motor op pad. :]
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reacties. Reden dat ik graag van te voren wil weten waar ik mijn brommeRRt neertzet, is omdat ik huiverig ben mijn motoRR te stallen bij een bedrijf waar het misschien niet zo heel goed mee gaat. En stel dat dan de fiscus bodembeslag legt, ben ik mijn motor kwijt. |( Dus vandaar dat ik mezelf eerst goed orienteer. :Y Misschien een beetje overdreven allemaal, maar ik heb nu eenmaal symptomen van Borderline. '(
 
Waarom zo'n reactie als iemand gewoon met deze vraag zit. Reageer dan lekker niet!

Waarom zo'n reactie als iemand gewoon met deze vraag zit. Reageer dan lekker niet!

Als je het doet moet je het wel goed doen he, mijne is ook een vraag dus waarom zo'n reactie als iemand met een vraag zit. Misschien eens eerst naar je zelf kijken, want jij doet nu exact het zelfde.

En bovendien, misschien had ik de vraag dan wel anders kunnen formuleren, is het oprecht een vraag wat TS nou wilt weten. Want als je verder leest schijnt TS toch een totaal andere vraag te hebben gehad, hence heeft mijn kritische edoch nuttige vraagstelling als gevolg gehad dat de echte vraagstelling van naar boven is komen drijven.

Dank voor de reacties. Reden dat ik graag van te voren wil weten waar ik mijn brommeRRt neertzet, is omdat ik huiverig ben mijn motoRR te stallen bij een bedrijf waar het misschien niet zo heel goed mee gaat. En stel dat dan de fiscus bodembeslag legt, ben ik mijn motor kwijt. |( Dus vandaar dat ik mezelf eerst goed orienteer. :Y Misschien een beetje overdreven allemaal, maar ik heb nu eenmaal symptomen van Borderline. '(

De fiets blijft van jou en staat op jouw naam, bij een eventuele hypothetische (let op wat je tegenwoordig op internet vermeld) faillissement van bedrijf X heeft de curator geen recht op jouw motorfiets. Dat deze zich op de locatie van bedrijf X bevind betekend niet dat deze de eigenaar daarvan is. Kortom mocht bedrijf X failliet gaan dan is het enige wat jij kwijt bent geld voor de stalling.
 
Dank voor de reacties. Reden dat ik graag van te voren wil weten waar ik mijn brommeRRt neertzet, is omdat ik huiverig ben mijn motoRR te stallen bij een bedrijf waar het misschien niet zo heel goed mee gaat. En stel dat dan de fiscus bodembeslag legt, ben ik mijn motor kwijt. |( Dus vandaar dat ik mezelf eerst goed orienteer. :Y Misschien een beetje overdreven allemaal, maar ik heb nu eenmaal symptomen van Borderline. '(

Maar datzelfde bezwaar geldt toch als je je motor bij iemand in een schuur of garage zet. Als daar de deurwaarder langs komt om een schuld te innen, moet je toch ook je eigendom goed aantonen?
 
De zekerheid van een grote motorzaak ten opzichte van een kleinere motorzaak is denk ik geheel verwaarloosbaar. Reden grote motorzaak heeft veel nieuwe en tweede handse motoren op voorraad oftwel kapitaal, meerdere werknemers die net iets meer nog minimumloon willen verdienen en als je pech hebt heeft de eigenaar van de motorzaak ook nog een dure hobby...als superbike team. Dus de grote motorzaak heeft meerdere duizenden euro's per maand nodig en de kleine motorzaak zonder dure nieuwe motoren, kleding etc, maar euros voor huur, boterham etc.

Oja het is een kwestie aan wie gun jij je euros nen en bij failliet gaan heb je gewoon een beetje gezeur om je motor terug te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan