Wintertesten 2019

Bo gaat best steady op de NTS. So far, so good. Hopen dat ze nog verdere vorderingen maken.
 
Gaat steeds beter !!!!!

day 3 Losail.jpg
 
Goed om Luthi vooraan te zien staan! Er zijn nog niet veel coureurs geweest die na een stap teruggedaan te hebben ook in de Moto2 weer competitief wisten te zijn. Yonny Hernandez, Hector Barbera, en ook Sam Lowes vorig jaar waren hadden mijns inziens teleurstellende seizoenen. Hopelijk kan Luthi dat ook tijdens het seizoen zelf volhouden.

Bo op P9 is een verademing! Als hij dit zo blijft volhouden dan gaat de vlag uit.
 
Bo zit er lekker bij op een NTS, maar Remy Gardner alle sessies in de top laat toch wel een beetje zien dat die Mistral 610 van vorig jaar echt een oud hok was :}
 
Lijkt wel of alle nieuwigheden en innovatie nu van Dall’ingna Ducati komt.
De rest volgt eigenlijk vooral, of is dat schijn?
 
Lijkt wel of alle nieuwigheden en innovatie nu van Dall’ingna Ducati komt.
De rest volgt eigenlijk vooral, of is dat schijn?

Nee dat idee heb ik ook al een tijdje inderdaad. Dat ding word echt met de dag lelijker helaas... Zat net nog even naar de eerst Desmosedici te kijken in dat andere topic. Die was echt schitterend..
 
het is gewoon waanzin hoe snel ze rond gaan dus elk aanpassing wat een tiende oplevert is mooi mee genomen , ook al worden de motoren er niet mooier op.
 
Lijkt wel of alle nieuwigheden en innovatie nu van Dall’ingna Ducati komt.
De rest volgt eigenlijk vooral, of is dat schijn?

die man is echt geniaal , ik volg hem vanaf het aprilia tijdperk al en wat hij daar al deed is gewoon kunst.
 
Ik vond de RSV4 zo waanzinnig uitgewerkt door Unibrow, dat ik er zelf ook een heb gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan