Wintertesten 2009 - 2010

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
De titels zijn in het worldsuperbike allemaal verdeeld, de races zijn verreden, het jaar is voorbij, tijd om achterover te leunen. Maar niet voor lang, want de heren coureurs moeten deze week weer aan de bak op hetzelfde circuit als waar ze hun laatste wedstrijd hebben verreden, om zich voor te bereiden op het seizoen 2010.

In de MotoGP zijn alle titels, op de 250cc na, al vergeven en is er nog één race te gaan in Valencia, waarna de heren hun koffers niet in hoeven te pakken want ook zij kunnen gelijk in de dagen daaropvolgend hun voorbereidingen treffen voor 2010 waarna er een testverbod van kracht zal gaan.

In dit topic zullen alle berichten, foto's, filmpjes, liveries, tijden en nog veel meer bijgehouden worden van de komende maanden wintertesten!

Dames en heren, seizoen 2009 is nagenoeg voorbij. Op, naar 2010!
 
Laatst bewerkt:
De titels zijn in het worldsuperbike allemaal verdeeld, de races zijn verreden, het jaar is voorbij, tijd om achterover te leunen. Maar niet voor lang, want de heren coureurs moeten deze week weer aan de bak op hetzelfde circuit als waar ze hun laatste wedstrijd hebben verreden, om zich voor te bereiden op het seizoen 2010.

In de MotoGP zijn alle titels, op de 250cc na, al vergeven en is er nog één race te gaan in Valencia, waarna de heren hun koffers niet in hoeven te pakken want ook zij kunnen gelijk in de dagen daaropvolgend hun voorbereidingen treffen voor 2010 waarna er een testverbod van kracht zal gaan.

In dit topic zullen alle berichten, foto's, filmpjes, liveries, tijden en nog veel meer bijgehouden worden van de komende maanden wintertesten!

Dames en heren, seizoen 2009 is nagenoeg voorbij. Op, naar 2010!

:?


nog 1 wedstrijd te gaan voor de MOTOGP.... had je niet heel even kunnen wachten :/



:+
 
Of je doet het goed of je doet het niet.
Hou op met die lange teksten dan! ;)

(Nee grapje hoor. Je tekstwerk is niet bijzonder goed, maar er zijn genoeg mensen die het fijn vinden alles op één plek te kunnen vinden. Ik scroll er wel aan voorbij!)


Wat de wintertesten betreft, beetje vroeg om het daar nu al over te hebben. Ik kijk wel uit naar de foto's van de testmodellen, de gitzwarte Yamaha van afgelopen winter vond ik erg vet om te zien!
 
Laatst bewerkt:
The Xerox Ducati team managed to fit in a quick test at Mugello ahead of this weekend’s Imola World Superbike showdown. Sharing the track with Ducati MotoGP team, Noriyuki Haga turned times within 0.5 seconds of the MotoGP machine.


Nitro Nori having just re-signed with the team for 2010 completed 69 laps on the factory 1198R for a best time of 1:52.3 seconds. This compares to 1:51.7 for official Ducati tester Vittoriano Guareschi on the Marlboro Ducati MotoGP bike and 1:51.9 for Mattia Pasini during his second test on the bike. Haga’s time was within 0.5 seconds of the far more potent MotoGP machines and 1 second faster than Max Biaggi on the Aprilia RSV4 who was testing at the same time.

http://www.ducatinewstoday.com/2009...rbike-test-just-0-5-seconds-off-motogp-time/#
 
Verkeerde tekst gekopieerd ofzo? Oud nieuws, niet gerelateerd aan de wintertesten '09-'10?
 
Laatst bewerkt:
Rossi naar ducati in 2011

Zijn reactie hierop:

“I haven’t decided yet about my future, I will decide in the next year. I have a contract signed already with Yamaha (for 2010). For sure it is a great dream for everybody, to see Valentino with Ducati. We will see, I don’t know.”

Ik hoop zo dat dit mag gebeuren })
 
Verkeerde tekst gekopieerd ofzo? Oud nieuws, niet gerelateerd aan de wintertesten '09-'10?

Ja is idd niet super actueel maar had het nog niet gezien op het forum hier ;)

Aangezien dat de wintertesten nog moeten beginnen, kan je ook wel wat dingen posten die misschien niet super actueel zijn maar wel leuk om te weten.
 
Laatst bewerkt:
Ja is idd niet super actueel maar had het nog niet gezien op het forum hier ;)

Aangezien dat de wintertesten nog moeten beginnen, kan je ook wel wat dingen posten die misschien niet super actueel zijn maar wel leuk om te weten.

Dat was voor het race weekend op imola, dus dat is idd alweer even geleden.
 
Rossi naar ducati in 2011

Zijn reactie hierop:

“I haven’t decided yet about my future, I will decide in the next year. I have a contract signed already with Yamaha (for 2010). For sure it is a great dream for everybody, to see Valentino with Ducati. We will see, I don’t know.”

Ik hoop zo dat dit mag gebeuren })
Vreemd. Zijn reactie op deze geruchten, tijdens de vorige race, was
Rossi on Ducati talks: "It's 100% impossible, I have a contract with Yamaha so it's not possible next year, but also because I don’t want to!"

Dus eerst wil ie niet, en nu weet ie het niet....
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Ik hoop dat hij in ieder geval nog een paar jaar in de MotoGP blijft.
 
Vreemd. Zijn reactie op deze geruchten, tijdens de vorige race, was
Rossi on Ducati talks: "It's 100% impossible, I have a contract with Yamaha so it's not possible next year, but also because I don’t want to!"

Dus eerst wil ie niet, en nu weet ie het niet....
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Ik hoop dat hij in ieder geval nog een paar jaar in de MotoGP blijft.

Ik had deze reactie ook al eens gelezen en ik kwam deze tegen en vond het wel leuk om deze jullie ook effe te laten lezen ivm een hele andere toon. Misschien dan toch in 2011.... :z
 
Onze nieuwe hoop voor 2010...........

PA671642.jpg



Helaas nog geen tijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan