Wintertesten 2017

Pirro is gisteren aan het testen geweest op Jerez en vandaag zijn Dovizioso en Lorenzo aan de beurt.
De weersomstandigheden zijn perfect, en ik ben benieuwd of ze wat dichter bij elkaar zitten qua tijden.

C8BszSSW0AMN8pA.jpg
 
Ze willen natuurlijk niet weer zo een afgang zoals vorig jaar op Jerez....

En Rossi mag wel weer winnen :Y :)
 
Het is mij misschien even ontgaan, maar waarom mag er nu getest worden terwijl het seizoen net van start is gegaan? Ik dacht eigenlijk dat ze het nu gewoon net als de rest met de officiele tests moeten doen :$
 
Het is mij misschien even ontgaan, maar waarom mag er nu getest worden terwijl het seizoen net van start is gegaan? Ik dacht eigenlijk dat ze het nu gewoon net als de rest met de officiele tests moeten doen :$

Iedere coureur mag vijf dagen testen buiten de officiële tests om.
 
Iedere coureur mag vijf dagen testen buiten de officiële tests om.
Ah ok, dit mag dus naar eigen invulling. Dacht al zoiets, maar vond de timing best vreemd. Hoewel het misschien juist na de eerste race wel slim is e.e.a. te testen o.a. met de nieuwe fairings.
 
Ah ok, dit mag dus naar eigen invulling. Dacht al zoiets, maar vond de timing best vreemd. Hoewel het misschien juist na de eerste race wel slim is e.e.a. te testen o.a. met de nieuwe fairings.

Het mag idd maar volgens mij mag er alleen getest worden als er binnen een bepaalde tijd daar niet geraced wordt oid ?!
 
Alex Rins heeft zijn enkel gebroken in een motorcross crash. Waarschijnlijk geen Argentinië voor hem. Wie zou hem kunnen vervangen...?

C8PNIFqUwAYtMid.png

C8PGFKhUAAQvTsF.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Kreeg op twitter kreeg ik mee dat ze aan het testen zijn op portimao :)

Ten kate.


Sykes en rea.

En nog een paar

Laten we hopen dat ze bij ten kate nu eenpaar goede stappen kunnen maken met de Electronica
 
Precies genoeg om Hayden op het podium te zetten, achter Van der Mark en Rea. :+

In dat geval zullen ze bij Yamaha eerst ook nog heel wat testkilometers moeten maken en verbeteringen moeten aanbrengen.
 
Heb vernomen dat ze in Assen gaan vlammen ...(voor allebei).. er is wat aangeleverd en ook nog wat gevonden. ;) *O*

Dat zou echt gaaf zijn. Een podium zie ik ze wel binnen halen. Maar of ze daarmee ook kunnen winnen? Wordt wel een keer tijd, een overwinning voor een Nederlandse toprijder op Assen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan