Wintertesten 2019

DscnBiTW0AAhex3.jpg
 
Ik vind die zwarte kuipjes wel wat hebben. Met dat rood.

Zo ziet mijn fiets er ook uit. Zou de standaard moeten worden. :+
 
Ook mooi Iannone's reactie over zijn debuut: "Niet veel kunnen rijden, maar goed... het is een motor zoals alle anderen met wielen, een chassis en een kuip." , en draagt mooi geen teamkleding maar zijn eigen rockstar outfit... Dat wordt wat dit jaar. :P
 
Ook mooi Iannone's reactie over zijn debuut: "Niet veel kunnen rijden, maar goed... het is een motor zoals alle anderen met wielen, een chassis en een kuip." , en draagt mooi geen teamkleding maar zijn eigen rockstar outfit... Dat wordt wat dit jaar. :P

Echt een mannetje hoor, pfff. Ik haak af bij het kruisje slaan als hij de pits uitrijdt.
 
Echt een mannetje hoor, pfff. Ik haak af bij het kruisje slaan als hij de pits uitrijdt.
Mwoah, wat is het verschil tussen het slaan van een kruisje of het vasthouden van het stepje voor Rossi op de motor stapt? Iedereen heeft zijn routine en maniertjes op de motor en daar heb ik zelf weinig problemen mee. Dat hij geen teamkleding draagt dan weer wel, maar dat houdt hem wel, uhm... authentiek?
 
Ook mooi Iannone's reactie over zijn debuut: "Niet veel kunnen rijden, maar goed... het is een motor zoals alle anderen met wielen, een chassis en een kuip." , en draagt mooi geen teamkleding maar zijn eigen rockstar outfit... Dat wordt wat dit jaar. :P

Een moeilijk jaar vrees ik, maar zijn wintertest livery is wel 🔥
 
Gave fotos.*O*
Ben heel benieuwd hoe de switch bij Tech3 gaat uitpakken, ik hoop dat ze KTM verder kunnen brengen met de ontwikkeling van de RC16.
 
Mwoah, wat is het verschil tussen het slaan van een kruisje of het vasthouden van het stepje voor Rossi op de motor stapt? Iedereen heeft zijn routine en maniertjes op de motor en daar heb ik zelf weinig problemen mee. Dat hij geen teamkleding draagt dan weer wel, maar dat houdt hem wel, uhm... authentiek?
Ik denk niet dat Iannone al met Aprilia-spul rond mag lopen, vanwege zijn Suzuki-contract.
 
Ik denk niet dat Iannone al met Aprilia-spul rond mag lopen, vanwege zijn Suzuki-contract.
Daar zat ik ook aan te denken, omdat ook Lorenzo klaarblijkelijk tot eind dit jaar onder contract staat bij Ducati en hij niet met Honda op zijn pak geassocieerd mag worden. Lorenzo liep echter wel in een Alpinestars trui door de paddock, waar Iannone erbij liep alsof hij een VIP was die uitgenodigd is op de grid voorafgaand aan een race. :P
 
Ktm heeft werk te doen. Als je kijkt waar Syharin nu staat in vergelijking met de Yamaha. Natuurlijk is het ook voor hem wennen, maar er staan rookies voor hem. Ook Espargaro lijkt heel snel, maar dat is telkens maar 1 ronde. Zarco is al veeel constanter, en dat lijkt me wel handig voor de feedback. Ben benieuwd wat hij ervan kan maken.
 
Wat me opvalt is dat Morbidelli gelijk goed is op de Yamaha en dat Lorenzo, Zarco en ianone het moeilijk hebben op nieuwe motoren na dag 1
 
Ik weet niet of ze het echt moeilijk hebben. Ze waren alledrie wel constant. Ze pakken het waarschijnlijk methodisch aan. Daarbij is de dag bijna 2 uur eerder gestopt door regen.
Morbidelli had ik voorspeld. Die moest het afgelopen jaar doen met de slechtse motor van het gehele veld en liet toch al aardige dingen zien, met name in de kwalificaties.

Heb wel genoten van dat sfeertje voorafgaand en tijdens de test.
 
Ktm heeft werk te doen. Als je kijkt waar Syharin nu staat in vergelijking met de Yamaha. Natuurlijk is het ook voor hem wennen, maar er staan rookies voor hem. Ook Espargaro lijkt heel snel, maar dat is telkens maar 1 ronde. Zarco is al veeel constanter, en dat lijkt me wel handig voor de feedback. Ben benieuwd wat hij ervan kan maken.

3 nieuwe en 1 die al 2 jaar rijdt op de KTM.
Ik ben benieuwd hoe dat zal lopen met de ontwikkeling.
Ik hoor Syahrin en Zarco zeggen dat het wennen is aan de nieuwe machine.
 
Tijden van gisteren;
1 Maverick Vinales Yamaha 1m31.416s
2 Marc Marquez Honda 0.302s
3 Valentino Rossi Yamaha 0.429s
4 Andrea Dovizioso Ducati 0.430s
5 Stefan Bradl Honda 0.599s
6 Franco Morbidelli Yamaha 0.669s
7 Aleix Espargaro Aprilia 0.679s
8 Danilo Petrucci Ducati 0.684s
9 Pol Espargaro KTM 0.763s
10 Michele Pirro Ducati 0.804s
11 Francesco Bagnaia Ducati 0.980s
12 Alex Rins Suzuki 0.986s
13 Takaaki Nakagami Honda 1.123s
14 Jack Miller Ducati 1.139s
15 Joan Mir Suzuki 1.371s
16 Tito Rabat Ducati 1.418s
17 Johann Zarco KTM 1.419s
18 Jorge Lorenzo Honda 1.543s
19 Andrea Iannone Aprilia 1.875s
20 Karel Abraham Ducati 1.885s
21 Bradley Smith Aprilia 2.293s
22 Jonas Folger Yamaha 2.394s
23 Fabio Quartararo Yamaha 2.434s
24 Hafizh Syahrin KTM 2.817s
25 Miguel Oliveira KTM 3.702s
 
Ik weet niet of ze het echt moeilijk hebben. Ze waren alledrie wel constant. Ze pakken het waarschijnlijk methodisch aan. Daarbij is de dag bijna 2 uur eerder gestopt door regen.
Morbidelli had ik voorspeld. Die moest het afgelopen jaar doen met de slechtse motor van het gehele veld en liet toch al aardige dingen zien, met name in de kwalificaties.

Heb wel genoten van dat sfeertje voorafgaand en tijdens de test.
Ik weet niet of ze het echt moeilijk hebben. Ze waren alledrie wel constant. Ze pakken het waarschijnlijk methodisch aan. Daarbij is de dag bijna 2 uur eerder gestopt door regen.
Morbidelli had ik voorspeld. Die moest het afgelopen jaar doen met de slechtse motor van het gehele veld en liet toch al aardige dingen zien, met name in de kwalificaties.

Heb wel genoten van dat sfeertje voorafgaand en tijdens de test.


dit soort eerste try outs zeggen me niet zoveel ik ga het later tijdens de testen en vooral de eerste vrije trainingen zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan