TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.341
- 19.979
Precies!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En de criticasters maar zeggen dat het geen racemateriaal is maar speelgoed.Randy de Puniet laat even zien dat je met zon ding ook flink kan high-siden
Ik zou zeggen dat de elektronica juist goed heeft geanalyseerd wat de combinatie van Randy de Puniet en elke willekeurige bezine aangedreven motor zou doen, en dat feilloos heeft gekopieerd.Elektronica werkte niet goed
Hahhah ja zou er een "slimme "ecu op zitten ? die het karakter aanpast aan de rijder ??
Ik geef het denk ik 2 a 3 races om te beoordelen of ik het heel bewust wil volgen of dat ik gewoon achteraf de highlights even bekijk.
Ik heb ergens het gevoel dat er namelijk gaten gaan vallen van 5 seconden tussen de rijders..
Ik vind het wel gaaf. En ik durf mn geld 100% op Bradley Smith te zetten. Nog steeds zonde dat een coureur van zijn kaliber hieraan mee moet (wil) doen.
Dat idee heb ik ook, ookal leek er tijdens de eerste test race toch wel wat groepvorming te zijn die onderling dicht op elkaar zaten.
MotoE test Valencia, top 5 of combined times:
1. Niki Tuuli 1: 40.127 min
2. Bradley Smith 1: 40.290
3. Hector Garzo 1: 40.384
4. Mattia Casadei 1: 40.613
5. Matteo Ferrari 1: 40.660
dezelfde tijden als de moto3 ? ik had ze sneller verwacht ...
Die dingen wegen 270 kilo...
Die dingen wegen 270 kilo...
En de criticasters maar zeggen dat het geen racemateriaal is maar speelgoed.
En een Moto3?
EDIT : heb het even opgezocht maar de straat motor weegt 265 kg , de ''ego corsa'' ( de race variant ) is al 225 kg.
En een Moto3?
Inclusief coureur.85 kg zo uit mijn hoofd
Inclusief coureur.