Wintertesten 2013 (MotoGP, Moto2, Moto3, WSBK, BSB)

Jawel joh. Marquez heeft iedereen op een hoop gereden, terwijl ze allemaal voor de pole position gingen. Dat zie je toch zo *O*
Oh ja, tuurlijk...stom! |(


:+


Pole position? Is toch gewoon maar een testsessie?
Hé! Opletten hè ;)
Dat gaat hij wel....heeft een paar wild-cards dit seizoen :)
Huh? Hij rijdt dit seizoen toch gewoon voor IODA Racingproject :?

Petrux (Petrucci dus) heeft wel een hele leuke site trouwens *D
 
Laatst bewerkt:
Jah, da's ook geen kunst op een motorfiets die 20 km/h harder loopt dan de rest...
Toen het op zijn rij kunsten aan moest komen in 2008 bleek werkelijk hoe goed hij i.c.m. de Duc wel niet was... :X

Jij bent echt grappig maar niet heus... zat al te wachten wanneer je hier mee zou komen. Wat is het volgende? Veel gebruik van Traction Control en de Bridgestone banden?
 
Oh ja, tuurlijk...stom! |(


:+Hé! Opletten hè ;)Huh? Hij rijdt dit seizoen toch gewoon voor IODA Racingproject :?

Petrux (Petrucci dus) heeft wel een hele leuke site trouwens *D

Volgens mij halen ze Petrucci en Michele Pirro door elkaar. Pirro is de Ducati testrijder dit seizoen en hij heeft een aantal wildcards om aan races mee te doen.
 
Jah, da's ook geen kunst op een motorfiets die 20 km/h harder loopt dan de rest...
Toen het op zijn rij kunsten aan moest komen in 2008 bleek werkelijk hoe goed hij i.c.m. de Duc wel niet was... :X

Hoe vaak kun je nu gebruik maken van je 20 km/h top..... miepert.... :P (en in 2003-2005 was Ducati ook veel sneller dan de rest, maar niemand werd toen wereldkampioen op een duc)

Stoner heeft ook in 2008 en 2009 heel veel meer races gewonnen op een Duc dan die over het paard getilde italiaan in 2011 en 2012.

En motor anders of niet.... Rossi is toch de master?

Zelfs het subtalent Kevin schwantz kon met een motorfiets met 30PK minder ( in die tijd 15%) zelfs wedstrijden winnen ( op een soes dat wel, maar toch ) :+

Eerst maar eens kijken of die oude man Valentino dit jaar wel mee kan komen, denk dat hij zijn scherpte kwijt is na zijn beenbreuk in 2010??? Toen is hij er volgens mij achter gekomen dat hij toch breekbaar is en niet onaantastbaar.

When the Flag drops, the bullshit stops.
Hop Hop, Qatar is al erg dichtbij *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hoe vaak kun je nu gebruik maken van je 20 km/h top..... miepert.... :P (en in 2003-2005 was Ducati ook veel sneller dan de rest, maar niemand werd toen wereldkampioen op een duc)

Stoner heeft ook in 2008 en 2009 heel veel meer races gewonnen op een Duc dan die over het paard getilde italiaan in 2011 en 2012.

En motor anders of niet.... Rossi is toch de master?

Zelfs het subtalent Kevin schwantz kon met een motorfiets met 30PK minder ( in die tijd 15%) zelfs wedstrijden winnen ( op een soes dat wel, maar toch ) :+

Eerst maar eens kijken of die oude man Valentino dit jaar wel mee kan komen, denk dat hij zijn scherpte kwijt is na zijn beenbreuk in 2010??? Toen is hij er volgens mij achter gekomen dat hij toch breekbaar is en niet onaantastbaar.

When the Flag drops, the bullshit stops.
Hop Hop, Qatar is al erg dichtbij *O* *O*

Oei Ronald ....en dat mocht ik nou nooit zeggen hier (heeft me toen een ban opgeleverd hahaha )....maar ik denkt dat ook nog steeds , maar hij heeft eigenlijk nooit de kans gekregen om het tegendeel te bewijzen ...op hetzelfde materiaal en dan is het nu het jaar van de waarheid om dit te bewijzen , maar denk dat het wel meevalt want hij heeft veel vertrouwen terug gewonnen (vernomen uit betrouwbare bron ) volgens div. mensen in zijn omgeving. ;)
 
Laatst bewerkt:
Oei Ronald ....en dat mocht ik nou nooit zeggen hier (heeft me toen een ban opgeleverd hahaha )....maar ik denkt dat ook nog steeds , maar hij heeft eigenlijk nooit de kans gekregen om het tegendeel te bewijzen ...op hetzelfde materiaal en dan is het nu het jaar van de waarheid om dit te bewijzen , maar denk dat het wel meevalt want hij heeft veel vertrouwen terug gewonnen (vernomen uit betrouwbare bron ) volgens div. mensen in zijn omgeving. ;)

veel vertrouwen zie ik iedere keer niet terug in de tijden, aan het einde van de dag een dikke 0,4 of meer. nu zei iedereen altijd dat hij nooit voluit gaat, maar na twee seizoenen in de achterhoede lijkt het me voor zijn zelfvertrouwen beter om ook eens aan het einde je neus vooraan te laten zien.

Maar hoe meer vooraan hoe mooier de wedstrijden :D
 
BSB Superbike teams starten vandaag met testen op Donington Park

BFTwY23CAAAHiGM.jpg:large
 
Oei Ronald ....en dat mocht ik nou nooit zeggen hier (heeft me toen een ban opgeleverd hahaha )....maar ik denkt dat ook nog steeds , maar hij heeft eigenlijk nooit de kans gekregen om het tegendeel te bewijzen ...op hetzelfde materiaal en dan is het nu het jaar van de waarheid om dit te bewijzen , maar denk dat het wel meevalt want hij heeft veel vertrouwen terug gewonnen (vernomen uit betrouwbare bron ) volgens div. mensen in zijn omgeving. ;)

omdat het ook pure onzin is, en dan maar raak klagen als een Rossi fan iets zegt over een andere coureur.
Je kan er gewoon niks over zeggen (zoals je aan het einde van je posting al zegt) omdat hij er nog geen kans toe heeft gehad na ducati he, misschien moeten jullie de laatste races van 2010 maar eens terug gaan kijken om te zien hoe hij toen alweer meedeed op de yamaha met z'n gebroken been..

nogmaals (geld voor iedereen en niet alleen de Rossi klagers maar ook Rossi aanhangers) wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet... met een knipoog een plagerig geintje maken is tot daar aan toe maar dat gezeik heen en weer met iedere keer exact dezelfde argumenten schiet ook niet op..

Rossi gewoon 10e WK dit jaar, geen discussie mogelijk :+
 
Oei Ronald ....en dat mocht ik nou nooit zeggen hier (heeft me toen een ban opgeleverd hahaha )....maar ik denkt dat ook nog steeds , maar hij heeft eigenlijk nooit de kans gekregen om het tegendeel te bewijzen ...op hetzelfde materiaal en dan is het nu het jaar van de waarheid om dit te bewijzen , maar denk dat het wel meevalt want hij heeft veel vertrouwen terug gewonnen (vernomen uit betrouwbare bron ) volgens div. mensen in zijn omgeving. ;)

Ik denk eerder de 20+ crashes over de voorkant met de duc die zn vertrouwen meer hebben beschadigd dan die ene fout..

BSB Superbike teams starten vandaag met testen op Donington Park

[afbeelding]

Brrrrr wat een bikkels die engelsen...niet echt een super temp nu volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
omdat het ook pure onzin is, en dan maar raak klagen als een Rossi fan iets zegt over een andere coureur.
Je kan er gewoon niks over zeggen (zoals je aan het einde van je posting al zegt) omdat hij er nog geen kans toe heeft gehad na ducati he, misschien moeten jullie de laatste races van 2010 maar eens terug gaan kijken om te zien hoe hij toen alweer meedeed op de yamaha met z'n gebroken been..

nogmaals (geld voor iedereen en niet alleen de Rossi klagers maar ook Rossi aanhangers) wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet... met een knipoog een plagerig geintje maken is tot daar aan toe maar dat gezeik heen en weer met iedere keer exact dezelfde argumenten schiet ook niet op..

Rossi gewoon 10e WK dit jaar, geen discussie mogelijk :+

Van mij mag het , spanning ten top wil ik zien (als JL fan ) en degene met de meeste punten is gewoon WK ,............geen discussie ook dan he ;) :)
 

Ik denk eerder de 20+ crashes over de voorkant met de duc die zn vertrouwen meer hebben beschadigd dan die ene fout..
Brrrrr wat een bikkels die engelsen...niet echt een super temp nu volgens mij.
Daar heb je wel een goed punt , eerlijk gezegd heb ik DAAR niet eens aan gedacht en dat zou idd het zelfvertrouwen niet goed doen , maar wat ik al zei in mijn vorige post het vertrouwen is weer terug volgens de Schriftgeleerden .....en laten we het hopen dat hij erbij zit want close racing willen we zien met ong. een mannetje of 6 voor het podium tot in de laatste ronde ........MAKE MY DAY !!!!!!!!!!!!!! *O* *O*
 
Jah, da's ook geen kunst op een motorfiets die 20 km/h harder loopt dan de rest...
Toen het op zijn rij kunsten aan moest komen in 2008 bleek werkelijk hoe goed hij i.c.m. de Duc wel niet was... :X

Zoals sommige van jullie misschien weten ben ik niet lid van de Casey Moaner fanclub, maar hij presteerde wel heel goed op de Duc, deed dingen die zijn teamgenoten hem absoluut niet nadeden.

En ja, zelfs toen het minder ging met de Duc won hij nog races. Dat kan niet iedereen zeggen die op de Duc gereden heeft...
 
Dat bedoelde ik ook, Petrucci met de IODA Came CRT en Pirro met de Ducati Desmocedici een aantal wildcard optredens.
Is wel Petrucci op de nummer 9 Desmosedici :)

Petrucci is nog goeie vriendjes met Ducati :Y Was runner-up in zijn laatste seizoen superstock in 2011 :)

Gaat voor nu enkel om een test. Blijft gewoon bij IODA racen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan