Wintertesten 2019

Op naar het weekend;
DyOfHxfXQAAwapd.jpg
 
Oké, dat zit allemaal redelijk dicht op elkaar.

Wat mij opvalt:

- Hoe kan Marquez de hele winter niet op een motor zitten, aan te geven nog veel pijn te hebben en dan toch even zon tijd eruit beuken?
- Rins op twee, ik ben wel een beetje fan, en vorig jaar zat ie er goed bij, plus de stijgende lijn van de Suzuki in de afgelopen jaren, gaat ie dit jaar dan echt voor de (dag)prijzen meestrijden?
- Beide Yammies er prima bij, ik hoop dat ze iets hebben gevonden, en het vertrouwen er weer is...
- Rabat de snelste Duc?
- KTM op 10, al had Pol natuurlijk een beetje voorsprong met de #ShakeDown test

En nu de overige dagen maar afwachten.
 
Oké, dat zit allemaal redelijk dicht op elkaar.

Wat mij opvalt:

- Hoe kan Marquez de hele winter niet op een motor zitten, aan te geven nog veel pijn te hebben en dan toch even zon tijd eruit beuken?

Je weet toch hoe dat mannetje in elkaar zit. Hij wil gewoon alles winnen inclusief de testen alles overal boven aan staan, geblesseerd of niet😉
 
Dyy3KnDVAAAvspX.jpg:large


Oke, beetje vertekend beeld omdat de temperatuur in het laatste half uur heel hard daalde en er een aantal piloten nog even 1 rondje naar buiten gingen om een snelle tijd te klokken.

Tot 10 minuten voor het einde stond de top 19 binnen 1 seconde en waren er 10 man onder de 2.00 min

Je kan bij laps/laps wel zien wie in welke ronde zn snelste tijd heeft geklokt
 
Vinales P1 met een 1,58.8. Beter dan zijn tijd vorig jaar met de testen op Sepang met toen een 2,00.5
 
Leuke grafiekjes
Maverick beide dagen de man.
Zarco begint zijn draai te vinden. Yamaha ziet er goed uit. Wordt een leuk seizoen hoop ik.
 
Man, dat ding (Duc) vliegt zelf terug naar Italië na de wedstrijd... wat een vleugels.

Op dit moment 4 Ducati's aan kop waarvan Pecco als 2de op 0.063 van Petrux.
Rookie op een jaar oude fiets...
 
Hot news kwam weer van Ducati hoor,nieuwe vleugels,nieuw chassis ,nieuwe achterbrug.
Thanks to Da lineaal voor de ontwikkeling en Audi voor de centjes :+
3-0 voor Ducati vooralsnog(althans wat Sepang betreft met de lange rechte stukken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan