Wintertesten 2019

Sorry, het staat er niet helemaal zoals bedoeld ; ik heb daar niet de verwachtingen van dat hij meteen erg snel is / top 10 rijd.
Het is zeker weten een hele goede coureur en gaat er met de tijd ook wel komen lijkt me.

Zarco zal nu echt moeten laten zien dat hij kan vechten voor wat hij waard is, misschien een iets te goed debuut gehad op de m1 en daardoor waarschijnlijk zichzelf wat overschat.

Of de KTM is gewoon een k*thok...
 
DtGSQePXQAA3Q97.jpg
 
Of de KTM is gewoon een k*thok...


Lastig lastig,

In mijn ogen is helemaal niet bekend of Zarco een goede ontwikkelaar is, komt op een goede Tech3 Yamaha in het Motogp circus, kan snel rond rijden maar of hij ook een positieve bijdrage heeft geleverd qua ontwikkeling van de Yamaha is lastig te zeggen eigenlijk.

KTM had in mijn ogen 1 ouwe rot (dus ook niet Kallio) neer moeten zetten naast de jonge honden, en ik betwijfel ook of Pedrosa daar de juiste voor is ivm z'n gewicht.

KTM gaat er echt wel komen, bedrijf heeft geld zat en is in andere hoeken van de motorsport gewoon marktleider.. Tis gewoon even wachten tot wanneer het kwartje valt.
 
Zarco was in de Moto2 volgens mij wel lange tijd de eerste en de enige die met WP vering reed. Heeft hij uiteindelijk toch goed naar zijn hand weten te zetten.
 
Lastig lastig,

In mijn ogen is helemaal niet bekend of Zarco een goede ontwikkelaar is, komt op een goede Tech3 Yamaha in het Motogp circus, kan snel rond rijden maar of hij ook een positieve bijdrage heeft geleverd qua ontwikkeling van de Yamaha is lastig te zeggen eigenlijk.

KTM had in mijn ogen 1 ouwe rot (dus ook niet Kallio) neer moeten zetten naast de jonge honden, en ik betwijfel ook of Pedrosa daar de juiste voor is ivm z'n gewicht.

KTM gaat er echt wel komen, bedrijf heeft geld zat en is in andere hoeken van de motorsport gewoon marktleider.. Tis gewoon even wachten tot wanneer het kwartje valt.


Voor zover ik er iets van af weet heeft Zarco nooit hoeven ontwikkelen bij Tech 3, puur afstellen.
Begin van het jaar een goede afstelling ( en dus ook goede resultaten ) en daar het hele jaar op verder borduren, updates kreeg hij volgens mij tijdens het seizoen niet of nauwelijks en zijn input werd alleen naar gekeken als hij sneller was dan de fabrieksjongens.
Ook lijkt het alsof Zarco snel meester is over wisselende omstandigheden, snel is op nieuwe banden / kwalificatie trim

Zoals ik het een paar keer heb bekeken ; hij rijd een goede kwali, heeft een goede start en kan dan een 4 a 5 ronden mee of zelfs uitlopen.
Daarna komt de eerste "drop"en zwakt hij behoorlijk af, op dat punt gaat de rest juist wat meer aanzetten en fietsen ze hem voorbij.
Eind van de race komt hij vaak iets terug maar niet genoeg naar mijn mening ( bijv. in vergelijking met Vinales )
Zenuwen zijn bij hem ook echt zo n duidelijk zichtbaar dingetje ; Moto 2 zag je dat toen het om een kampioenschap ging.
Vorig jaar zag je het in Qatar toen hij de wedstrijd een paar rondjes heeft geleid.
en afgelopen seizoen zagen we het in Frankrijk.

Ktm heeft een hele rare keuze gemaakt om Pedrosa aan te trekken vind ik, qua rijders hebben ze de zaken wel op orde.. resultaten moeten toch vanuit de fiets gaan komen
 
KTM biedt 2 RC16's te koop aan, 250.000€....dus crowd funding actie starten en effe laten zien hoe het moet.8-)

Maar met 250k wil nog niet zeggen dat je eigenaar word, begreep ik ?!
Lijkt me trouwens een koopje ! Begreep dat zo n machine rond een miljoen moest kosten.
 
Nakagami er knap op de 2018 Honda. Hij geeft zelf wel aan niet iets speciaals te hebben getest, maar puur aan de afstelling te hebben gewerkt. Toch een mooie opsteker en goed weer eens een japanner vooraan te zien.

Rossi zet wat druk op Yamaha.

Bij KTM weten ze wel waar ze naartoe moeten nu. Gelukkig volgend jaar Kalio en Pedrosa ook nog erbij als testrijders. Ik neem aan dat ze ook Tech3 nog dingen laten testen volgend jaar???
 
Hey cool, er zit gewoon een jiffystand op de 2019 Duc :9
_O-_O-nu je het zegt!

De motogp fietsen verdienen meestal niet de schoonheids prijs maar die Ducati ziet er tegenwoordig helemaal niet meer uit.. wat een lelijke bak is dat zeg. zit totaal geen lijn meer in. Hoeft natuurlijk ook niet want het moet hard gaan maar dan nog...
 
Terug
Bovenaan Onderaan