Wintertesten 2019

Quartararo is wel snel op Jerez mogen we nu wel zeggen. Quartararó verbreekt polerecord tijdens eendaagse MotoGP test in Jerez

Heel erg benieuwd wat ie in de rest van het seizoen kan en of ie overal snel kan zijn. Over 2 weken zn thuisrace. De Fransen hadden Zarco, maar denk dat deze jonge coureur al veel harten heeft gestolen.

Wel echt heel knap voor een jonge rookie van 20 jaar, in zn 4de raceweekend op een GP machine..
 
Het geeft ook meteen weer aan dat de Yamaha blijkbaar héééééél makkelijk aan te leren is. Morbidelli, Quartararo, Zarco, Folger, Spies, Smith; haast iedereen ging er redelijk vlug redelijk snel mee, zeker ten opzichte van andere jonge honden op andere satellietfietsen.
 
1401110

https://www.gpone.com/it/2019/06/11...lvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=social
 
Die wielen waar banden om liggen met profiel, is dat alleen voor het in en uit rollen van de motor ?
Of zijn ze de nieuwste straatbandjes aan t testen ?
 
Die wielen waar banden om liggen met profiel, is dat alleen voor het in en uit rollen van de motor ?
Of zijn ze de nieuwste straatbandjes aan t testen ?

Zal vast nog wel ergens te vinden zijn op het www maar ik kan me herinneren dat Colin Edwards op zijn Yamaha M1 een demo weggaf voor Michelin, ter promotie van de Pilot Power.
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat ze na een paar rondjes compleet aan baklappen waren _O-
 
Zal vast nog wel ergens te vinden zijn op het www maar ik kan me herinneren dat Colin Edwards op zijn Yamaha M1 een demo weggaf voor Michelin, ter promotie van de Pilot Power.
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat ze na een paar rondjes compleet aan baklappen waren _O-
Het ging er nu juist om te laten zien dat die Pilot Powers het gewoon vol hielden onder een MotoGP fiets! Alleen echt snel was die er natuurlijk niet mee.
Edwards vergeleek het destijds met rijden op regenbanden...
 
Het ging er nu juist om te laten zien dat die Pilot Powers het gewoon vol hielden onder een MotoGP fiets! Alleen echt snel was die er natuurlijk niet mee.
Edwards vergeleek het destijds met rijden op regenbanden...
Ik durf er amper mee op het circuit te rijden. (Staat bekend om te heet worden en ineens een glijer te veroorzaken) Laat staan een professionele coureur. _O-
 
Ik durf er amper mee op het circuit te rijden. (Staat bekend om te heet worden en ineens een glijer te veroorzaken) Laat staan een professionele coureur. _O-

Echt? Jij heb toch ook Zac gereden?
Ik zweerde bij de PP 2ct bandjes :Y
Iedereen geilde toen op Pirelli SC’s, maar ow wee als de baan vochtig was :X
 
Echt? Jij heb toch ook Zac gereden?
Ik zweerde bij de PP 2ct bandjes :Y
Iedereen geilde toen op Pirelli SC’s, maar ow wee als de baan vochtig was :X
Het zijn wel mooie intermediate bandjes. Maar met droog weer reed ik drie jaar geleden met het staartje tussen de benen.
Ze staan erom bekend om zonder waarschuwen ineens grip te verliezen als ze te warm worden.

In 2006 was het allemaal nog wel genoeg hier, in 2016 op een RSV4 niet.

En in 2010 werd de rijder voor mij tweede in de MSL Cup B groep op Powers. :Y (Ik op SC2)

Nieuw bandje met tien ronden CPZ in mei 2019.

DSC_1966.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft kunnen ze ook gewoon 1 sets slicks beschikbaar maken voor het transporteren toch ? Vind dit maar raar ogen.

Dat gaan ze niet doen.
Michelin en toendertijd Bridgestone wilt niet dat er maar iets van rubber bij een concurrent komt.
Er wordt namelijk veel tijd en geld gestopt in de ontwikkeling van de banden.
 
Dat gaan ze niet doen.
Michelin en toendertijd Bridgestone wilt niet dat er maar iets van rubber bij een concurrent komt.
Er wordt namelijk veel tijd en geld gestopt in de ontwikkeling van de banden.

Opzich begrijpelijk.. maar dan kunnen ze toch gewoon een setje k*t slicks maken waar de concurrent niets aan heeft ?
Vind het namelijk heel raar ogen als die fietsen op proefiel banden staan
 
Opzich begrijpelijk.. maar dan kunnen ze toch gewoon een setje k*t slicks maken waar de concurrent niets aan heeft ?
Vind het namelijk heel raar ogen als die fietsen op proefiel banden staan

Ja zou kunnen idd.
Aan de andere keer, als je zo ook producten kan promoten die je daadwerkelijk verkoopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan