Winterstalling

Freeride

MF'er
18 jul 2002
165
0
Westervoort
Nu het langzamerhand weer wat kouder wordt en het s'avond al te vroeg donker is, word het weer tijd om de motor te gaan stallen ( en op de cb1 de winter door te komen).
Nu verbaasde ik mij over de prijzen.
Bij SAFE betaal je 150 Euro, terwijl je bij Ten Kate slechts 50 Euro betaald.
De plaatselijke motorzaak vraagt er 100 Euro voor!
Wat zijn jullie ervaring hiermee en wat betalen jullie ervoor????
 
Wil je je motor niet lekker in de buurt hebben? Dan kun je er nog af en toe naar kijken?
 
hier staat een schuur waar ze mooi in passen, met een beetje proppen moeten er een stuk of 25 in kunnen :+
 
Dames en heren!

Weet iemand een winteropslagplaats in de buurt van Den Haag? Niet al te duur uiteraard.

:}

Mijn dank!
 
Ik werk bij een onroerendgoed bedrijf in Den Haag. Ik heb mischein een lokatie vlak bij het Zuiderpark. Geschikt voor een aantal motors. Prijs kan ik je nog niet geven. Wel interesse?
 
Yes! Hou me op de hoogte of het iets wordt in Zuiderpark. Ik heb enkele simpele vragen zoals hoe lang, hoeveel kost het, kan ik er zo nu en dan bij... Mocht ik zelf iets vinden dan zal ik me afmelden. Alvast mijn dank.
 
Vergeet niet je tank vol benzine te doen en als je hem lang wegzet de carbs af te tappen...
 
carbs tap ik niet af. Ik laat 'm niet een halve eeuw stil staan.. carbs aftappen kan je toch ook doen door de benzinekraan dicht te gooien en de motor te laten lopen tot ie afslaat ?

Hier altijd accu eruit, binnen onder lading zetten, tank vol benzine, wat schakelaartjes beetje insprayen met wat wd40, zeil erover en wachten tot het niet meer vriest.. ohja en bandjes van de grond anders krijg je platte voorband ;) .
 
Zo te horen zijn er nogal wat mensen die hem buiten laten staan, heeft er dan iemand misschien een suggestie voor een goede motor-hoes??
 
hier staat een schuur waar ze mooi in passen, met een beetje proppen moeten er een stuk of 25 in kunnen :+
En dat voor maar 30 euro per motor zeker ;)
Nee dank je, die van mij mag lekker iedere dag de weg op, ook van de winter!
 
Terug
Bovenaan Onderaan