Winterstop?

Winterstop

  • Door-weer-rijder, geen winterstop

    Stemmen: 140 48,6%
  • Mooi-weer-rijder, wel winterstop

    Stemmen: 63 21,9%
  • Mooi-weer-rijder, geen winterstop

    Stemmen: 85 29,5%

  • Totaal aantal stemmers
    288
Ik probeer pekel te vermijden... Alleen soms een beetje moeilijk in te schatten of er nou gestrooid is of niet.
 
Doorrijden :] . De laatste echte winter was in 1978. 8-)

Alleen als de bike er zo bijstaat als in de foto van de TS gaan we met het koekblik O-)

Vorige winter 2 x de motor moeten laten staan, 1ste keer vanwege storm en de 2e keer vanwege sneeuw. O-)
 
Gewoon doorrijden, motor is/was vooral voor woon/werk, werken moet ik voorlopig nog wel ff, dus ook met regen en sneeuw tussen Beverwijk en Schiphol te vinden !! :]
 
als ik woensdag mn rijbewijs haal, en zaterdag de motor aanschaf, ben ik deze winter ook te vinden op de snelweg met de motor (woon/werk verkeer)
 
bah: regen, sneeuw, ijzel, kou, laag staande zon, harde wind enzo. Ik hou er allemaal niet van B|
 
ik ben een echte doorrijder, juist met ijzel ga ik de weg op.
alleen dan kan ik met mijn moto een powerslide doen :+
 
Laatst bewerkt:
Ja krijg je harde tepels van :+

BTW hoe staat het met je borst vergroting????

Harde tepels die schuren tegen de binnenkant van je pak..................... lijkt me niks :P

Borstvergroting = zeer geslaagd al zeg ik het zelf ;) Niet van echt te onderscheiden :+
 
Harde tepels die schuren tegen de binnenkant van je pak..................... lijkt me niks :P

Borstvergroting = zeer geslaagd al zeg ik het zelf ;) Niet van echt te onderscheiden :+


Waar staat de smiley "This topic is worthless without pics"?? O-)
 
Motor is voor mij een fun artikel, en het moet ook wel fun blijven. beetje m'n ballen er af vriezen of zeik nat op m'n werk komen vind ik weinig fun. Dus hij staat nu sinds een maandje in de garage netjes warm en schoon te wezen. en na z'n winterslaapje tot medio maart mag hij weer buiten spelen.

Ander bij komend punt is dat m'n motor 1 op 12 rijd en m'n auto 1 op 20 dus financieel komt het ook nog beter uit in de komende dure winter maanden.

Maar het is geinig dat ik toch nog eens als flikker word omschreven, homo's hebben toch vaak een goed verzorgd uiterlijk en nette manieren? meestal word ik 'ransbak' of 'lompe lul' genoemd dus dit compenseerd weer een beetje. :P

winter = snowboarden
zomer = motorrijden
 
Motor is voor mij een fun artikel, en het moet ook wel fun blijven. beetje m'n ballen er af vriezen of zeik nat op m'n werk komen vind ik weinig fun. Dus hij staat nu sinds een maandje in de garage netjes warm en schoon te wezen. en na z'n winterslaapje tot medio maart mag hij weer buiten spelen.

Ander bij komend punt is dat m'n motor 1 op 12 rijd en m'n auto 1 op 20 dus financieel komt het ook nog beter uit in de komende dure winter maanden.

Maar het is geinig dat ik toch nog eens als flikker word omschreven, homo's hebben toch vaak een goed verzorgd uiterlijk en nette manieren? meestal word ik 'ransbak' of 'lompe lul' genoemd dus dit compenseerd weer een beetje. :P

winter = snowboarden
zomer = motorrijden

Kijk maar uit voor warm water, straks los je er nog in op :+
 
Nee nog 6 weekjes dan zit ik in Frankrijk en in de eerste week van maart naar oostenrijk. ik kan niet wachten. maar boarden in Nederland kan ook hoor, in spaarnwoude is het wel geinig. je kan er best leuk springen. De baan is alleen een beetje kort helaas.

Maar even terug komend op dat winterstop, ik vind het echt best vervelend om in het donker te rijden tussen de files door. als ik zelf nu heen of terug rij van m'n werk in de file (in de auto) dan is het al echt donker, en ik heb er dan goed moeite mee om in m'n spiegel te herkennen of een koplamp nou van een motor is of van 1 van de autos achter me. en als ik daar last mee heb zullen er ook wel meer mensen zijn in de file die daar moeite mee hebben. laat staan de mensen die al niet of slecht in hun spiegels kijken. dus je word eerder over het hoofd gezien ben ik bang. gladheid of kou kan ik niet echt over in zitten. kou kan je je op kleden en galdheid is gewoon opletten.

maar ik moet toegeven dat ik er toch steeds vaker aan zit te denken om zo'n goedkoop motorscooter ding er bij te kopen om woon werk verkeer mee te gaan doen. zomer en winter. dat zou me echt uren aan reistijd schelen in de week. en benzine niet te vergeten. gewoon zo'n yamaha 180cc tuffertje. harden dan 90 hoeft toch niet want dat haal je in de spits toch nooit op de A8 of A10. ik weet het het ziet er niet uit zo'n ding en het mag de naam motor eigenlijk niet hebben. maar het zou misschien wel makkelijk zijn. en als die tegen de grond zou gaan zou me echt niet boeien. al hij het maar blijft doen.
 
Zo dan, vandaag weers de XT een slinger door het Zuid-Hollandse gegeven.

Moest wel een half litertje olie bij en ach, bij terug komst nog ff de ketting ook maar gesmeerd.
Lang leve de paddock stand :}

Nog meer mensen die niet aan winterstop doen dan?
 
(..)
Nog meer mensen die niet aan winterstop doen dan?
:Y
En de winter is pas sinds gisteren begonnen en het lijkt wel herfst.
Al begint e.e.a. volgens de astronomen pas 22 december a.s. , dus tot die tijd mag/kan/zal iedereen toch wel doorrijden :] ? B|

Ben benieuwd hoe de wind waait langs mjn motor, straks..
 
Terug
Bovenaan Onderaan