Wintertesten 2019


Ik vind het wel gaaf. En ik durf mn geld 100% op Bradley Smith te zetten. Nog steeds zonde dat een coureur van zijn kaliber hieraan mee moet (wil) doen.

D9apxwFXUAA8_4y.jpg:large


Randy de Puniet laat even zien dat je met zon ding ook flink kan high-siden
 
Elektronica werkte niet goed :P
Ik zou zeggen dat de elektronica juist goed heeft geanalyseerd wat de combinatie van Randy de Puniet en elke willekeurige bezine aangedreven motor zou doen, en dat feilloos heeft gekopieerd. :)

Gekheid op een stokje, ik kijk er wel naar uit! Nieuwe raceklasse is altijd positief, dit is interessante technologie, liveries zijn vet, laat maar komen! Had gehoopt ze op Assen al te zien.
 
Hahhah ja zou er een "slimme "ecu op zitten ? die het karakter aanpast aan de rijder ??

Ik geef het denk ik 2 a 3 races om te beoordelen of ik het heel bewust wil volgen of dat ik gewoon achteraf de highlights even bekijk.
Ik heb ergens het gevoel dat er namelijk gaten gaan vallen van 5 seconden tussen de rijders..
 
Ik heb zo'n raceklasse een jaar of wat geleden gezien op Francorchamps vond het helemaal niks......woesj woesj woesj en weer een rondje zonder geluid.
 
Laatst bewerkt:
Mja, op tv hoor ik ook eigenlijk alleen maar de verslaggevers. Dus als het mooie gevechten worden, waarom niet kijken?
 
Hahhah ja zou er een "slimme "ecu op zitten ? die het karakter aanpast aan de rijder ??

Ik geef het denk ik 2 a 3 races om te beoordelen of ik het heel bewust wil volgen of dat ik gewoon achteraf de highlights even bekijk.
Ik heb ergens het gevoel dat er namelijk gaten gaan vallen van 5 seconden tussen de rijders..

Dat idee heb ik ook, ookal leek er tijdens de eerste test race toch wel wat groepvorming te zijn die onderling dicht op elkaar zaten.

MotoE test Valencia, top 5 of combined times:
1. Niki Tuuli 1: 40.127 min
2. Bradley Smith 1: 40.290
3. Hector Garzo 1: 40.384
4. Mattia Casadei 1: 40.613
5. Matteo Ferrari 1: 40.660
 
Dat idee heb ik ook, ookal leek er tijdens de eerste test race toch wel wat groepvorming te zijn die onderling dicht op elkaar zaten.

MotoE test Valencia, top 5 of combined times:
1. Niki Tuuli 1: 40.127 min
2. Bradley Smith 1: 40.290
3. Hector Garzo 1: 40.384
4. Mattia Casadei 1: 40.613
5. Matteo Ferrari 1: 40.660

dezelfde tijden als de moto3 ? ik had ze sneller verwacht ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan